Qui és el @elracodelhipolit? Parlem amb la persona que s'amaga darrere d'aquest Instagram

per Redacció, 4 de desembre de 2018 a les 20:20 |

Amb més de 160.000 seguidors, @elracodelhipolt s'ha convertit en l'Instagram en català amb més seguidors de Catalunya.


A les 21h, programa @adolescentsicat entrevistarà @elracodelhipolit per saber què pensa i, amb una mica de sort, descobrir la seva identitat i intimitats.

Segurament molts de vosaltres ja coneixereu el compte i sabreu que s'ha fet famós pels seus «memes». El que no se sap però, és qui s'amaga darrere d'@elracodelhipolit. Qui és la persona que penja i pensa els «memes»? Per què no ha donat mai la cara? D'on és?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

En plan osigui saps? NO, NO SÉ RES BORDEGAS FILL DE LA GRANDÍSSIMA CLOÏSSA

Una publicación compartida de El racó de l'Hipòlit (@elracodelhipolit) el


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Adolescents iCat (@adolescentsicat) el


Podràs veure i seguir l'entrevista al Canal de Youtube d'AdolescentsiCat a partir de les 21h.

Participació
tdrrrr TDR
Per Anònim el 3 de desembre de 2018 a les 18:44
2   0
Us deixo unes enquestes, gràcies per contestar

provadors
Per Anònim el 2 de desembre de 2018 a les 22:04
2   3
hola? m’heu fet sentir molt malament perquè jo em sé les dos matricules del meu crush🙄 (porto pilladissima 2 anys i mig he tingut temps pa to vale? no em jutgeu haha)

Joder, que morbosos no?
Per Anònima el 2 de desembre de 2018 a les 19:24
26   4
No podeu fer-li una entrevista normal i respectar el seu anonimat oi? Que va, heu d'intentar descobrir la seva "identitat i intimitats". Mira, deixeu el pobre noi en pau, que faci els seus memes tranquil·lament, perquè si vol ser anònim és per alguna cosa i s'ha de respectar. Gràcies

el de les dones tambe triunfem
Per Anònim el 3 de desembre de 2018 a les 17:11
2   0
Això ja es una mica extrany si et miresis la entrevista que han fet veuries perfectament que es un noi no cal comentar per comentar
Per al de una mica de lògica
Per Anònim el 3 de desembre de 2018 a les 10:27
1   0
Pot acceptar de fer entrevistes a seques jo crec, no cal aquest clickbait i el intentar descobrir qui és. Si ell ha triat ser anònim també és per alguna cosa no?
Per al de "el noi"
Per Anònim el 3 de desembre de 2018 a les 10:26
19   0
Va dir que es volia dir "el racó d'en Pau", a més ha fet molts doblatges i la seva veu és d'home. També parla sempre en masculí per referir-se a ell. Abans d'anar a criticar podries informarte, si dic noi és per alguna cosa
Una mica de lògica..
Per Anònima el 2 de desembre de 2018 a les 21:50
13   3
Però si ell ha acceptat serà per algo no? Sempre hem de criticar-ho tot.
El noi...
Per Anònimaa el 2 de desembre de 2018 a les 20:50
6   27
Perque dones per suposat que es un noi podria ser una noia tmb 😒 IGUALTAAAT SI US PLAAU QUE LES NOIES TMB TRIUMFEEM!!!!
CLICKBAIT
Per Anònima el 2 de desembre de 2018 a les 16:19
35   2
En l’article promocioneu el programa de ràdio, NO digau qui és com bé posa al títol.

ho se tot
Per persona el 2 de desembre de 2018 a les 14:31
54   3
jo se d’on es on va estudiar i tot joder tota la ciutat ho sap😂 voleu una pista?

J
Per Anònim el 3 de desembre de 2018 a les 15:59
3   0
Es veritat tothom que viu a la seva ciutat ho sap
Sí!
Per Anònim amb dubtes el 2 de desembre de 2018 a les 19:23
6   0
siusplau si, necesito una pista i tota la i formacio que puguis per deu!
El Racó de l'Hipòlit♡
Per Anònim el 2 de desembre de 2018 a les 14:25
285   19
Like si és el teu ídol i t'encanten els seus memes.