Qui és Vox, el partit de qui tothom parla? Aquestes són les seves 5 propostes més polèmiques

| 05/12/2018 a les 10:00h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, política, Vox
 
Imatge il·lustrativa
Aquests últims dies Vox és el centre de totes les notícies. Des que aquest partit d'ultradreta va aconseguir 12 diputats a les eleccions Andaluses de diumenge, que tothom en parla i és tendència a les xarxes socials.

I com és que aquest partit està generant tant debat? Doncs per les polèmiques mesures que proposa aplicar i que us resumim a continuació:


 


Si no podeu veure el playbuzz, espereu uns segons o torneu a carregar la pàgina. 




Qui s'amaga darrere l'instagram de @elracodelhipolit? Al programa @adolescentsicat que fem cada diumenge a les 21h per Youtube i iCat, hem entrevistat la persona que el porta.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Kha?!
Anònim, 05/12/2018 a les 10:52
Molt interessant
+287
-8
O sigui què collons?
Algú m'explica què li passa a aquesta gent? Què són, una mena de Trump al cub o què?!
Ja de pas que prohibeixin caminar, respirar per la boca y parpellejar aleatòriament. NO?!
Ku Klux Klan
Anònim, 05/12/2018 a les 16:50
+15
-2
I el lider del Ku Klux Klan a America felicitantlos pels 12 escons...
Kha?!
Anònim, 05/12/2018 a les 11:33
+22
-6
O sigui què collons?
Algú m'explica què li passa a aquesta gent? Què són, una mena de Trump al cub o què?!
Ja de pas que prohibeixin caminar, respirar per la boca y parpellejar aleatòriament. NO?!
No entenc aquestes coses: M'INDIGNO
Anònima que no compren el món, 05/12/2018 a les 11:38
Molt interessant
+141
-8
Pels que no sabeu què va fer Franco: el mateix que vol fer Vox.
Només hi ha una explicació possible: que "quien tu ya sabes" s'hagui reencernat.
No entenc la mentalitat d'aquest tipus de gent. Es què estic tan impactada que no se ni què dic.

PERÒ QUE CULLONS ESTÀN FOTENT AQUESTA GENT???
A veure, que són LLIURES de PENSAR el que vulguin, però sempre RESPECTANT a la resta de MÓN i actuant sempre amb cautela.
el que no entenc
Anònimafeminista, 05/12/2018 a les 12:08
+46
-2
per que volen eliminar lo de la llei contra la violencia de genere i les asosiacions feministes? no volen els mateixos drets per homes i dones?
TOCAT ELS OUS
Anònim, 05/12/2018 a les 12:25
+46
-3
Franco al costat de Vox era una merdeta, VOX ES FEXISME RADICAL RADICAL
Tocat el ous 2
Anònim, 05/12/2018 a les 13:38
+24
-84
Tu que saps de Franco si ni tan sòls estaves viu quan va morir? Ara la gent parla com si haguesi viscut la dictadura franquista
No hi ha que tildar a ningu com a feixista fins que no s'anomene a si mateix com a tal.
Rebuig a l'avortament i a l'eutanàsia
Anònim, 05/12/2018 a les 11:46
Molt interessant
+183
-6
Però matar a un toro si que este bé i va a favor de la vida, no?

Aquests el que necessiten és una bona educació i dos dite de seny.

De res.
jajaja
Anònim, 05/12/2018 a les 18:04
+13
-2
No sé de qe van pero no tenen educació i clar com ells no la tenen el que volen és que nosaltres siguem iguals jajajaajajaj

No sé que més faràn aquests a la vida per`personalment em fan pena
Pero k pasa tioo
?? , 05/12/2018 a les 12:00
+96
-113
Haber k no no vull la independència, jo sóc espanyola però penso k tampoc es plan de k facin això, ho trobo flipan amb aquests del vox🙄
Viva españa🇪🇸🤤
Flipo
Anònim, 05/12/2018 a les 18:31
+45
-57
Tens putus dislikes per no ser indepe: visca espanya❤️
Jo igual
Anònim, 05/12/2018 a les 20:20
+21
-12
Jo trobo aixo del Vox penos,no soc independentista pero aixo no vio dir que siguió pitjor persona. Pero aquets del vox son horribles.

Visca Espanya 🇪🇸 i Feministes al poder ✊🏽
.
Anònim, 05/12/2018 a les 20:52
+10
-7
Igual no soc indepe pero no ho trobo gens be tampoc. Viva espanya jejej❤️
Ja...
Anònim, 05/12/2018 a les 23:21
+8
-4
Despres som nosaltres els fachas i ells son els primers que no respecten
ei
Anònim, 06/12/2018 a les 10:36
+22
-2
Jo si que soc indepe però respecto totalment que tu no ho siguis, el que em fa rabia es que tinguis dislikes per no serho, tant que parlem de la llibertat d’expressio i de tenir dret a opinar el que sigui i us piqeu quan algu no pensa politicament com vosaltres. Sincerament sóc molt conscient de que hi ha fatxes indepes i fatxes no indepes. Apa salut i que vagi be la vida.
🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸
Anònim, 06/12/2018 a les 14:35
+4
-12
viva España, viva el Rey, viva el orden y la ley
ARRIBA ESPAÑA COÑO🇪🇸
encara que trobo moot malament les mesures que fa contra les entitats femenines, i lo de imposar el castella com a llengua oficial, pq el catala tambe es una llengua i ha de ser parlada
vake ja no saps a qui votar
Anònimafeminista, 05/12/2018 a les 12:06
+34
-1
ja no saps a qui votar, osigui volen eliminar la llei contra la violencia de genere, contra les organitzacions feministes i fins hi tot l' avortament el volen prohibir? a veure.
1. a veure no discrimina a ningu, simplement en contra de la violencia tant en homes com dones.
2. bueno, no totes les feministes son radicals,a part que que volen? que les dones no tinguin mateixos drets o que?
3. avortament: que cadascuna decideixi i punt, vale a favor de la vida pero cadascuna sap perque ho fa, no podem obligar a ningu a que cambii d' opinio encara que no ens agradi.
Eutanasia: a veure l' EUTANASIA es per deixar de patir, si tens una malaltia terminal i estas agonitzant pues oye, no h ha arreglo, per alguna cosa es va legalitzar.

PD: es la meva humil opinio
PD: perdo les faltes
jajaja
Anònim, 05/12/2018 a les 18:08
+19
-1
no tenen ni idea, el dia que tinguin una filla que s'ha quedat embarassada amb 15 i no la puguin mantenir ho entendràn i el dia que tinguin els seus pares en estat vegetratiu també

uf ja veus
Anònima del comentari, 05/12/2018 a les 18:54
+6
-1
i si la filla decideix avortar que? l' obligaran a que no ho faci?
Pavo vas molt perdit
Anònim, 05/12/2018 a les 19:21
+4
-15
Per aconseguir una equitat de drets pase per eliminar la llei de la violència de gènere i les assosiasions feministes que tansols roben diners Sas cuans? 30mil millons a Europa i 90 millons aquí esperaña. La llei de violència de gènere és super matriarca i una llei que bàsicament aboleix el dret de presumpció de inocesia no és justa. No defenso voy però informeu-vos
Podeu no deixar les propostes a mitjes
Anònim, 05/12/2018 a les 21:39
+4
-4
Per exemple la de eliminar la llei contra la violencia de gènere. Us heu deixat la part que no us interesa que es la que diu que implantaran una llei que protegeixi tant a homes com a dones fentla aixi mes equitativa i realmeny feminista. I per la gent dels comentaris: no estic defensant a vox, sino a una de les seves propostes que els editors han tallat per PUR morbo i interès. No jugueu amb informar perque prou costa ja.
No tanto...
Anònim, 05/12/2018 a les 23:44
+0
-0
Le dirán directamente que, si realmente ella hubiera querido decidir, no se habría acostado con cualquiera y luego haberse hecho la víctima, que no tendría que haber vendido su cuerpo sin su control a cualquier persona y que se podría haber puesto uno de los miles de métodos anticonceptivos que existen. Punto.
el de '' pavo vas molt perdut''
Anònima del comentari, 06/12/2018 a les 16:40
+0
-0
en primer lloc espero que no volguessis insultarme perque no se a que vindria . En segon lloc soc noia i bueno podem tindre opinions diferents
Rebutge l'arrivada de VOX
Anònim, 05/12/2018 a les 12:12
+17
-5
No soc simpatitzant de VOX (ni tan sòls de la dreta)
I en matèria de l'independentisme segueix les idees d'Alemanya (Vaig viure amb una familia alemanya 2 messos i hem preguntava si a Espanya estàvem bojos) a Alemanya qualsevol idea que siga contrària a les Lleis de Bonn (Constitució alemanya) esta prohibida, ja siguen organitzacions neonazis o independentistes baresses, (el partit més radical e independentista com es el Partit de Baviera es nomena "Nacionalista Bavarés" i no "Independentista bavarés" perque si no estaria ilegalitzat) a diferència d'Espanya que es permet tota mena d'organotzació siga quina siga la seua ideologia.
A més hi han propostes que no son totes males com: l'eixida d'Espanya de la guerra d'Afganistan i Siria per no servir als interessos nacionals, la retirada del síndrome de down com una discapacitat i nomenar-la com una situació personal especial i l'ilegalització de la gestació subrogada ja que el cos d'una dona no es una mercancia.
No obstant hi ha que preocuparse per l'auge de partits d'aquest calibre.
Hola
Anònima, 05/12/2018 a les 12:31
+37
-0
Només els falta il.legalitzar el matrimoni homosexual perque va en contra de la familia :') lol
Ja ho han fet
Anònim, 05/12/2018 a les 16:09
+27
-0
Consideren que un nen/a es mereix una pare superior a la mare i no dos pares
Que cullons
Anònim, 05/12/2018 a les 14:20
+17
-2
Aquest tío es subnormal o s'ha fa ?
desgraciats
Anònimaaa//*//, 05/12/2018 a les 15:35
+43
-8
son una colla de DESGRECIATS.
Nomes els hi falta dir que per el carrer tambe haurem de parlar castellà, que les dones ens heurem de quedar a casa a fer les feines.. Es que no puc entendre qui pot votar un partit politic que ens fa retrocedir mes de 50 anys de tot el que hem avançat des de que es va acabar la dicatdura.
Aixo de voler fer-nos parlar amb castellà i no deixar que a les escoles/instituts ens ensenyin la nostra llengua natal (per mi catala) a no ser que la triis d'optativa..
M'estic indignant massa, llavors pregunten perque volem marxar d'Espanya, volem avançar no retrocedir, amb vox "fijo" que ens farien fer a tot/es la comunio....
seria pitjor d'una dictadura

LLIBERTAT D'EXPRESSIO
LLIBERTAT PRESOS POLÍTICS
SOM REPÚBLICA


Sorry per les faltes estic super indignada i no puc escriure be...
VISCA EL VOX!!!!!!
Anònim Radical, 05/12/2018 a les 16:02
+22
-152
A mi aquestes noves lleis que volen imposar simplement m’encanten, per fi un partit que sap lo que s’ha de fer per un país prosper. Visca el Vox!!!!!!
pel Anonim Radical que esta a favor de Vox
Anònima, 05/12/2018 a les 16:13
Interessant
+73
-8
tu ets gilipollas
Se t’envà el cap
Anònima, 05/12/2018 a les 16:41
+29
-2
Inconscient
osigui
Anònima, 05/12/2018 a les 17:26
+21
-2
nem a veure, tu estas en contra d' els drets de les n¡ dones? de la llei contra la violencia de genere? flipant
Aixo que es
Anònim, 05/12/2018 a les 17:30
+22
-2
Aixo es ironia o tas donat un cop al cap? Vale que no vulguis la independència pero aixo es massa joderr. Com em facin estudiar en castellà els i cardo linsti pel cul i lu pitjor es lu de la violencia de genere... ESTEM AL SEGLE 21 CRUKSS!!!
Mare meva🤦‍♀️
Anònim, 05/12/2018 a les 17:37
+18
-3
No entenc com hi pot haver-hi gent tan imbècil, per favor,
Primer de tot tu suposo que no has pensat en totes les dones que han patit violència masclista o han mort per culpa d'això
Ni amb els toros sacrificats en les corrides només per divertir la gent
Tampoc amb la llibertat d'expressió tan per la llengua com l'independencia ja que és la manera de pensar i de fer de tothom i cadascú és lliure de pensar i parlar la llengua que vulgui
Vox
Anònim, 05/12/2018 a les 17:44
+12
-21
Cadascú té la seva visó, i com les opinions, cal respectar-les encara que no siguin les mateixes que les nostres.
Mol bon argument
Anònim Radical, 05/12/2018 a les 17:52
+10
-25
M’agrada molt el teu argument, “tu ets gilipollas”, no crec que arribis molt lluny amb aquest pensament, has de respectar les opinions dels altres encara que no t’agradi el seu pensament.
👋🏽👋🏽
Anònima, 05/12/2018 a les 18:04
+14
-2
Q collons et passa al cap, vius al segle XIX o que noi?
.
Anònim, 05/12/2018 a les 18:26
+21
-2
Gilipollas no és suficient
insults in comingg
Anònim, 05/12/2018 a les 20:24
+0
-3
a les feixistes no se les respecta, cony
o sigui que para de parlar de respecte si tu ni en tens, desgraciada
VOSALTRES NO RESPECTEU A LA GENT QUE NO OPINA COM VOSALTRES
Anònim, 05/12/2018 a les 23:28
+11
-5
NO US QUEIXEU SI DESPRES SOU ELS PRIMERS EN DIR A GENT GILIPOLLAS PER RECOLZAR UN PENSAMENT LLIURE COM QUALSEVOL ALTRE
US AGRADI O NO ES UN PARTIT QUE HA TINGUT VOTS I PUNT
ESTEM A ESPAÑA I MORIREU SENT ESPAÑOLS
A ALEMANIA COM BE AMB DIT AIXO NO PASSA I MIREU COM VAN LES COSES, L UNIVERISTAT PER EXEMPLE ES GRATUITA
A MADRID ES PAGA MOLT MOLT MENYS PER ESTUDIAR UNA CARRERA UNIVERSITARIA QUE A BARCELONA AIXO NO HO PENSEU NO?
EL CRACK DEL PUIGDEMONT VIU DE PUTA MARE I NO TE COLLONS A ASSUMIR EL QE HA FET I ENCARA EL SEGUIU DEFENSANT
NO CRITIQUEU UNA COSA SI FEU LO MATEIX
Molt farta de tot aquesta lio de merda
Att: españolacatalana
neutralitat
Anònim, 05/12/2018 a les 16:56
+20
-2
SI us plau, ja hi ha en Trump als EEUU, en Putin a Russia, en Bolsonaro a Brasil i no se quin altre a itàlia, només faltaria en Santiago Abascal(lider de VOX) a Espanya i el mon se'n aniria a la puta, i si no es fa algo amb el cambi climàtic bye bye everyone.

Entre la 1a i la 2a guerra mundia, la neutralitat d'Europa, va permetre l'ascens de Hitler, no deixiem que passi algo similar a Espanya, no s'ha de ser tolerant amb l'intolerant

"Al feixisme se'l combat"
Maleta
@el_viajante_de_mundos , 05/12/2018 a les 20:21
+2
-0
Cuanta raó
Ens anem a la merda os importa di faig aqui la maleta per anar-me'n abans que ningú ba la merda a veure si trobo lloc?
1ganes de viure que s'esgoten
2 una mica de menja si es que encara els rates aquest no han prohibitmenja.
3 roba prrfdrida si es que encara puc portar la que m'agrada. (potser m'ho prohibeixen.
4 l'abric (peraue clar tenein el cor clngelat tanra gent doncs...) groc no crec que mel deixin.
5 una tomba per la gent que em trobo pel camí.
6una radio per edcoltar merda de política
7 ho deixo aquí y gràcies per llegir 🤷‍♀️ aviseu-me si hem deixo alguna cosa.
Diosss penso igual q tu
Anònima, 05/12/2018 a les 21:29
+3
-0
El mon esta a la merda, tmb esta el president nou a Brasio vamos.... jajajajaj crec q no arribare ni a tenir fills pq haura esclafat la 3a guerra mundial . La gent diu q soc pessimista pero perfi trobo algu q pensa igual q jo! Q sad tot
quim fastic
Anònima, 05/12/2018 a les 17:16
+13
-2
La gent q vota a vox es de la prehistoria o k
Antifeixista
Anònim, 05/12/2018 a les 17:21
+8
-1
Ets un feixista de merda si t'intentes fer el graciós fas pena (igual que la gent que va dient Viva Franco o i Arriba España.Quanta gent va morir per culpa d'aquestes frases? Això si saps el mínim d'història del teu país.Ja que tots com vosaltres sou uns ignorants)I la llibertat d'expressió,no d'humor sinó d'ideologia, acaba quan a taca a colectius repremits com: homosexuals,dones....No val la gent que oprimeix:reis,banquers....
perdo a qui va dirigit?
Anònima, 05/12/2018 a les 19:20
+0
-0
podries contestar directament a la persona, dic jo, no se a qui et refereixes
La gent es idiota??
Anònim, 05/12/2018 a les 17:25
+14
-3
Q la gent s ha tornat gilipolles??
Pero mare meva com un partit com aquest pot guanyar 12 escons 🥺.
Pq il.legalitzal-se amb ells no no??
Com encara hi ha gent q pot pensar com ells SEGLE XXI NOIS I NOIES SEGLE XXI
ESQUE NOMES AMB AQUESTES 5 coses els haurien de il.legalitzar.

||*|| visca Catalunya i visca el català🎗
No es q m'hi vulgui ficar massa...
Anònima, 05/12/2018 a les 17:39
+7
-3
Però lo de les dones és molt fort i lo de les llengües també.

PD: de la resta no hi entenc gaire tirant cap a gens
Pocavergonyes i perqué els de Vox m'etenguin: pocavergüenzas
Anònim, 05/12/2018 a les 17:44
+8
-2
Una cosa: Si algu que vota a Vox o es de Vox i es violada o violat i es queda embrasada no podra avortar?
La meva mare de petita en va dir: a tu t'agradaria que te fecin això, doncs als altres tampoc o no facis el que no t'agradaria que et fecin. Ara ho vec tan real.
Sinvergüenzas*
Anònim, 05/12/2018 a les 21:01
+2
-0
Estic dacd'acord amb tu però no és "pocaverguenzas", és sinvergüenzas.
Algú m'he explica que collons far la gent
Anònim, 05/12/2018 a les 18:01
+5
-2
Per gent com aquesta que sembla que tinguin els ulls vendats el món no avança ni millora al contrari tira enrere
Bye bye independencia
Anònim, 05/12/2018 a les 18:29
+7
-13
La unica llei q serviria
aixo si
Anònima, 05/12/2018 a les 19:00
+4
-5
pero per la resta jo no penso votar-los
s'alimenten de catalunya
Anònim, 05/12/2018 a les 18:52
+6
-2
La gent els voten pq estan en contre de CATALUNYA, es penos que al seu diacurs facin servir mes la paraula catalunya q andalusia......
Bno bno jaja
Anònim, 06/12/2018 a les 14:22
+0
-0
A veure que no tots els seus punts de són sobre els catalans eh....jajjajaja ni que Catalunya fos el centre del món.

Els de VOX es fiquen amb tothom que trenqui la seva "ideal España unida", no és pels catalans només.
Kha?!
Anònim, 05/12/2018 a les 18:54
+2
-1
O sigui què collons?
Algú m'explica què li passa a aquesta gent? Què són, una mena de Trump al cub o què?!
Ja de pas que prohibeixin caminar, respirar per la boca y parpellejar aleatòriament. NO?!
Vox
Anònim, 05/12/2018 a les 19:00
+6
-0
lo meu es pitjor pk soc indepe i el meu germa es el president de vox girona Alberto Tarradas
Kha?!
Anònim, 05/12/2018 a les 19:01
+3
-1
O sigui què collons?
Algú m'explica què li passa a aquesta gent? Què són, una mena de Trump al cub o què?!
Ja de pas que prohibeixin caminar, respirar per la boca y parpellejar aleatòriament. NO?!
JODER
Anònim, 05/12/2018 a les 19:34
+3
-1
no entenc com em arribat fins aqui joder
Kha?!
Anònim, 05/12/2018 a les 20:10
+0
-0
O sigui què collons?
Algú m'explica què li passa a aquesta gent? Què són, una mena de Trump al cub o què?!
Ja de pas que prohibeixin caminar, respirar per la boca y parpellejar aleatòriament. NO?!
Kha?!
Anònim, 05/12/2018 a les 20:31
+0
-0
O sigui què collons?
Algú m'explica què li passa a aquesta gent? Què són, una mena de Trump al cub o què?!
Ja de pas que prohibeixin caminar, respirar per la boca y parpellejar aleatòriament. NO?!
jaja
Anònim, 05/12/2018 a les 20:33
+4
-1
I els q voten a partits com la CUP son més llestos? Nahh aquí a tothom se li envà l'olla.
??
Anònim, 05/12/2018 a les 20:54
+0
-0
PERÒ QUÈ MERDA???????
més ben dit
Anònima, 05/12/2018 a les 21:17
+1
-2
no és més fàcil dir q aquest partit vol tornar al 1800 i començar una nova dictadura.

A S C O es el que fan
unpopular opinion
Anònim, 05/12/2018 a les 21:32
+1
-0
jo pensava que vox era un canal de tv. no vull fer la gracieta ja que els objectius que te en ment son superradicals i horribles.
Organismes feministes
Anònim, 05/12/2018 a les 21:53
+2
-0
Avui he vist per la TV que Vox volia una llei igualitària per a les dones, això deia el president de Vox que va dir que tenia dues filles i volia que tinguessin, tant les seves filles com les dones en general, els seus drets. Llavors no sé si el que diu la TV es veritat o és el que es diu per les xarxes com aquí 🤷
aixo no hi entenc
Anònim, 06/12/2018 a les 08:24
+0
-0
no ho entenc , llavors d' on han tret els redactrs l' informacio?
... I el respecte a les persones on és?
Anònim, 05/12/2018 a les 22:01
+4
-0
Osigui sóc noia i per això m'he de sentir inferior?
Sóc independentista i m'han de reprimir per això?
Sóc antitaurina/antiviolència(en general) i m'han de venir ells a dir que els toros són cultura?
Sóc bisexual i per aix[ no em puc casar amb qui vull?
No puc parlar l'idioma que vull?
Nonpuc decidir si vull o no un fill???
FLIPO. No només amb ells sinó amb els que els han votat(en cas que no hi hagi frau electoral)
Sort que no visc allà però pobres les persobes que veuen realment la merda de partit que governa


SORT QUE D AQUÍ UN TEMPS EL MON PASSARÀ A SER DELS ADOLESCENTS.
Wtf
Anònim, 05/12/2018 a les 22:03
+2
-0
Critiquen als adolescents per maleducatd, per ignorants, per vallar i cantar sense vergonya, ens critíquen per no tenir filtres
Però guanyen aquests i suposadament "no passa res" -_-
ADV
Vox
Anònim, 05/12/2018 a les 22:10
+2
-7
Si no ets dona, ni inmigrant, ni funcionari, ni homosexual, etc surt bastant rentable votar a Vox ja que anirà a favor teu.
Sóc blanc, Espanyol i heterosexual doncs...
Viva España y viva vox.
ptavida
Anònim, 05/12/2018 a les 22:19
+2
-0
Es nota q els d'aquest partit son homes...
Una pregunta
Anònim, 05/12/2018 a les 23:00
+1
-0
Una pregunteta no es x res, pero en quin segle estem? Esque crecq. potser m’he passat dormint, per un moment pensava que erem al segle XI pero veig qno..🤔
totoalment indignada
Anònim, 06/12/2018 a les 00:23
+0
-0
justamemt tots els temes mes importants.q estan sobre la taula els vol eliminar q senvagi a la m***
Avortament
Anònim, 06/12/2018 a les 01:23
+1
-5
Haviam jo stic dacord en NO avorta, mates vides...Sino vas fer servir protaccio pues ça vas cagar si po no mateu a les pobres vides esk jdr ja
...
Anònim, 06/12/2018 a les 14:00
+4
-0
I si es tracta duna violació que? Creus q aixo ha set voluntari? Creus q la noia vol? I sobre tot creus q la noia es mereix apart de ser violada haver de carregar amb la responsabilitat de portar un nen al mon i criarlo?

Segur q ets el típic tiu q com q no pot sofrir aixo (en plan pot der violat po no quedar embarassat) i no parirà mai ni res opina com opina.

I apart en plan encara q no hagi sigut una violació i hagi set un accident si la. Noia no vol tenirlo q no el tingui pq un altre cop tu no ets el q lhaura de portar i parir saps?

I apart no es nms es culpa de la tia. Si no es vol utilitzar protecció es desicio dels 2 no nms de la noia

I apart al principi del embaras no es un bebe encara. En plan kuan et kedes embarassat no es un bebe es un ovul amb un espermatozou dins. Res mes.

I si abortar un ovul amb un espermatozou dins es matar vides no et fagis mai mes una palla pq cada cop q et corres mates milers de milions de espermatozous q tmb son vides.

Osigui ja pots fertho mirar.

I per si ara em dius q soc la tipica tia feminista q ns q ns kuantos pues no soc un tiu po no penso com una persona com tu.
D'acord
Anònim, 06/12/2018 a les 14:30
+2
-0
Em sembla respectable la teva opinió en contra l'avort. Però justament perquè és la teva opinió i s'ha de respectar, tu també has de respectar les altres.

Si bé és cert que no tothom comparteix que es pugui avortar, no es pot obligar a algú a no fer-ho. L'opció de triar sempre hi hauria de ser. Imagina sinó que enlloc d'implantar-se una llei que impedeix avortar, s'implantés una on l'avortament fos obligatori fins que no tinguessis tants anys o tants diners estalviats. A que no hi estaries d'acord?

Ningú pot dictaminar el que s'hauria de fer sobre temes tant importants com aquest. Ni per tindre la criatura (i ja no em fico a parlar de les múltiples circumstàncies on et pots quedar embarassada, donant el teu consentiment o no), ni per matar-la. Que cadascú sigui lliure d'elegir i seguir les conseqüències del que elegeix.
i si les persones estan en la pobresa?
Anònima, 07/12/2018 a les 07:52
+0
-0
tambe hi ha opcions de adopcio pero tampoc es pot obligar a ningu a cambiar d' opinio encara que no ens agradi, pots estar a favor o en contra i tenin opinions diferents, cadascu decideix si avorta o no , tenen raons, encara que ens faci pena o no ho soportem son decision que no son nostres. Ara un altre cosa es que avortin mes d' un cop sense ser responsables i no cuidar-se, pero vamos son opinions
No puc!
Anònima, 06/12/2018 a les 11:05
+0
-0
O sigui, no entenc com aquest partit pot ser tan masclista i lo pitjor de tot és que hi ha dones que voten per a que aquest partit guanyi.
Hahahahha kina risa
Anònim //*//, 06/12/2018 a les 11:51
+0
-0
Lo millor de tot això és que Vox vol la desintegració de les comunitats autònomes i gairebé tots els seus votants són nacionalistes andalusos a més no poder. S'ha de ser jilipolles hahahhaha.

Escoria.
...
Anònim, 06/12/2018 a les 12:34
+0
-0
Entenc que s haji de respectar a tothom qui no pensa com nosaltres. Peró hem de respectar un partit que no respecta els ciutadans?
És el partit polític qui ha de servir als ciutadans no al revés.
....
Anònim, 06/12/2018 a les 12:38
+0
-0
QUI HA VOTAT AQUESTA GENT?? Crec que pretérito pensar que han fet ús del frau electoral avnas que pe sar que hi pugui haver taanta gent que pensi igual.

Pd:les dones tmb han votat a favor d aquesta gent o tots el vostants són homes?
FLIPOO
Anònim, 06/12/2018 a les 12:51
+0
-0
Estic flipant!
No teniu ni idea del que vol aquest partit polític. Ho heu explicat d’una manera molt imparcial i fent que sembli una cosa que no és. Els de VOX no son tan dolents com creieu i ho pinteu.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaatttttt????
Anònim, 06/12/2018 a les 13:47
+0
-0
Q son cavernicoles????
Kina rabia mha donat tot aixo me cago en...
Com es pot ser tant retrograda? Volen retrocedir 100 anys enrere i creuen q podran ferho a sobre😂😂
Pero esq no mentra al cap com algu pot tenir akestes idees al cap. Vale tothom es lliure de pensar com li surti del papo po q es antinatural nar en contre de tot aixo esq es moooolt fort. I no puc expressar com em sento pq no em se po bua fkskfkskkddka i mhe informat una mica sobre akets fills de se mare i aixo nms es una petita part del que volen fer esq buaaaaaaaaaaaaaaa aixo no es ni mig normal
Fiqueu més propostes escandaloses, no només 5!
Anònim, 06/12/2018 a les 14:37
+0
-0
Jo m'he llegit tot el que proposa VOX, per saber què està votant realment la gent i perquè portava tanta controversia, i hi ha molt per flipar. No només per temes de Catalunya com la independència o l'idioma, ni temes sexistes, sinó també de cara a immigrants és flipan. I el concepte que han creat de "families naturals" ja ni te digo noi. Allò sí que em porta ganes de pegar-me el cap contra la paret.

Recomano als redactors que la propera vegada en fiqueu un de cada àmbit, que realment hi ha molt de què parlar!
Fiqueu més propostes escandaloses, no només 5!
Anònim, 06/12/2018 a les 15:11
+0
-0
Jo m'he llegit tot el que proposa VOX, per saber què està votant realment la gent i perquè portava tanta controversia, i hi ha molt per flipar. No només per temes de Catalunya com la independència o l'idioma, ni temes sexistes, sinó també de cara a immigrants és flipan. I el concepte que han creat de "families naturals" ja ni te digo noi. Allò sí que em porta ganes de pegar-me el cap contra la paret.

Recomano als redactors que la propera vegada en fiqueu un de cada àmbit, que realment hi ha molt de què parlar!
osigui esq WTF
Anònim, 06/12/2018 a les 16:13
+0
-0
wtf esta passant aqui no entenc el que fa la penya amb les seves vides:
Ensenyament obligatori en espanyol: Vox vol que l'espanyol sigui la llengua vehicular a totes les escoles i que el català, el basc i el gallec només es puguin estudiar com a assignatures optatives
VOXmito molt
.
Anònim, 06/12/2018 a les 16:31
+0
-1
Lo de l abortament i el català optatiu no m agrada gens. A mi ningu em treu el català. Pero per lo altre, personalment, tampoc sembla tan descabellat. Opinio plis, respecteu. No soc indepe
Que está passant?
Anònim, 09/12/2018 a les 15:56
+0
-0
Algú em pot dir que está passant amb la societat? Cada dia perdo més la fe en la humanitat. Segueixo sense entendre com hi ha gent que pensa així tenint en compte que estem a ple segle 21, REPETEUXO: SEGLE 21.
Crec que algunes persones segueixen atrapades en la Prehistòria.