Qui és el @elracodelhipolit? Parlem amb la persona que s'amaga darrere d'aquest Instagram

| 04/12/2018 a les 20:20h
Arxivat a: INTERNET, adolescentsicat, elracodelhipolit, instagram
 

Amb més de 160.000 seguidors, @elracodelhipolt s'ha convertit en l'Instagram en català amb més seguidors de Catalunya.


A les 21h, programa @adolescentsicat entrevistarà @elracodelhipolit per saber què pensa i, amb una mica de sort, descobrir la seva identitat i intimitats.

Segurament molts de vosaltres ja coneixereu el compte i sabreu que s'ha fet famós pels seus «memes». El que no se sap però, és qui s'amaga darrere d'@elracodelhipolit. Qui és la persona que penja i pensa els «memes»? Per què no ha donat mai la cara? D'on és?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

En plan osigui saps? NO, NO SÉ RES BORDEGAS FILL DE LA GRANDÍSSIMA CLOÏSSA

Una publicación compartida de El racó de l'Hipòlit (@elracodelhipolit) el


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Adolescents iCat (@adolescentsicat) el


Podràs veure i seguir l'entrevista al Canal de Youtube d'AdolescentsiCat a partir de les 21h.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

El Racó de l'Hipòlit♡
Anònim, 02/12/2018 a les 14:25
Molt interessant
+284
-19
Like si és el teu ídol i t'encanten els seus memes.
ho se tot
persona, 02/12/2018 a les 14:31
Interessant
+54
-3
jo se d’on es on va estudiar i tot joder tota la ciutat ho sap😂 voleu una pista?
Sí!
Anònim amb dubtes, 02/12/2018 a les 19:23
+6
-0
siusplau si, necesito una pista i tota la i formacio que puguis per deu!
J
Anònim, 03/12/2018 a les 15:59
+3
-0
Es veritat tothom que viu a la seva ciutat ho sap
CLICKBAIT
Anònima, 02/12/2018 a les 16:19
+35
-2
En l’article promocioneu el programa de ràdio, NO digau qui és com bé posa al títol.
Joder, que morbosos no?
Anònima, 02/12/2018 a les 19:24
+26
-4
No podeu fer-li una entrevista normal i respectar el seu anonimat oi? Que va, heu d'intentar descobrir la seva "identitat i intimitats". Mira, deixeu el pobre noi en pau, que faci els seus memes tranquil·lament, perquè si vol ser anònim és per alguna cosa i s'ha de respectar. Gràcies
El noi...
Anònimaa, 02/12/2018 a les 20:50
+6
-25
Perque dones per suposat que es un noi podria ser una noia tmb 😒 IGUALTAAAT SI US PLAAU QUE LES NOIES TMB TRIUMFEEM!!!!
Una mica de lògica..
Anònima, 02/12/2018 a les 21:50
+13
-3
Però si ell ha acceptat serà per algo no? Sempre hem de criticar-ho tot.
Per al de "el noi"
Anònim, 03/12/2018 a les 10:26
+19
-0
Va dir que es volia dir "el racó d'en Pau", a més ha fet molts doblatges i la seva veu és d'home. També parla sempre en masculí per referir-se a ell. Abans d'anar a criticar podries informarte, si dic noi és per alguna cosa
Per al de una mica de lògica
Anònim, 03/12/2018 a les 10:27
+1
-0
Pot acceptar de fer entrevistes a seques jo crec, no cal aquest clickbait i el intentar descobrir qui és. Si ell ha triat ser anònim també és per alguna cosa no?
el de les dones tambe triunfem
Anònim, 03/12/2018 a les 17:11
+2
-0
Això ja es una mica extrany si et miresis la entrevista que han fet veuries perfectament que es un noi no cal comentar per comentar
provadors
Anònim, 02/12/2018 a les 22:04
+2
-2
hola? m’heu fet sentir molt malament perquè jo em sé les dos matricules del meu crush🙄 (porto pilladissima 2 anys i mig he tingut temps pa to vale? no em jutgeu haha)
tdrrrr TDR
Anònim, 03/12/2018 a les 18:44
+2
-0

Us deixo unes enquestes, gràcies per contestar