La pregunta masclista que li han fet a aquesta esportista està fent la volta al món

| 04/12/2018 a les 10:29h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, Ada Hegerberg, futbolista
 
Imatge il·lustrativa
Aquest dilluns el món del futbol va viure una nit històrica. La jugadora de l' Olympique de Lyon, Ada Hegerberg, es va convertir en la primera dona a guanyar una Pilota d'Or, un dels premis amb més prestigi dins l'àmbit futbolístic.

Fins aquí tot perfecte. El sorprenent del cas és que quan l'esportista va pujar a recollir el guardó, el DJ Martin Solveig –animador de la gala- no es va interessar per la seva trajectòria professional, sinó que li va preguntar si sabia fer twerking.

Ada Hegerberg, visiblement molesta, li va contestar que "no" i va fer el gest de baixar de l'escenari. Finalment, però, David Ginola, presentador de l'acte, va arreglar la situació i la futbolista va acabar ballant amb Herberg una cançó de Frank Sinatra.

Després de la polèmica generada a les xarxes socials, el DJ va demanar disculpes "a totes aquelles persones que hagués pogut ofendre".

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

DOLENTOTS
Anònim, 04/12/2018 a les 13:53
+11
-101
que cony feu penjant aixo tio no veieu que lunic que feu es que la gent els critiqui encara mes joder, es que nomes ha penjat una cover de la seva canço no se on veieu l'indirecta... CONY ANEU TOTS A PASTAR FANG I FER SUDOKUS
.....idiota...
Anònim, 04/12/2018 a les 20:50
+31
-4
VESTEN TÚ A LA MERDA IMBÈCIL!!!
de que cony vas tu, no ho pujen per criticar-lo, ho pujan per informanos subnormal....
Imaginat que tu fan a tu....
Keep calm
Anònim, 04/12/2018 a les 23:14
+9
-0
Tranquii sha equivocat de post deu estar parlant de lu del Cepeda
Pel ....idiota....
Anònim usser, 05/12/2018 a les 18:07
+1
-6
Adolescents.cat informa casi mai (o fa 1/100 post) es nomes un lloc on si penjen merdes al nivell de las revustas del corazón i el poc que informen esta general ment dirigit a les noies, això es informar?
a veure
Anònima, 06/12/2018 a les 08:28
+0
-0
cal faltar-se al respecte? el del comentari si no t' agrada el que adol.lescents publiquen, que fas aqui? ningu t' obliga a que entris als articles a mes que dius tu? de revistes del corazon? publiquen el que volen que per aixo son els redctors a mes no nomes coses aixi tambe penjen articles i jocs interessants, test... pero si no t' agrada el que publiquen, ja saps per on sortir de la pagina
twerking
Anònim, 04/12/2018 a les 14:31
+7
-26
que es?
rvgsxcewtsvbngh
Anònima, 04/12/2018 a les 18:00
+11
-0
moure el cul, és un tipus de ball
jeje
Anònim, 04/12/2018 a les 21:48
+12
-2
en quin mon vius?🤔😂
en el mon dels terricoles
Anònima del comentari, 05/12/2018 a les 15:11
+4
-1
jaja perdo per preguntar eh esque no ho habia sentit dir aixi
La gente se queja de todo
Asco, 04/12/2018 a les 20:19
+6
-43
No es masclista, es indignant, mare MEVA, mucha igualdad pero luego..
Tiu
Anònim, 04/12/2018 a les 20:22
+7
-9
Ofensa si de cas ella...
Ningú més
Vaia comentari més lleig
Puf
Anònima, 04/12/2018 a les 20:23
+29
-3
Aquest tío es gilipollas
🤷‍♂️🤷‍♂️
Anònim, 04/12/2018 a les 22:46
+4
-10
Però com anava vestida?? Perquè claar potser s'ho estava buscant. Esque clar depèn de com vas per la vida ja sembla que ho vulguis i també a quina hora anava per allà saps que no m'estranya que li preguntessin...

(Remarcar que és ironia i un intent de criticar el masclisme💜💜)
Masclisme
Anònim, 05/12/2018 a les 19:10
+2
-1
La causa de tot aixo, no es com va vestida la tia, es el tio k ho diu. Vale?? Pq les dones podem anar vestides com ens dongui la gana, i pq ens diguin coses no anirem al carrer sempre amb pantalons llargs, samarretes llargues,...
K et quedi clar😘
anaba vestida normal
Anònima, 07/12/2018 a les 12:20
+1
-0
no jutjem a la dona siusplau, ella va vstida normal no com sia anes a fer stripties( si s' escriu aixi) la culpa moltes vegades son els tios
Masclisme?
Anònim, 04/12/2018 a les 22:47
+0
-5
Qué hora veieu de masclista lo podrían preguntar el mateix a un home, els homes qué no podemos perrejar o que? Aixo ja no es igualtat de genere.
Pff...
Anònim, 05/12/2018 a les 15:22
+3
-0
A cas als homes que van guanyar la pilota d’or també els hi van preguntar?🤔🙄
Pel del: Masclisme?
Anònima, 05/12/2018 a les 15:26
+4
-0
Però a Messi mai li preguntarien això quan guanyes una altra pilota d’or...

Quanta incultura... 🤦🏻‍♀️
Si pero no