​Dos nois ens envien un missatge anònim cap al seu «crush», i si ets tu?

per Redacció, 2 de desembre de 2018 a les 14:00 |

Aquests són els dos missatges anònims que hem rebut aquesta setmana de dues persones que han volgut fer públics els seus «crushes». La Juliana els llegeix al programa AdolescentsiCat que fem cada diumenge a les 21h a Youtube perquè arribin al seu destinatari final.


Participació
🤤
Per Anònim el 6 de desembre de 2018 a les 17:40
0   0
Nose si mires adolescents.cat pero me encantes i ens trobem cada dia al bus se que tens novia pero crec q et molo una mica si et sents identificat fica un cor.

El nostre crush
Per Anònim el 5 de desembre de 2018 a les 23:06
0   0
Hola, dimecres 5 de desembre a la nit, vas anar al Viena del costat de l'eroski a sopar amb la teva família. Anaves vestit de negre amb una samarreta gris i ets ros. Estaves ssentata la taula de la dreta al costat de l'entrada. I nosaltres som 4 noies que ens agradaria conèixt, si et sents identificat, respon a aquest missatge amb un cor.

Curushh
Per Anònim el 5 de desembre de 2018 a les 17:43
0   0
Els meus crush son el meu vei que te novia pero que em posa molt calent, a part de mes petits vem tenir algo i mes dun cop ma fet algunes indirectes quee😆😳... y laltre es un nen que va repetir fa molt, que estava gordito pero ara esta to cachas, quan estava gordito vem fer alguna cosa amb un altre persona, no em molva molt pero latre dia vaig donarme compte que teniem moltes coses en comu y diu que ja no li agraden les noies 😏😏 fa la broma que es asexual pero no mu crec. A part latre dia em va ajudar a pujar una cosa i em va restregar tota la polla pel cul dos cops i em vaig posar 🍆🙈💯

...
Per Anònima el 5 de desembre de 2018 a les 15:22
2   0
M’agradaria saber per què vam haver de deixar-ho, sempre he tingut el dubte però ara més que mai. D’alguna manera has “tornat” a “estar” en la meva vida i estic molt confusa amb el que sento per tú. Tot i que no llegeixis això vull dir-te que et trobo a faltar...

Buffffff😈
Per Guappuu el 5 de desembre de 2018 a les 14:49
0   0
M’agrades molt mooooltttttt, i vaig per a tu. Crec que mires adolescents.cat Per aixo et volia dir que ets tope guapu i sexi, i que m’agradaria tenir algu amb tu, aixi que si ho llegeixes digali a la persona que t’agrada , lo q penses d’ella. Tu juro que di fos jo i m’ho demanesis estaria encantada et deixo l’institut Per aquí vaix❤️( ins callis Vic) tsttttt😈

Donald Trump.
Per PINGÜÍ 2 el 5 de desembre de 2018 a les 13:14
3   0
Soc Lluna i ella Sol. I juntes formem les botifarres de pagès. En agrada molt l' Antàrtida, cada cop que la veiem al mapa ens posem super catxondes.

Noia 15 anys
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 22:30
0   0
Dons jo Tinc un Crash que crec que tambe li agrado! Les meves amigues diuen que no que son coses meves pero jo estic segura que si.

Mai seré el crush de ningú
Per Anònima el 4 de desembre de 2018 a les 22:12
24   0
En la meva puta vida em sentiré indentificada en cap dels missatges. Que sad

vull estar com abans jdr
Per Anònim L el 4 de desembre de 2018 a les 22:00
1   0
a ver q ns exactament q sento per tu es una barreja d amor i odi perquè fa unes setmanes q ens hem distanciat i ho estic passant molt malament veient q t importo una puta merda. Et vull treure del cap i creu-me q tinc motius però jdr penso en tu cada dia. Ojala vinguessis dema amb mi pero com sempre tens altres plans. Si, ets tu, mel. 1r batx bcn

Anonymus
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 21:06
2   0
Estic coladissima per una de les meves millors amigues i no se que fer...

Noia, 15
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 20:35
4   0
ns si mires adolescents.cat pro mencantaria que ho llegisis i que sapiguessis que soc jo. Ens vam coneixer a un concert de Dr Prats a Vilafranca del penedes. Fa una quans mesets que parlem i mencantaria que sapiguessis que m’agrades molt preciosa❤️

Buuff
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 19:58
2   0
M agrada un noi de la meva clase abans erem millors amics i ja no per culpa d una nena asquerosa. Lestimo molt i es molt guapoo i tothom em diu que a ell li agrado pero jo se que no i no se que fer porque m agrada desde fa mes d un any Ins (Joaquim Mir, Vilanova i la Geltrú)

mm que?
Per Anònima el 4 de desembre de 2018 a les 19:41
7   0
Vaig notar que un pavo no em parava de mirar quan esperava a la meva germana als provadors pero aligual em va veure la matrícula i tot. Quin iuiu que carda, passo d'anar a la pl indepe

xd
Per La teva única ex :)) el 4 de desembre de 2018 a les 19:39
1   0
Long, m'estic regalant. Vas tu i amb el mismíssim Gise al costat que va fer un video fa res de com li molesta lα gent que corregeix, saltes amb el ''ojalà''. Sort que està en el paper de Rafel, que maemia

Noi 14 anys
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 19:36
1   0
Soc un nen de 3r d'eso de l'eugeni i desde l'any passat q hem mola una nena q ara mateix va a l'altre classe Es rubia,ulls marronets i cara rodoneta😍 No tinc niidea si miras adolescents.cat pero si es aixo obram porfa.

COLADA
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 19:15
1   1
Vaig a una escola de sabadell, jo vaig a 3r C i tu al B, nomes em parlat 1, 2 cops i no crec que sapgues el meu nom pero estic molt colasa per tu, ets super sexy

COLADIIIIISIMA
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 19:14
3   0
Bua, fa pox em mola un monton un noi de lescola... lo pitjor esque cuan el veig em poso suoer nerviosa i sem nota... no em mira i nomes em parlat un o dos cops. Ojala em dwmanes lio o sortir perqie ni mho pensaria, em llençaria i cada cop que el veig mentrwn unes ganes...

Noi, 14 anys
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 17:24
2   2
Hola, jo faig 3 d’eso (Sant Ramon de Penyafort) i a la meva classe hi ha una noia que em posa moltisim. Aquesra noia te novio desde fa un parell de semanes lo qual es un problemon perque el seu novio es un dels meus millors amics. L’altre dia a classe estevem mirant una pelicula ( Sherlock Holmes), et vaig mirar i estaves super sexy. Si saps qui soc a classe diguam algo porfa❤️

Anava al Sant Ramon
Per Anònim el 4 de febrer de 2019 a les 00:50
0   0
Anava al teu mateix cole fins l'any passat. Crec que sé qui ets i crec que sé a qui li envies la indirecta i m'estic partint bastant el cul. Típic de l'Empar posar Sherlock percert
Pregunta
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 17:14
9   0
Com senvia un misatge de aquets perk els llageixin???

Hooo
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 17:11
14   1
Mes coses com aquestees 😍

NOIA, 15 Anys
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 16:43
6   1
El meu crush ve al meu institut i cada cop que el veig em poso molt calenta... me arribat a posar tan calenta que he hagut de anar al bany a fer-me dits!!

indirect
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 16:24
7   0
ets un noi que va al meu càmping. No diré quin camping es nomes dire que el jefe comensa per la lletra M i te una font molt important. Em miraves molt a la piscina i jo també a tu, em moles molt. Em parlat algunes vegades i sabras que ets tu perque ens uneix el numero 7