Ets capaç de respondre aquestes 5 preguntes extremes? [ESPECIAL NADAL]

| 04/12/2018 a les 11:39h
Arxivat a: INTERACTIUS, preguntes extremes
 
Imatge il·lustrativa
Tenim ganes de tornar-vos a posar a prova i us hem preparat unes quantes preguntes extremes. Ja saps que la norma del joc és que sempre has de triar una de les dues opcions proposades!

Preparats?

 
[/playbyuzz]

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

pregunta dels pares
Anònima, 04/12/2018 a les 14:35
+15
-35
que et deixin es horrible pateixes molt i a sobre per nadal ha ser pitjor .
PD: en la meva opinio y per experiencia
Pregunta pares
Anònim, 04/12/2018 a les 20:17
Molt interessant
+113
-4
Si, però si et deixen estan els teus pares per ferte costat.
Jo crec que es pitjor que els teus pares es separin... jo crec que ha ningú li agrada veure a la seva mare o al seu pare plorant... o trist... o decepcionat i sol...
Ns..
Aquesta també es la meva opinió...
Pares separats
Anònim, 04/12/2018 a les 23:13
+27
-3
Doncs jo com els meus ja estàn separats he votat que se separin el sia dd Nadal😂🤷🏻‍♀️
2a pregunta
Anònima, 04/12/2018 a les 23:14
+10
-4
Jo crec q es millor q els teus pares decideixin separar-se el dia de nadal perquè si ja no s'estimen com a nuvis o el que sigui, aquest es el primer pas per començar una vida millor. Jo ho dic perquè tinc pares saparats, però cadascú té la seva opinió.
Pares
Anònima, 05/12/2018 a les 05:37
+11
-1
Que els teus pares es separin NO és = a que estiguin sols
Pots estar sol tenin parella

Que es separin no és la fi del món ni la fi de la teva familia, és el començament d’una nova etapa, tant per tu com per ells
I si s’han separat és perque separats estan millor

Jo crec que és bo perque com a pare/mare, al començar a fer-te la vida sol/a aprens més i vius noves experiències, ja que és un gran canvi a la teva vida

I nosaltres, els fills/filles, els hauriem de recolzar als dos més que mai, perque al principi tot costa

Deixar que cada un visqui la seva vida
.
Anònim, 05/12/2018 a les 07:39
+2
-0
Totalment dacord ambbla primera resposta😊
Per lo dels pares
Anònima, 05/12/2018 a les 16:07
+3
-6
Doncs jo estic desitjant q els meus pares em digin q he separen jajja
en part teniu rao
Anònima del comentari, 05/12/2018 a les 19:04
+2
-0
tot hi que els meus pares es van separar cuan jo era petita i al meu pare no el veig desde fa anys pero vamos que en part teniu rao, et fan costat tambe
Indirectes
Anònim, 04/12/2018 a les 23:16
+5
-0
Quan fareu indirectes ??
El tió no es fa tant
Anònim, 05/12/2018 a les 02:10
+9
-22
En contes del tió podríeu haver posat el pare Noel que també el fa molta gent, i posaria la ma al foc que aquí es fa més pare Noel que tió
On vaassss
Anònim, 05/12/2018 a les 15:40
+14
-4
Apa apaa!!!! Aixo nooo. Tio tió 4ever noi/a, tradicio de pais nanu. El pare noel es damerica que jo sàpiga i aqui no es celebra
X2
Anònim, 06/12/2018 a les 08:48
+0
-1
Totalment d’acord amb la primera resposta
Per la persona de dalt
Anònim, 05/12/2018 a les 06:49
+5
-0
Emmmm per la persones q tenen els pares separats (com jo)
Averr no es tan horrible es ha dir es millor perq si kuan están junts no son feliços doncs es millor q estiguin separats
Ademes x la persona q diu ke deixen de fer-te costat... per favorrrr segueixen sent els teus paress eh per molt q ells ja no s’estimin no vol dir q tmb et deixin d’estimar a tu
I tot aixo de q les separacions son molt dures doncs esclar q a vegades son dures pero majoritariament no son exageradament dificils.
Noo us ho creieu tot i abans d’opinar ho heu de viure d’aprop
Tot el q es monta a les pelis per una separacio no es a la vida real!!!
La última
Ambiciós/a, 05/12/2018 a les 22:13
+2
-0
La última es molt chunga tio perquè que et toqui la loteria ha de ser molt guai (suposant que son bastants diners, clar, perquè aquí no especifica xd) però es que passar-lo amb la persona que més tagrada tio ha de ser moooolt cuki (si es correspost clar...)
Soc l’única?
Anònima, 05/12/2018 a les 22:16
+1
-0
Sempre entro a adolescents.cat per l’insta i a vegades comento coses però mai veig les respostes perqué no torno a l'article xd (em vaig a descarregar l'app a veure si aquest cop veig les respostes)