La Maria d’OT ha arrasat amb aquest tuit defensant el seu nòvio

| 03/12/2018 a les 09:13h
Arxivat a: VIRALS, Twittter, ot2018, maría ot
 
Imatge il·lustrativa
Com segur que ja vau veure, el més comentat de l'última gala d’OT va ser el moment “Follaaaar” del nòvio de la María. Ell la va anar a veure perquè estava nominada i va deixar clar que el primer que faria amb ella quan sortís del concurs seria “follar”, el que més enyorava era el seu “cul” i que “estava boníssima”.

Aquest diumenge, la María va escriure al seu compte oficial de Twitter per treure ferro a tot el tema i fer-ne ironia. Una manera intel·ligent (i molt comentada) de defensar el seu nòvio.


El tuit ja té més de 46 mil likes i 13 mil retuits!  




Qui s'amaga darrere l'instagram de @elracodelhipolit? Al programa @adolescentsicat que fem cada diumenge a les 21h per Youtube i iCat, hem entrevistat la persona que el porta.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Continueu amb el mateix
Anònima, 03/12/2018 a les 11:08
+19
-40
Bastant tard, però almenys no tant com l'article de l'Aitana
Trist...

Gràcies per una informació que ja sabia.
Si no t'agrada
Anònim, 03/12/2018 a les 17:06
+16
-0
A veure si tu ja t'ho saps tot, perqué mires una noticia que ja saps?
No conec ningú que sigui super flash o res d'això, però si tu i les teves fonts d'i formació si, felicitats.
P.D: Sense ofender ❣️
Pffff...
Anònim, 03/12/2018 a les 17:31
+13
-0
Doncs si ja ho sabies no ho miris O almenys no critiquis perquè no sé tu pero a mi adolescents.cat m'ha ajudat molt a la vida i m'ha aportat coses genials. Ara, si a tu no t'aporta res doncs no ho miris o deixal's de seguir! I només dir-te que vas molt fort/a ja que potser hi havia gent que no ho sabia o coses així!!
Buenuu només dir que moltes gràcies @adolescents.cat m'heu ajudat moltíssiiiiiim!!
Jajajaj
Anònim, 03/12/2018 a les 16:08
+10
-12
Enserio feu un article només parlant d'això?
Als que ens interessa ja ho sabíem, els que jo pos tampoc el necessiten per tant ja els podeu deixar de fer
Hola?
Anònim, 04/12/2018 a les 21:22
+0
-0
Tothom té la seva opinió i s'ha de respectar però a mi m'ha donat informació que no sabia i que m'has servit. Així que si no t'agraden els artícles no els miris i deixa que als que ens agrada els disfrutem.
Sempre igual
Anònim, 03/12/2018 a les 16:12
+14
-19
Deixeu de donar-li tanta bola a OT, ja cansa una miqueta.
No fa falta que comenteu cadascuna de les coses que passen dins i fora de l'academia, i qui va depilat i qui no (d'aquest tema l'únic que feu es que no es normalitzi encara que recolzeu el "ser lliures i naturals").
No critico el vostre treball, que quedi clar, feu molt bona feina però OT ja està per tot arreu.
OPINO
Anònim, 03/12/2018 a les 16:22
+4
-7
em sembla be que posi aixo per defensar al seu novio ja que es una oersona que estima pero podria habierlo defensat d’una altre manera
🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️
Brutal