La marca de roba low cost que està arrasant a Instagram

| 04/12/2018 a les 12:51h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, marca, roba
 
Imatge il·lustrativa
Instagram és una de les millors plataformes on promocionar marques de moda. I si no que li diguin a Alex Moreno, un dels creadors de Neon Coco, la firma de roba que està arrasant gràcies a les xarxes socials.

Després que Jessica Goicoechea, Paula Gonu, Anna Padilla, Laura Escanes i Laura Brunet, entre altres, pugessin fotografies amb peces d'aquesta marca, que les vendes s'han disparat, 

Segons diversos portals especialitzats, l'èxit d'aquesta marca també es deu a la seva estratègia comercial. I és que, a diferència d'altres firmes, Neon Coco crea col·leccions limitades que renova cada set dies. De manera que cada setmana es poden trobar nous dissenys a la seva web. Conéixieu aquesta marca? Us agrada la seva roba?

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Ajuda
Anònim, 04/12/2018 a les 12:56
+12
-1
On puc trobar la botiga online d'aquesta marca??? És que no surt per internet
lol
Anònim, 04/12/2018 a les 15:19
+10
-0
Al link que hi ha amb el nom :v
XD
Anònim, 04/12/2018 a les 16:17
+1
-1
jejejjejeje mersiii xd
Llegeix aixo siusplau
Anònim, 04/12/2018 a les 16:15
+0
-2
Com puc calcular el meu IMC
(Allò del pes correcte)
I quin es el correcte anorexia o sobrepes
Pel de l'IMC
Anònima, 04/12/2018 a les 18:08
+4
-0
Has de dividir el teu pes (kg) per la teva altura al quadrat (m)
Ajudat
Anònim, 04/12/2018 a les 21:37
+1
-0
Busca mer internet IMC y entra a la primera página que et surtí podas les teves fases y la pagina ho fa
Imc
Anònim, 04/12/2018 a les 23:41
+2
-1
Hi ha pàgines que t'ho calculen. Sobretot no t'obsessionis. Un petó
Epp
Anònima, 05/12/2018 a les 07:37
+1
-0
I no t ho prenguis a pit perquè s’han de tenir moltíssims factors en compte! El resultat serà aproximat!
Es hiveeern
Anònim, 04/12/2018 a les 17:31
+16
-3
Holaa?
Pero si som a hibern información aneu AMB aquests conjunts?
La veritat es que son monos i chulos pero es de ple hestiu
!!!
Anònim, 04/12/2018 a les 20:11
+6
-0
*ESTIU
Pobre laura
Anonim emfadat, 04/12/2018 a les 17:50
+1
-1
eu posat la pitjor foto que eu trobat de la laura brunet
Ajudaa
Anònima, 04/12/2018 a les 17:51
+5
-0
Necessito ajuda amb la meva roba. Al insti sempre vaig amb roba mes comoda pero nose per exemple al estiu m’agradaria portar mes d’aquests tops i roba aixi i sincerament nose a on comprarla
Deixeu botigues on sapigueu que que venen roba aixi mersi🤗
Roba
Anònim, 04/12/2018 a les 18:16
+4
-0
Bershka pull and bear stadivarious pimki inside hym y despres botigues de internet y paguines de insta com wish amazon y alguna mes
Botigues
Anònim, 04/12/2018 a les 18:36
+3
-0
Bershka, Pull and bear, stradivarius, pimkie, brandy melville, subdued, H i M, lefties...

Un besss
Marques
Anònima, 04/12/2018 a les 18:40
+5
-0
Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Brownie, Brandy Melville, Brookville, Twins,...
Botigues
@colorazulclarito, 04/12/2018 a les 18:52
+5
-0
doncs et diré les tipiques i algunes que sé:
- Bershka, Pull & Bear, H&M, Stradivarius, Superdry, Pimkie..
- Hollister, Brandy Melville, Urban Outfitters, Forever 21, Abercrombie & Fitch (bcn)
- Shein (internet)
lol
Anònima, 04/12/2018 a les 18:09
+25
-0
aver low cost un top que et val 30€?
¿¿¿Low cost???
Anònim, 04/12/2018 a les 23:44
+4
-0
Yayayayaya de low cost res. Quin nivell economic creieu qe tenim? Si molts comprem coses del primark i algunes clses encara ens semblen cares.
Ni 2 min em podeu ajudar?
Anònim, 04/12/2018 a les 18:16
+1
-1
Per el meu TR es rapiid si ho podeu contestar🙏🏻


FAIpQLSdPZZmzTrcvUiAhsC7sxD0C2iRYvM6-PbD5OBG7bsBVvU0OTg/viewform?c=0&w=1
...