El post de Cepeda que tothom està interpretant com una indirecta a Aitana

| 04/12/2018 a les 11:28h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, Cepeda, Aitana
 
Imatge il·lustrativa
Els fans d'OT han tronat a convertir #Aiteda en tendència. El motiu? El post que l'artista ha dedicat a Aitana i on interpreta Vas a quedarte, una de les cançons del primer disc de la cantant.

"Vas a quedarte, porque te juro que esta vez voy a cuidarte, que a nuestra historia le hace falta una segunda parte, aunque nos digan que eso nunca sale bien", és el tros de la cançó que podem sentir cantant a Cepeda.


Tenint en compte la lletra i la relació que van tenir tots dos, no és d'estranyar que els fans d'OT hagin interpretat el post de Cepeda com una indirecta a Aitana –encara que potser no ho sigui-. Vosaltres què en penseu?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Enhorabuena @aitanax por todo tu trabajo, constancia y esfuerzo.

Una publicación compartida de Luis Cepeda 🦖 (@cepeda) el

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

fsd
s, 04/12/2018 a les 12:09
+48
-3
la historia interminable
Hola?
Anònim, 04/12/2018 a les 15:12
+31
-58
Pregunto acàs penseu que el cepeda o com cony es digui canta be no vale no canta be i a sobre despres de dir que uun sanwich vegano cun portava atun ja ni a prou
haha
Anònim, 04/12/2018 a les 18:15
+8
-14
és un pallasso
...
Anònim, 04/12/2018 a les 16:48
Interessant
+56
-5
Segur que aquests dos tornan quan no siguin tan famosos like si opinas al meteix
Noo
Anònim, 04/12/2018 a les 18:26
+7
-11
Al contrari, han sorit pq són famisos, la popuularitaat...
Lu qeno sa de fer per la fama
Anònim, 04/12/2018 a les 18:15
+9
-8
Al cepeda aquest, despres d'acabar amb la aitana perdria fama, pro el tiu nomes vol fama, no se com deu estar la aitana amb la gent escandalitzada amb aquest home que es deu anys mes que ella i sembla que se la vol treure de sobre. Que pesats tu!
AITEDA
@aitedax_2017, 04/12/2018 a les 18:17
+17
-9
L'Aitana i el Cepeda són nòvios y .💛💙
Ufff
Anònim, 04/12/2018 a les 18:29
+12
-6
Només ho fa per guanyar fama lo de aiteda
Amics?
Anònim, 04/12/2018 a les 18:32
+34
-2
I no poden ser amics que es donguin suport l'un a l'altre?
#Aiteda
Anònim, 04/12/2018 a les 18:36
+26
-9
Like si t'encanta #Aiteda🤤🤤🤤
OT
Anònim, 04/12/2018 a les 18:43
+14
-23
Fins els collons que sempre pujeu coses de OT nen, hi han mes coses interesant al mon.
Noo
Anònim, 04/12/2018 a les 18:48
+0
-9
Cepeda en es mereix a la aitana
Nose
Anònima, 04/12/2018 a les 19:04
+13
-0
Jo espero q sigui una indirecta x la Aitana, pq el Cepeda podria haver escollit cualsevol altre canço, pero no ho ha fet. Si es una indirecta x la aitana be, pero sino, ho trobo fatal pq es pot mal interpretar (com esta pasant) i ell ja sabia q pasaria i llavors ho ha fet per guanyar seguidors i w la gent segueixi parlant d'ell.

(Nose si mhe explicat be pero bueno..)
Deixeu-los en pau
Anònim, 04/12/2018 a les 19:14
+7
-1
Si tornen a estar junts pues felicitats jo sóc la primera que m'alegro però estaria be deixar-los en pau. Dir que Cepeda només estima a l'Aitana per la fama es pura merda. Podemos deixar de criticar ja m'agradaria a mi temor una Aitana o un Cepeda a la vida o maillot encara els dos💛💙
Maremeva
Anònim, 04/12/2018 a les 19:23
+3
-3
En Cepeda fa coses com aquestes per a tenir una mica més de fama en canvi l'Aitana no li segueix gaire el rollo...
Oiixs
Anònima, 04/12/2018 a les 21:37
+2
-1
Per mi és igual que surtin o no, peró la química que tenen entre ells es única i es pot saber en només veure aquest post... ( encara que he d’admetre que feien massa bona parella xd )
Sempre parleu dels mateixos...
Anònima, 04/12/2018 a les 22:39
+0
-0
Deu meu el Cepeda sempre està fent coses d'aquestes i vosaltres seguint-li el rotllo, que és el que vol. En canvi quan, per exemple fa poc, un dels seus companys, en Ricky, va treure single i aquest està sent censurat per totes bandes no dieu res. Amb una cosa interesant de la qual es podria crear debat no la comenteu, quan podriem estar parlant de si el video realment mereix restriccions a instagram o youtube per veures “teoricament” un mugró femení. Però si, millor seguir parlant del Cepeda i aquestes tonteries que no tenen res a veure amb la seva carrera musical.
Es poden parlar de les dos
Anònim, 05/12/2018 a les 17:46
+0
-0
Es por parlar dels dos i de tothom
Jeje