Aquestes són les 20 cançons més escoltades aquest 2018: amb quina us quedeu?

per Redacció , 4 de desembre de 2018 a les 09:17 |
El 2018 és a punt d'acabar-se i com sempre sol passar per aquestes dates Spotify publica diverses llistes amb les cançons més escoltades de l'any. Us deixem amb dos rànquings: els temes que més han sonat a Espanya i els que més han sonat a nivell global. Amb quina cançó us quedeu vosaltres?

CANÇONS MÉS ESCOLTADES A ESPANYA

 



CANÇONS MÉS ESCOLTADES A NIVELL MUNDIAL 

 
Participació
Que sad
Per Anònim el 6 de desembre de 2018 a les 21:35
0   0
QUINA PUTA MERDA QUE S’ESCOLTA EN AQUEST MÓN DE VRITAT... (hi han grups MOLT millors, com: lunar vacation, the lemon twigs, calpurnia, post animal, twin peaks... si no os fa res sisplau escolteu alguna cançó d’aquests grups d música 🙏🏽)

BEN FET
Per Anònim el 6 de desembre de 2018 a les 14:45
0   0
M'ha agradat l'aportació de les més escoltades a Espanya i les més escoltades mundialment!

Ariana Grande ?
Per Anònim el 5 de desembre de 2018 a les 11:05
3   1
Em perdona ?! I l’Ariana Grande q ! Es la millor de totes i no esta ... me deprimit 😰😭❤️

Totalment d’acord
Per Anònim el 5 de desembre de 2018 a les 15:53
0   0
Than u, next
Del País
Per Anònim el 5 de desembre de 2018 a les 08:02
7   1
hi ha música del país i de València que son músiques molt bones i molt millors musicalment que el reggeaton com ZOO/ LA RAÍZ/ BÚHOS/DOCTOR PRATS...

molt trist
Per Anònim el 5 de desembre de 2018 a les 07:30
3   0
Sol es necesari comparar un ránking amb un altre per veure que casi tot el que s'escolta a España es una pu** mer**

Els espanyols no tenen gustos molt variats oi?
Per Anònima el 5 de desembre de 2018 a les 00:59
4   0
Bueno, què en farem...

Rosalía
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 23:15
5   2
Hola bon dia nois i la Rosalía que he?

????????????????
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 22:44
3   2
Es pot saber per que coi el xxxtentation aquest es un dels mes escoltats quan ha sigut una persona mascliste i homófoba?? no sé per que la gent escolta aquest tipus de gent quan nomes es mereixia el que li va passar.

Idol???
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 22:29
4   3
I idol de bts??? O DNA???

Same uwu
Per Anònima ARMY💜 el 5 de desembre de 2018 a les 21:04
0   1
Yayaya o fake love?? O alguna cançó de kpop encara que no sigui BTS. Les cançons de kpop shan escoltat molt, es mereixen apareixer a la llista o en algun article💜💜💜
Odio la misica espanyola
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 22:06
6   0
Ho havia de dir,mencanta langlesa

I BTS??
Per a.r.m.y el 4 de desembre de 2018 a les 21:59
6   1
Les cançons d K-pop també mereixen estar en aquest post. Si mes no almenys Idol de BTS q fins fa poc tenia el record de mes visites en 24h. BTS S’HA ESCOLTAT AQUEST 2018 I S’HA DE NOTAR!!!!

:')
Per Anònim el 6 de desembre de 2018 a les 18:26
0   0
Ja veus, la cançó de DDU-DU-DDU-DU te mes visualitzacións i mes likes q la de one kiss i no surt. Indignació
cançons catalanes?
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 21:49
7   1
caminem lluny? volcans?

AitanaWar
Per anonymus el 4 de desembre de 2018 a les 21:46
2   3
Molt orgullosa de l'Aitana i l'Ana Guerra🖤

vivaaaaa
Per Anònima anna war el 6 de desembre de 2018 a les 08:33
0   1
llastima no hagin anat elles a eurovisio hagues estat millor que la parejita disney , van quedar sosos i la canço lenta. PD: en la meva humild opinio , amb raons no guanyem mai ni quedem d' els primers
😒😒😒
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 21:44
2   1
Aquestes no son les cançons mes escoltades 😂

Meh
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 21:29
34   23
Em falta BTS aqui, no fem records per res🙃

BTS ES MEREIX ESTAR A AQUESTA LLISTA
Per Anònima el 5 de desembre de 2018 a les 21:02
0   1
Ja, ja, vui dir, BTS ha guanyat 100 premis aquest any i no esta a la llista? Vinga vaaaa🤦🏽‍♀️🙄 ARMY’s no passa res, nosaltres sabem realment lo perfecte que ho fan els nostres bebes, no necesitem que cap llista ens possi cançons masclistes de reggeaton per damunt dels nois☺️💜
Hey
Per Anònim el 5 de desembre de 2018 a les 10:51
3   1
Hauriem de fer un grup d'Army's catalanes!!
Tal cual
Per Anònim el 5 de desembre de 2018 a les 06:58
2   1
Penso totalment igual, no fem records per res ni guanyem premis perque si. Fake Love i Idol haurien d’estar a aquesta llista🤦‍♀️
Lol
Per ARMY💜 el 5 de desembre de 2018 a les 03:46
4   1
Jo he entrat pensant en BTS... ns perque no surten🤔💜💜
xd
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 23:46
2   1
anava a dir el mateix lol
ARMY
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 22:08
2   1
exacte, Idol sobretot aquest any ha trencat records. Fake love també hauria d'estar
Estic d'acord
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 21:57
2   1
Falta Idol i Du-Ddu Du-Ddu AAAA VIVA EL K-POP xd
SAME GURL
Per Anònima el 4 de desembre de 2018 a les 21:46
2   1
Molt real tot
LLÀSTIMA
Per Anònima el 4 de desembre de 2018 a les 21:28
39   12
Es lamentable q les 10 més escoltades d’espanya siguin totes de pur regeton masclista menys la de lo malo. Després ens queixem però la majoria de nois i noies escolten això i l’excusa de l’escolto pel ritme, no sirve.

No se tu
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 22:24
4   1
Que jo sapiga La Cintura no es Reggeaton...
😒
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 21:20
18   1
Aquestes no son les cançons mes escoltades

🖤🖤
Per Anònima el 4 de desembre de 2018 a les 19:04
28   12
Drake es dios. Res més a dir.

LO MALO
Per Anònima Anawar el 4 de desembre de 2018 a les 18:18
19   32
la millor lo malo

per al/la de lahipocresiaxd
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 15:56
33   4
i què???? Això no justifica que les cançons masclistes estiguin bé, CRACK

molt trist
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 10:48
268   21
és molt trist que nou de les 10 cançons més escoltades d'espanya siguin regaeton. Sé que hi ha gent que li agrada i tal, però ningú més nota que són molt msclistes?

Dubte, contesteu porfa
Per Anònim el 5 de desembre de 2018 a les 14:14
2   2
No estic segura, pero crec que :123, sin pijama, duro i suave,... no son masclistes no? Contesteu porfa
la que m' ha contestat
Per Anònima anna war el 5 de desembre de 2018 a les 11:14
2   0
si perdo, creia que estaba generalitzant jeje
shit
Per Anònim el 5 de desembre de 2018 a les 07:33
9   0
Tot comercial,tot masclista.... De veritat que si volem que canvii alguna cosa no serà escoltant aquestes merdes de veritat.
9/10?
Per Anònim el 5 de desembre de 2018 a les 02:52
0   8
Que jo sàpiga one kiss, IDGAF, better now no són reggae
Pesaos
Per Anònim el 4 de desembre de 2018 a les 23:43
1   10
Que más da, disfruta y ya.
Cançons de merda
Per Anònim //*// el 4 de desembre de 2018 a les 22:31
20   0
Sóc l'únic que pensa que aquestes cançons són horribles tant com a missatge com a contingut? Aquí un noi a favor de la lluita feminista! #feministesempre #Llibertat #República
mm...