6 pel·lícules per anar a veure aquest pont

| 06/12/2018 a les 10:00h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, pel·lícules
 
Imatge il·lustrativa
Si durant aquests dies de pont us ve de gust anar al cinema, us recomanem algunes de les pel·lícules més ben valorades que estan a les cartelleres:

 





Qui s'amaga darrere l'instagram de @elracodelhipolit? Al programa @adolescentsicat que fem cada diumenge a les 21h per Youtube i iCat, hem entrevistat la persona que el porta.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

falta una
Anònima, 06/12/2018 a les 15:22
+6
-1
cascanueces✨
siii
Anònim, 06/12/2018 a les 19:25
+2
-0
Yatioo menk aquesta peli😍😍
Bohemian Rhapsody
Anònima, 07/12/2018 a les 13:00
+4
-0
BOHEMIAN RHAPSODY ÉS UNA PASSADA. L'HEU DE VEURE TOTS A QUI LI AGRADI EL ROCK!
Animales Fantásticos y los Crimenes de Grindewald
Anònima, 06/12/2018 a les 15:33
+24
-1
Jo us recomano amar a veure aquesta pel•lícula😍 De les millors que he vist mai de veritat🤤
Freddie Mercury 😍
Anònim, 06/12/2018 a les 15:36
+29
-1
ya e vist bohemian rahpsody ahir , vaig plurar un munt , y com a bona potterhead ya e vist animals fantastics , molt chuless les dues
Vusca harry potter❤️⚡😂
Tb potterhead! , 06/12/2018 a les 23:56
+1
-1
Així m'agrada jo tb he vist animales fantasticos los Crimenes de Grindewald i esta 💯💯🔝🔝🔝chulíssimaaaaah
SUPER LOPEZ
Anònim, 06/12/2018 a les 15:39
+5
-7
Es la puta ostia enserio aneu
El Grinch
Anònim, 06/12/2018 a les 16:07
+4
-3
Aquesta peli tb, sé que es infantil pero molt guay❤️
Algú?
Anònim, 06/12/2018 a les 16:55
+1
-1
Un dia estava veient una peli fa 3 o 4 anys resulta que era una peli de Nadal la feien a la 1 y resulta que la peli tracyta de que un noi guapo es troba muerdago al ascensor i una vella quan al noi baixava pujava al ascensor la vella mirava el muerdago i doncs l'avia s'acava liant cada cop que pujava al ascensor el noi també surt a la peli Selena Gomez. Es una peli superchula no la vaig acabar de veure del tot i la veritat esque només recordo això.

Si algú li sona la peli de la que estic parlant que m'ho digui sisplau fa anys que l'estic buscant sisplau.
El dulce sabor del limón
Anònim, 06/12/2018 a les 18:56
+1
-1
Ahir 5/12 es va estrenar a cinemes girona( barcelona) la peli el Dulce Sabor del Limón, llargmetratge protagonitzat per David Solans(bruno a merli) i Elena Rivera(karina a cuentame), Construit principalment per Joves Tarragonins. Us animo que si esteu per BCN us apropeu als cinemes girona a veure-la, es una peli petita pero molt xula . Es una llastima que la gent no la conèix.
...
Anònima, 06/12/2018 a les 22:21
+1
-0
El cine es car
TINC 16 ANYS PERO SOC FELIS
Anònima, 06/12/2018 a les 22:41
+5
-0
demà a veure rompe ralph sóc feliç.. Vale??
Los crimenes de Grindelwald
Anònima Slytherin, 06/12/2018 a les 22:48
+4
-0
Jo la vaig veure a l'estreno, i es la puta ostia! Recomanada 100% a qui li agradi Harry Potter
TERROR