5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 370]

| 02/12/2018 a les 18:00h
Arxivat a: INTERACTIUS, hot, rànquing
 


Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

 






Qui s'amaga darrere l'instagram de @elracodelhipolit? Al programa @adolescentsicat que fem cada diumenge a les 21h per Youtube i iCat, entrevistem la persona que el porta.


Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Pregunta rara
Anònim, 02/12/2018 a les 23:05
+20
-2
Si tens la regla però tens ganes de masturbarte com ho fas?
A la de la regla
Anònima, 03/12/2018 a les 00:00
+9
-0
Doncs jo em poso un mocador daunt de la vulva i em frego el dit pel clitoris, no et passis dits si et fa fastic, encara que ni te perque fer-ne.♥️♥️ sino a la dutxa pots fer-ho, tmb amb la carxofa de la dutxa hahah quina gràcia escriure això😂

Anònimaaaaa, 03/12/2018 a les 00:29
+2
-1
Nideaa algú pot respondre li siusplau?? Mercii
Resposta
Anònim, 03/12/2018 a les 00:33
+3
-0
Jo em masturbo igualment, encara q tingui la regla, després em netejo la ma i ja està. Sinó també pots probar-ho amb algun objecte sexual, i així si et fa mania no passarà res.
Per lo de masturbar-se amb la regla
Anònima, 03/12/2018 a les 00:33
+5
-0
Jo ho faig igual xddd posa't una tovallola sota i au!
Ufff
Anònimaa, 03/12/2018 a les 00:34
+3
-0
A mi tmb em passa, bno sempre pk em toco cada dia pero m’he d estar 5 dies a la setmana sense tocarme... consells!!! Pls!
..
Anònim, 03/12/2018 a les 00:55
+3
-0
Doncs igual quan no tens la regla😅
Fácil
Anònim, 03/12/2018 a les 01:21
+5
-0
1 la pregunta no es rara
2 exactament igual que quan no l tens xd
Simplement després t'has de netejar més bé

Ale, a vivir
Eh
Anònim, 03/12/2018 a les 07:31
+0
-0
Pos igual
Masturbació amb regla
Anònim, 03/12/2018 a les 22:30
+0
-0
Posat un tampó i apa tots contents
A lo de la regla
Anònim, 03/12/2018 a les 23:21
+0
-0
Jo el que faig es posar-me un tampó i aixins no m'hem bruto ni les mans ni res amb ma regla
Fins als collons
Anònim, 02/12/2018 a les 23:58
+60
-11
Per favor podeu deixa de dir que sou heteros o heterocuriosos per provar-ho amb una persona del mateix gènere? Sou bisexuals y ja està, deixeu de invisibilitzar aquesta orientació sexual
Pesados
Anònim, 03/12/2018 a les 08:26
+15
-2
Estic d'acord.... Totalment
No estic acord
Anònim, 03/12/2018 a les 20:37
+15
-3
Tu pots probar-ho amb una persona del mateix sexe que tu i no significa que siguis bisexual, que t'hagi agradat no significa que ara t'agradin els dos sexex i t'ho dic sent jo bi
Com es el primer lio?
Anònim, 03/12/2018 a les 00:07
+6
-0
Experiències i recomanacions?🙏🏼🙏🏼
Es un tema que em te molt intrigat.
Punts de vista de nois i noies. Soc noi.
Al del primer lio
Anònim, 03/12/2018 a les 10:04
+7
-0
Primer es tot una mica raro perquee segurament no és com t'imagines que serà! Però és la ostia! I per ceert se't queda toota la booca molladisima( jo no m'ho esperava, per si de cas). Sóc noia per cert!
Per el d primer lio
Anònim, 04/12/2018 a les 20:38
+1
-0
el primer lio u veus molt lluny pero a la que et lies una vegada dps ya tot es més fàcil.
pd:sembla molt dificil pero no es vritat tot flueix i es facil
Noi que ho ha probat amb un noi
Anònim, 03/12/2018 a les 00:12
+8
-0
Jo també ho he fet així de locura i he descobert que també em molen els tios. Molts més nois dels que ens imaginem ho han provat.
Per el noi bi
Tio, 19 anys, 03/12/2018 a les 08:29
+6
-1
Jo ho vaig provar xk sempre havia tingut la fantasia de xupar una polla i que me la fiquesin per el cul encara que el que m'atreuen normalment són les ties. I la veritat no em va agradar tant com creia, perquè el que es la resta del cos dels homes que no es la polla no em posa gens! Per això vaig començar a masturbarme el cul amb un consolador i vaig acabar follant fa dues setmanes amb un transexual i si et dic la veritat, la millor experiència de la meva vida!
Vaia germana...
Anònim, 03/12/2018 a les 01:25
+19
-10
Em sap greu pel nen de 6 anys, quina merda de germana.
A veure si com a germana gran te n'adones de la responsabilitat que tens i busques altres moments per follar amb un tio.
Quin greu, pobre crio. Que as*o.

Esque jodeeeer... 😅😕😕 Ja tenim una edat, nooooooooo?
buaaahh que be🤤mencanta follar
Anònim, 03/12/2018 a les 16:25
+5
-0
jo follaria igual
Vaia hater
Anònima, 03/12/2018 a les 23:27
+1
-0
Fijo q ets l'àvia dels nens😂
Q folli quan vulgui el crio estava dormint🤷‍♀️
Experiencia hot
Anònim, 03/12/2018 a les 07:25
+6
-1
No esteu farts de que google no et deixi enviar les experiencies per ser un pel massa hot?
?
Anònima, 03/12/2018 a les 16:38
+4
-0
wtf???
Hola?
Anònim, 03/12/2018 a les 12:42
+39
-1
Sóc l'únic que flipa amb la nena de 14 anys tenint experiències hot? Aquí estic jo amb 18 anys més verge q l'aigua de Lourdes👋🏽😂
Igual
Anònim, 03/12/2018 a les 15:35
+6
-0
Jo tinc 17 però vamos igual més verge q l'oli 😂😂😂
Un dubte
Anònim, 03/12/2018 a les 16:00
+0
-0
Quan us referiu a la carxofa de la dutxa a qué ha referiu? Sé el que es pero no qué voleu dir hahah
🐷
Anònim, 03/12/2018 a les 20:12
+1
-0
Al chorro d’aigua que surt
Necessito ajuda😔
Anònim, 03/12/2018 a les 17:22
+1
-1
Tinc 14 anys i estic sortint amb un noi per primera vegada. El cas és que ell mai ha tingut novia i jo mai he tingut nòvio. Llavors, jo em vull liar amb ell i crec que ell amb mi també (jo diria que sí) però des de que li vaig dir que em feia vergonya no tinc cap oportunitat de liar-me. Ell es pensa que em fa vergonya liar-me però en realitat el que em fa vergonya és llançar-me als seus llavis. Algú em podria donar un consell? Em poso nerviosa perquè quan el veig tinc ganes de fer-li petons, però no sé com es fan els petons 😅 I que pasa si surt malament? És que no ho he fet mai😭 necessito ajuda amb això si us plau😔
tranquila
Anònim, 03/12/2018 a les 19:24
+2
-0
quan estigueu junts sense ningú aprop li comences a acariciar la cara i lo de despres va sol
Consell
Anònim, 03/12/2018 a les 19:48
+2
-0
Quan us mireu als ulls no tinguis por i llença't! Llença't primer amb un petó i desprès deixa les coses fluïr. Ja veurás, no es per tant!
💛
Anònim, 03/12/2018 a les 20:02
+0
-2
Jo mai me he liat (tinc 13 anys) pero pero pero el que hem diuen els MEUs amics si els dos mai us heu liat no Hi haura problema pero si ella ya s'ha liat estas fotuda. Espero que et vagi be💛
La noia de 14 anys