TEST: A on coneixeràs la teva pròxima parella?

| 02/12/2018 a les 12:28h
Arxivat a: TESTS, parella, test
 
Imatge il·lustrativa
Alguna vegada has intentat imaginar quin futur sentimental t'espera? Potser has pensat «a on coneixeré la meva pròxima parella?» i llavors alguna amiga t'ha dit «l'amor sempre apareix quan menys l'esperes». Sigui com sigui, des de la redacció hem preparat un test que, com a mínim, t'indicarà a quin lloc és més probable que coneguis a la persona que podria ser la teva pròxima parella.

 






Qui s'amaga darrere l'instagram de @elracodelhipolit? Al programa @adolescentsicat que fem cada diumenge a les 21h per Youtube i iCat, entrevistem la persona que el porta.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Ajudaaa
Anònim, 02/12/2018 a les 13:19
+0
-29
Holaa!!
Tinc un problemon 😂
Us poso en situació: tinc novio i estem molt be però fa poc he conegut a un noi que m'atrau moltíssim i em cunde moltíssim liarme amb ell i ell es vol liar amb mi.
El problema ésk ns que fer, perk no deixaré al meu novio només perk em vull liar amb el tiu aquell...
Ajuda pliiiis que faaaig
Gràcies adolescents 😊
Nol deixis
Anònim, 02/12/2018 a les 14:39
+20
-1
Jo de tu no el deixaria, oblidat daquest noi i seguieix amb el teu novio. Tu dic per experiència 😪
Esta clar
Anònim, 02/12/2018 a les 15:21
+16
-10
Deixa al novio, ja que si et cundeix un altre vol dir que amb ell no en tens suficient i no ho es tot per tu. No li fasis mal i tampoc vulguis donar la nota
.
Anònim, 02/12/2018 a les 15:30
+12
-3
Estas enamorada del segon? Si ho estàs quedat amb el segon pq so en realitat estimessis al primer no t'hauries enamorat del segon. I si només t'atrau per lios i tal millor queda't amb el teu novio ja que ell t'estima. Espero haver-te ajudat bona sort❤️
Senzill
Anònim, 02/12/2018 a les 15:39
+9
-0
Ves a amb la persona que t'agrada i sigues feliç que la vida són 2 dies. Sinó ho fas t'enganyes atu mateixa i fas mal a l'altre persona i si s'entera ho passaras pitjor per tant és millor deixar les coses clares ara que més tard perquè serà pitjor.

De res like si t'ha agradat la resposta.
3 opcions
Anònima, 02/12/2018 a les 15:58
+9
-2
1. T'aguantes, t'oblides i continues amb la persona q estimes
2. Li preguntes al teu nòvio si li fa res q et liis amb un altre, explicant-li la situació
3. Ets una persona horrible i li poses els cuernos (no ho facis no és maco)
Un petoneettt💜 dw
Deixa'l
Anònim, 02/12/2018 a les 16:01
+6
-1
Si amb novi et vols follar Altra gent, millor deixa'l. Aixo significa que no l'estimes de veritat i al final acabarás posant-li les banyes i li faras una putada al pobre noi. Soltera pots liar-te amb quiero vulguis, pero si estás dins d'una relacio has de tenir una mica de sentit.
.
Anònim, 02/12/2018 a les 16:39
+9
-1
Deixa el teu novio i vesten amb laltre. el teu novio es mereix algu millor.
tranqui❤
Anònim, 02/12/2018 a les 16:50
+2
-8
Sudaa, tu liat amb aquell tio, si veus que estás millor amb ell pos deixas a le teu novio i jaa.
De tíos hi han molts al mon!
Cunde?
Anònim usser, 02/12/2018 a les 17:02
+0
-7
A que er refereixes que et cunde liarte amb ell? A que et combe (te conviene)
Si es aixi com et combe liarte amb un tiu? Es ric o algo?
Holaa
Anònim, 02/12/2018 a les 17:08
+1
-0
Jo si fos tu, en plantejaria si cuan deixis el teu novio sol pero liarte i despres no vol re mes si trobaries a faltar el teu exnovio, nose si m'has entes, pero tens que pensartu molt be
Besiiis❤️
Resposta
Anònim, 02/12/2018 a les 17:19
+2
-0
Si et vos liar amb una altre persona, és pq potser el teu nòvio no t'acaba de agradar del tot o no és el que realment busques.
Resposta
Anònim, 02/12/2018 a les 17:44
+1
-0
Si de veritat t'agrades la teva parella, no tindries la necessitat de liarte amb un altre noi. Així que replantejat el fet de si de veritat estimes al teu nòvio. I si la resposta és no, és millor que el deixis abans de fer-li més mal liante amb un altre.
Sou gilipollas
AnònimA, 02/12/2018 a les 18:45
+3
-0
No li posis les banyes tia et penediràs molt. Parles amb ell i teniu una relació oberta. Que et cundi algú no vol dir que estiguis enamorada, et poden agradat diferents persones en diferents graus. Enamorada et cunde... Etc
Pregunta
Anònim, 03/12/2018 a les 16:44
+0
-0
Aver tu pregunta si li semblaria be, digali que no estas per ell (si es q no ho estas) que nomes ho fas pk et dona morbo i que es per k t'atrau io si et pregunta per k no ell, li dius: Mira normalment la gent prefereix el menú (osigui tu) i li agrada molt, peró algun dia afegeixen un postre nou (es a dir ell) a la carta i la vols tastar, no es k el demanis sempre, peró et fa il·lusió demanar les dos coses x SEPARAT peró, clar, sempre li agradarà el menú.
Pregunta
Anònim, 03/12/2018 a les 16:45
+0
-1
Aver tu pregunta si li semblaria be, digali que no estas per ell (si es q no ho estas) que nomes ho fas pk et dona morbo i que es per k t'atrau io si et pregunta per k no ell, li dius: Mira normalment la gent prefereix el menú (osigui tu) i li agrada molt, peró algun dia afegeixen un postre nou (es a dir ell) a la carta i la vols tastar, no es k el demanis sempre, peró et fa il·lusió demanar les dos coses x SEPARAT peró, clar, sempre li agradarà el menú.
Patetic
Anònim, 02/12/2018 a les 14:11
+37
-5
Ara un test sabra on trobarem a la nostra parella no?? Aixo no s'ho creu ningu vamos tendria que ser molta casualitat
Impresionant
Anònim, 02/12/2018 a les 14:21
+15
-22
Com hu claveu!! Els horoscops sempre u endivinen i els tests amb descriuen a la perfeccio. Es flipant! Algu mes li passa?
A mí el contrari😂
Anònim, 02/12/2018 a les 14:48
+8
-0
Només et repeteix el q tu dius per exemple jo he posat q matrauen les persones extrovertides i també q m'agrada sortir de festa i em diu: Ets una persona molt extrovertida i t'agrada sortir de festa...😂😂🤷
Noo
Anònim, 02/12/2018 a les 17:35
+2
-0
A mi mai mai mho encerten. perque??? Joder esq mai
Que?
Anònim, 02/12/2018 a les 15:23
+17
-1
A la pregunta de t'agrada sortir de festa poso que no i em surt que coneixeré a la meva parella en una disco?
Aqui algo no encaixa
.
anònima, 02/12/2018 a les 15:31
+1
-0
Què en penseu? Fa un mes aprox en una festa amb els de classe un amic/company de classe i jo ens vam liar i vam acabar fent-ho, la cosa és que després a classe l’intentava evitar ns pk suposo per vergonya i només parlàvem de tant en tant quan ell venia a parlar amb mi però mai per whats, sempre en persona. Fins fa una setmana aprox k el vaig tenir que obrir per si tenia uns exercicis de classe i hem estat parlant cada dia fins ara, ara em diu bondia i tot quan s’aixeca. Creieu que voldria tenir algo amb mi? o només va ser cosa d’una nit i en veritat no li agrado?
pròxima?
Anònima, 02/12/2018 a les 17:33
+21
-2
En comptes de pròxima, primera hahahahaha like si tens 17 anys i no has tingut mai nòvio ni lio :)
L'ha clavat
Anonimeetaa, 02/12/2018 a les 18:38
+8
-0
Diu que coneixeré a la pròxima parella (per mi serà la primera xd) a les xarxes socials ja que soc bastant reservada, i la veritat fa uns mesos que vaig conèixer un noi per insta i no hem quedat encara però queda pendent, i els dos ens agradem. jeje em dona esperances
WTF