Aquestes són les 20 cançons més escoltades aquest 2018: amb quina us quedeu?

| 04/12/2018 a les 09:17h
Arxivat a: RÀNQUINGS, Spotify, música, cançó
 
Imatge il·lustrativa
El 2018 és a punt d'acabar-se i com sempre sol passar per aquestes dates Spotify publica diverses llistes amb les cançons més escoltades de l'any. Us deixem amb dos rànquings: els temes que més han sonat a Espanya i els que més han sonat a nivell global. Amb quina cançó us quedeu vosaltres?

CANÇONS MÉS ESCOLTADES A ESPANYA

 



CANÇONS MÉS ESCOLTADES A NIVELL MUNDIAL 

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

molt trist
Anònim, 04/12/2018 a les 10:48
Molt interessant
+268
-21
és molt trist que nou de les 10 cançons més escoltades d'espanya siguin regaeton. Sé que hi ha gent que li agrada i tal, però ningú més nota que són molt msclistes?
DIOS
Anònim, 04/12/2018 a les 11:52
+28
-4
AAAAAAH GRÀCIES
lahipocresiaxd
Anònim, 04/12/2018 a les 14:03
+19
-32
els rolling stones tmb tenen cançons masclistes crack
perdona
Anònima Anawar, 04/12/2018 a les 17:46
+41
-11
lo malo no es masclista mes ven dit al reves, escoltala escoltala, veuras la diferencia. No totes les de reggaetteon son masclistes, no necesariament
.
Anònim, 04/12/2018 a les 21:35
+10
-0
No ha dit k lo malo entres en akestes nou crak😂
.
Anònim, 04/12/2018 a les 21:40
+0
-4
Li mili is riggitin...😑 Enterate!! Lo malo no es reggeton😊
x la "lo malo no es masclista"
Anònim, 04/12/2018 a les 22:03
+9
-0
saps llegir? nou de les deu cançons, vol dir que una no, i, la única que no es masclista de les mes escoltades a espanya es lo malo eh...
mm...
Anònima, 04/12/2018 a les 22:10
+3
-0
no se com ho veus pero hi ha moltes cançons que no son regaeton i son masclistes...
realment a mi no m’agrada pero no cal asdenyalarlo
Cançons de merda
Anònim //*//, 04/12/2018 a les 22:31
+20
-0
Sóc l'únic que pensa que aquestes cançons són horribles tant com a missatge com a contingut?

Aquí un noi a favor de la lluita feminista!

#feministesempre
#Llibertat
#República
Pesaos
Anònim, 04/12/2018 a les 23:43
+1
-10
Que más da, disfruta y ya.
9/10?
Anònim, 05/12/2018 a les 02:52
+0
-8
Que jo sàpiga one kiss, IDGAF, better now no són reggae
shit
Anònim, 05/12/2018 a les 07:33
+9
-0
Tot comercial,tot masclista....
De veritat que si volem que canvii alguna cosa no serà escoltant aquestes merdes de veritat.
la que m' ha contestat
Anònima anna war, 05/12/2018 a les 11:14
+2
-0
si perdo, creia que estaba generalitzant jeje
Dubte, contesteu porfa
Anònim, 05/12/2018 a les 14:14
+2
-2
No estic segura, pero crec que :123, sin pijama, duro i suave,... no son masclistes no?

Contesteu porfa
per al/la de lahipocresiaxd
Anònim, 04/12/2018 a les 15:56
+33
-4
i què???? Això no justifica que les cançons masclistes estiguin bé, CRACK
LO MALO
Anònima Anawar, 04/12/2018 a les 18:18
+19
-32
la millor lo malo
🖤🖤
Anònima, 04/12/2018 a les 19:04
+28
-12
Drake es dios.

Res més a dir.
😒
Anònim, 04/12/2018 a les 21:20
+18
-1
Aquestes no son les cançons mes escoltades
LLÀSTIMA
Anònima, 04/12/2018 a les 21:28
+39
-12
Es lamentable q les 10 més escoltades d’espanya siguin totes de pur regeton masclista menys la de lo malo. Després ens queixem però la majoria de nois i noies escolten això i l’excusa de l’escolto pel ritme, no sirve.
No se tu
Anònim, 04/12/2018 a les 22:24
+4
-1
Que jo sapiga La Cintura no es Reggeaton...
Meh
Anònim, 04/12/2018 a les 21:29
+34
-23
Em falta BTS aqui, no fem records per res🙃
SAME GURL
Anònima, 04/12/2018 a les 21:46
+2
-1
Molt real tot
Estic d'acord
Anònim, 04/12/2018 a les 21:57
+2
-1
Falta Idol i Du-Ddu Du-Ddu
AAAA VIVA EL K-POP xd
ARMY
Anònim, 04/12/2018 a les 22:08
+2
-1
exacte, Idol sobretot aquest any ha trencat records. Fake love també hauria d'estar
xd
Anònim, 04/12/2018 a les 23:46
+2
-1
anava a dir el mateix lol
Lol
ARMY💜, 05/12/2018 a les 03:46
+4
-1
Jo he entrat pensant en BTS... ns perque no surten🤔💜💜
Tal cual
Anònim, 05/12/2018 a les 06:58
+2
-1
Penso totalment igual, no fem records per res ni guanyem premis perque si. Fake Love i Idol haurien d’estar a aquesta llista🤦‍♀️
Hey
Anònim, 05/12/2018 a les 10:51
+3
-1
Hauriem de fer un grup d'Army's catalanes!!
BTS ES MEREIX ESTAR A AQUESTA LLISTA
Anònima, 05/12/2018 a les 21:02
+0
-1
Ja, ja, vui dir, BTS ha guanyat 100 premis aquest any i no esta a la llista? Vinga vaaaa🤦🏽‍♀️🙄
ARMY’s no passa res, nosaltres sabem realment lo perfecte que ho fan els nostres bebes, no necesitem que cap llista ens possi cançons masclistes de reggeaton per damunt dels nois☺️💜
😒😒😒
Anònim, 04/12/2018 a les 21:44
+2
-1
Aquestes no son les cançons mes escoltades 😂
AitanaWar
anonymus, 04/12/2018 a les 21:46
+2
-3
Molt orgullosa de l'Aitana i l'Ana Guerra🖤
vivaaaaa
Anònima anna war, 06/12/2018 a les 08:33
+0
-1
llastima no hagin anat elles a eurovisio hagues estat millor que la parejita disney , van quedar sosos i la canço lenta.
PD: en la meva humild opinio , amb raons no guanyem mai ni quedem d' els primers
cançons catalanes?
Anònim, 04/12/2018 a les 21:49
+7
-1
caminem lluny? volcans?
I BTS??
a.r.m.y, 04/12/2018 a les 21:59
+6
-1
Les cançons d K-pop també mereixen estar en aquest post. Si mes no almenys Idol de BTS q fins fa poc tenia el record de mes visites en 24h. BTS S’HA ESCOLTAT AQUEST 2018 I S’HA DE NOTAR!!!!
:')
Anònim, 06/12/2018 a les 18:26
+0
-0
Ja veus, la cançó de DDU-DU-DDU-DU te mes visualitzacións i mes likes q la de one kiss i no surt. Indignació
Odio la misica espanyola
Anònim, 04/12/2018 a les 22:06
+6
-0
Ho havia de dir,mencanta langlesa
Idol???
Anònim, 04/12/2018 a les 22:29
+4
-3
I idol de bts??? O DNA???
Same uwu
Anònima ARMY💜, 05/12/2018 a les 21:04
+0
-1
Yayaya o fake love?? O alguna cançó de kpop encara que no sigui BTS. Les cançons de kpop shan escoltat molt, es mereixen apareixer a la llista o en algun article💜💜💜
????????????????
Anònim, 04/12/2018 a les 22:44
+3
-2
Es pot saber per que coi el xxxtentation aquest es un dels mes escoltats quan ha sigut una persona mascliste i homófoba?? no sé per que la gent escolta aquest tipus de gent quan nomes es mereixia el que li va passar.
Rosalía
Anònim, 04/12/2018 a les 23:15
+5
-2
Hola bon dia nois i la Rosalía que he?
Els espanyols no tenen gustos molt variats oi?
Anònima, 05/12/2018 a les 00:59
+4
-0
Bueno, què en farem...
molt trist
Anònim, 05/12/2018 a les 07:30
+3
-0
Sol es necesari comparar un ránking amb un altre per veure que casi tot el que s'escolta a España es una pu** mer**
Del País
Anònim, 05/12/2018 a les 08:02
+7
-1
hi ha música del país i de València que son músiques molt bones i molt millors musicalment que el reggeaton com ZOO/ LA RAÍZ/ BÚHOS/DOCTOR PRATS...
Ariana Grande ?
Anònim, 05/12/2018 a les 11:05
+3
-1
Em perdona ?! I l’Ariana Grande q ! Es la millor de totes i no esta ... me deprimit 😰😭❤️
Totalment d’acord
Anònim, 05/12/2018 a les 15:53
+0
-0
Than u, next
BEN FET
Anònim, 06/12/2018 a les 14:45
+0
-0
M'ha agradat l'aportació de les més escoltades a Espanya i les més escoltades mundialment!
Que sad
Anònim, 06/12/2018 a les 21:35
+0
-0
QUINA PUTA MERDA QUE S’ESCOLTA EN AQUEST MÓN DE VRITAT... (hi han grups MOLT millors, com: lunar vacation, the lemon twigs, calpurnia, post animal, twin peaks... si no os fa res sisplau escolteu alguna cançó d’aquests grups d música 🙏🏽)