14 looks de festa per arrasar aquest Cap d'Any

| 05/12/2018 a les 10:37h
Arxivat a: TENDÈNCIES, festa, looks, cap d'any
 
Imatge il·lustrativa
S'acaba el 2018 i s'acosta el Cap d'Any! És per això que molts i moltes de nosaltres ja comencem a pensar què ens posarem a la festa més elegant de l'any.

Hem fet un recull de looks assequibles i de diferents estils per donar-vos algunes idees. Quins us agraden més?

 
 




Qui s'amaga darrere l'instagram de @elracodelhipolit? Al programa @adolescentsicat que fem cada diumenge a les 21h per Youtube i iCat, hem entrevistat la persona que el porta.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

woow
Anònim, 05/12/2018 a les 16:39
+15
-24
Sóc jo a la model numero 8 esta boniisiima , i també els models numero 13 i 6 joder😍😍😍
OMG
Anònima fan del kiko henriques, 05/12/2018 a les 18:56
+11
-2
Sóc massa fan del noi de la 6 de la camisa del H&M, tinc un poster gegant de publicitat de la seva colonia paco rabanne a la meva habitacioo! A lo millor aixo ho veu alguna amiga meva i es dona compte de que soc jo xd. PD: huele a brasa
yeees
Anònim, 06/12/2018 a les 00:50
+6
-0
El kiko henriques es el millooor!!
M'encanta l'anunci de la colònia pure xs, enserio crec q estic enamoradaa
Pd: el millor es el seu cabell, ns pk pero tinc debilitat x els cabells llargs i arrissats
why
Anònim, 05/12/2018 a les 19:44
Interessant
+57
-6
perque tots els looks de les noies son vestits?
Gràcies
Anònim, 05/12/2018 a les 20:12
+0
-0
Merci pel teu comentari
:'(:-$
:-*, 05/12/2018 a les 21:03
+1
-4
Perquè seguim vivint en una societat machista
Emm
Anònim, 05/12/2018 a les 22:20
+3
-0
Has vist el primer?🤦
nototss
Anònim, 05/12/2018 a les 22:24
+1
-0
Els primer no ho éss!
Exagerada
Anònim, 05/12/2018 a les 23:46
+4
-1
Hi ha un que es pantalo (el primer) y vestits per que solen quedar mes elegants ns dic jo...😅
Per la de EXAGERADA
Anònim, 06/12/2018 a les 13:55
+1
-0
Crec qe uns pantalons o un mono aixi bonic es molt elegant tmb sincerament jo si pugues per la meva boda portaria un mono blanc😂
No es veritat
Anònim, 06/12/2018 a les 16:18
+0
-0
El primer es un mono
En casitaa
Anònim, 05/12/2018 a les 20:32
+10
-1
El pijama es el millor de tots nois
El 6
Anònima, 05/12/2018 a les 20:50
+3
-0
Ja tinc nou crush
...
Anònim, 05/12/2018 a les 20:58
+7
-0
Pero que voleu que les noies passem fred o que? Per quan uns pantalons i una camisa?
Ehem
Anònim, 06/12/2018 a les 14:05
+3
-0
Enlloc diu quel els vestits siguin per noia i els pantalons i camosa per a noi.
Pensem una mica abans de parlar. Amb amor
Flipo
Anònim, 05/12/2018 a les 21:42
+5
-2
Perquè només els vestits macos tenen q ser per cuerpazos?!?! I a sobre de 16 q n’hi han només 1 es per noies grassonetes
Indignant
aix
Anònim, 06/12/2018 a les 15:27
+3
-1
La cuestion es quejarse eh
Vestits
Anònima, 05/12/2018 a les 23:41
+5
-0
Jo em poso aquests vestits i quedo com un pal dins d'un sac de dormir hahahaha a les models sempre els queda bé, però quan t'ho poses tu... ja no tant
Model 8!!!
Anònim, 06/12/2018 a les 00:44
+2
-0
Surt a lanunci del paco rabbane jajaj mencanta massa aquest noi😍
Siusplauu
Anònim, 06/12/2018 a les 00:46
+5
-0
Podrieu posar coses aixi de com vestir (adolescents de 14 a no mimt grans) per anar de festa i tal? osigui looks, i que ni us faci cosa oosar algo per a que una noia ensenyi perque podem vestir com vulguem🙂❤️
Tio enserio?
Anònima, 06/12/2018 a les 10:23
+0
-0
Tooooot ho feu masclista!!!!!!!
Festa
Anònim, 06/12/2018 a les 12:25
+1
-0
Si us plau, podrieu fer un recull de festes de cap d'any in gi puguin anar adolescents?????? Gràcies