TEST De quina família de Harry Potter formaries part?

| 17/11/2018 a les 10:33h
Arxivat a: TESTS, potterhead, harry potter
 
Imatge il·lustrativa
Aquest novembre fa 17 anys que es va estrenar Harry Potter y la piedra filosofal, la primera pel·lícula de la saga. És per això que avui hem volgut recuperar aquest test: què us ha sortit?

 


 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Els Weasley
Anònima, 17/11/2018 a les 12:40
Molt interessant
+177
-2
Els Weasley, ho sabiaaaa.


Likesi a tu també t'ha tocat la família d'en Ron.
t ho diiic
Anònim, 17/11/2018 a les 15:38
+2
-1
sóc igual q tu x2
.
Anònim, 18/11/2018 a les 09:37
+2
-0
No em deixa fer like osigui k... Visca els weaslyyyyyyyyy!!!!!!!!
HP
Anònima, 17/11/2018 a les 14:08
+49
-2
Els Potter!! ♥️
Ajajajja
Anònim, 17/11/2018 a les 14:11
+5
-1
Y jo just ara estava mirant lagona peli
Se veu venir jaja
Anònim, 17/11/2018 a les 14:12
+12
-0
Anava llegint les preguntes i se veu fàcil (per a una friki que hp) a quina familia correspon cada possible resposta😂
En fi... Soc weasleeey!!
Ja, m'ha passat el mateix
Anònim, 18/11/2018 a les 18:07
+5
-0
Jo sóc fan perduda de Harry Potter i se m'ha fet facilíssim saber a quina família es referia cada un.
També sóc Weasley!!!
Malfoy
Anònima, 17/11/2018 a les 14:12
+9
-0
Ostiaa mai hauria imaginat q em sortis els malfoy pero bno jo segueixo sent gryffindor (segons pottermore)
Lol
X2
Anònimaaa❤️❤️, 18/11/2018 a les 21:34
+2
-0
A mi tb m'han sortit els Malfoy
Malfoy
Anònim, 17/11/2018 a les 14:20
+9
-2
Jo ja sabia que m'acabaria casant amb en Draco Malfoy!
Caca d la vaca
Anònim, 17/11/2018 a les 14:31
+4
-7
Els Malfoy
faltes
Anònim, 17/11/2018 a les 14:32
+10
-6
a veure redactors un mussol i una oliva? no seria òliba? que hi hagi aquestes faltes d'ortografia és una vergonya.
n'estic ja farta
els malfoy
Anònim, 17/11/2018 a les 14:40
+2
-0
No estic d'acord ni per les observacions que m'han posat i no soc aixi com el que heu posat.
Una potterhead indignada
Anònim, 17/11/2018 a les 15:14
+11
-1
Hi ha preguntes que al meu punt de vista estan malament, podrieu haber ficat totes les caseshe, per que huffelpuff y ravenclaw estem sempre marginats i a Hogwartd només es poden portar gatsarmas, olives o granotes y les mascotes son obligatories
Real
Anònim, 17/11/2018 a les 16:18
+10
-0
Stop bulying a la casa Hufflepuff. PD: ja heu anat a veure la nova peli??
Compte
Anònim, 17/11/2018 a les 15:49
+1
-0
Heu comès errors en mots clau de la sèrie, com per exemple: barret seleccionador. I és barret que tria. També em sembla que els de la redacció vàreu trobar el títol dins d'un paquet de detergent, ja que hi ha barbarismes i faltes d'ortografia com oliva enlloc d'òliva.
Wow
Anònim, 17/11/2018 a les 18:47
+1
-0
Els Potter mencanta tot i que mai ho hauria endevinat(no es sarcasme)
Sóc weasley
Weasley , 17/11/2018 a les 20:00
+0
-0
Estava claríssim dios es la meva família de HP preferidaaa😍😍
VISCA HARRY POTTER
Anònima, 18/11/2018 a les 08:42
+2
-0
Segons això sóc un potter però es veia venir per on anaven les preguntes. Quan ets una friki de hp (dels llibres) trobes moltes errades pro bueno. Per cert en Draco Malfoy està molt HOT. El prefereixo molt més que en harry
Espera...
Anònim usser, 18/11/2018 a les 10:08
+0
-1
Harry potter no era orfre?
Malfoy
Anònim, 18/11/2018 a les 17:56
+0
-0
Tinc la personalitat del draco😂😂
mmham