​Així sona la cançó d'Aitana en català

| 02/12/2018 a les 10:23h
Arxivat a: ACTUALITAT, la marató, aitana
 

La cantant coneguda per la seva participació en el programa OT 2017, ha gravat una cançó en català que s'inclourà al Disc de La Marató de TV3 —a la venda avui diumenge—. El tema es diu «Tu pots canviar-ho tot (has de viure)».

El vídeo penjat a Youtube on es veu Aitana gravant la cançó ha generat molts comentaris.

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Flipant
Anònim, 02/12/2018 a les 10:44
+35
-2
M’encanta, es veu com es ella, es nota que li agrada el que esta fent
Sincerament
Anònim, 02/12/2018 a les 10:52
Interessant
+71
-10
Per ser catalana en alguns fragments de la cançó sembla que no hagi parlat Català en se vida.
Ehmmmmm
Anònim, 02/12/2018 a les 12:33
+4
-12
Crec que es diu en la seva vida O en sa vida, X no en sé vida
I?
Anònim, 02/12/2018 a les 14:39
+13
-9
Es que ser catalana no te res a veure amb parlar català
Meeenk
Anònim, 02/12/2018 a les 15:50
+8
-2
M'encanta la cançó xro a vegades sembla q no hagi parlat mai en català... Xro canta de puta mare😍
Brutal
Anònim, 02/12/2018 a les 11:07
+30
-0
L'Aitana té una veu increïble, hauria de cantar més cançons així 🤩🤩
Ja fa més de 2 setmanes
Anònim, 02/12/2018 a les 11:27
+32
-5
Adolescents.cat, aneu amb retràs ja que fa més de dues setmanes que ha sortit aquest video.

Els que realment som els seus fans ja ho sabiem
Jaa!!
Anònima, 02/12/2018 a les 12:55
+13
-5
Els que no som els seus fans també ho sabem. De fet, crec que TOTHOM (o la majoria) de gent ja l'ha escoltada o si més no ha sentit que havia fet una cançó en català (que l'hagi escoltat ja és una altra cosa).

Adolescents.cat si voleu una recomanació, heu d'accelerar BASTANT el ritme de les notícies com aquestes o de coses que hagin passat perquè quan les heu publicat la Terra ja ha fet tres voltes al Sol...
Em sap greu però és cert...
Helou
Anònim, 02/12/2018 a les 14:45
+4
-1
Suposo que han fet avui la notícia perquè ha sortit el disc avui.
LOVE AITANA😍😍😍
Anònim, 02/12/2018 a les 11:30
+16
-5
Soc super fan de l’Aitana i mira que no he mirat OT ni res eh, pero ns pq l’Aitana es la millor❤️ Like si t’agarada l’Aitana💝😭
Porfin
Anònim, 02/12/2018 a les 12:25
+13
-1
Perfii heu posat algo d'Aitana que no sigui relacionat amb cepeda
M'encanta
Anònim, 02/12/2018 a les 14:08
+9
-2
M'agrada molt com canta i tot i el catala li queda molt bé i per altre part m'agradaria que posesiu noticies d'OT per el seu talent i no per les seves relacions personals amb qui estan o deixen d'estari, que això no m'importa gens!
Like si estas d'acord amb mi.
Aitana!!
Anònim, 02/12/2018 a les 20:32
+0
-1
OMG no m'imaginava a ella cantante en català😂😂 A mi m'agrqden mes les sebes en castellà, pero si puja una en català, en fara il.lusio, no pregunteu😂
La veritat
Amaia, 02/12/2018 a les 21:37
+0
-0
La Meva germana es la millor cantant en ti te idiomes t'estimó.
Opinó
Anònim, 02/12/2018 a les 23:15
+1
-0
Sincerament aquesta cançó es una merda y sembla que no hagi parlat catalá en sa vida dit aixo gracies adolescents.cat Per fichar algo d’ Aitana que no tingues res a veure amb Cepeda Per fi
RITME
Anònima, 02/12/2018 a les 23:17
+1
-0
La cançó és molt guay, però sóc la única que el ritme li és molt familiar?
Pot ser que sigui la mateixa base d'una altre cançó?
sembla be
Anònima anna war, 03/12/2018 a les 07:19
+0
-0
be que canta en catala jeje