L'horòscop de l'amor: del 5 al 11 de desembre

| 05/12/2018 a les 14:50h
Arxivat a: ACTUALITAT, amor, horòscop
 
Imatge il·lustrativa
Aquí teniu l'horòscop de l'amor setmanal d'Adolescents.cat. Perquè tots aquells que hi creieu, o els que senzillament us agrada mirar-lo per curiositat, pugueu comprovar si us esperen uns dies de sort en l'amor. Avui a més, estrenem dibuixos d'una de les nostres il·lustradores preferides, l'Esther Domínguez, @coattika!

Aquest contingut el pots llegir en exclusiva des de l'APP d'Adolescents.cat cada dimecres.

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Enquesta tdr
Anònim, 05/12/2018 a les 15:11
+2
-2
Podeu contestar aquesta enquesta?


HwC5z1x4nzp5oZiqrrxls3wD4ihsjz6Nik73fpYinbQ/viewform?edit_requested=true


És anònima. Gràcies ❤️
Mec
Anònim, 05/12/2018 a les 16:43
+10
-0
Archivo inexistente
Ajuuda
Anònima, 05/12/2018 a les 15:13
+4
-3
Necessito ajuda adolescentsss, em mola un de 2n de batx i repetidor (te 18 anys) i faig 4t eso (15 anys) no he parlat mai amb ell i m'agradaria fer-ho, dubto que sapiga que existeixo....
Algun consell??? Que puc fer?
IGUAAL
Anònima, 05/12/2018 a les 16:47
+2
-0
Igual pero d 1r de batx HAHAHAH encara q si que sap q existeixo pero bueno hahahshs
La edat no importa
Anònim, 05/12/2018 a les 19:14
+2
-0
Jo vaig comensar amb el meu novio quan tenia 14 i ell 17 ( es lho mateix q el teu cas) i ara portem 3 anys junts😍
True
Anònim, 05/12/2018 a les 15:39
+6
-0
Jo soc virgo i posa q agafi distancia amb una persona blabla... I llavors dic vale sara ho millor per la meva vida amorosa i dsp el meu lio es escorpio llegeixo i tot lliga. Enserio tot quadre, es brutal. Crec q el dia no em podria anar millor, esperho q continuii aixi pq a la nit surto a beout? Alguien mas? Per sert soc de lloret.
Puta merda ia ec
Anònim, 05/12/2018 a les 15:40
+1
-6
Me pensava q a neste pon maniria del chill pero dauon com lo ses ec cagera iau xec enserio tinia tantes ilusions i me fica 3 corets pero lo q diu no es masa bo i latra mitat no lantenc
.
Anònima, 05/12/2018 a les 15:57
+5
-1
Algu mes s escorpi i ODIA el dibuix aquest d mer...?! No el suporto tho juro.
Akddkk
Uep com nam, 05/12/2018 a les 16:52
+4
-0
Magrada una nena de la classe i no sé com entrar-li
Algun consell???
Pel de la noia q li mola
Anònim, 05/12/2018 a les 21:04
+2
-0
Tu sigues agradable amb ella i quan sigui el moment li fas saber💖
Consell
Anònim, 06/12/2018 a les 00:09
+4
-0
A mi em costava abans, has de "posarhi dos collons". Pero segueix llegint (aixi ho vaig fer jo i em va sortir be).
Com a consell:
-Parla amb les seves amigues/amics (de la classe) sobre notes/treballs i altres temes de la classe (comentantho, no vulguis parlar molt si mai ho has fet, pero de mica en mica amb la confiança ves parlant mes).
-Mes arriscat: Parla directament amb ella del anteriorment esmentat.
-No se si parles a la classe, pero t has de fer notar, respon preguntes, demana que et pujin unes decimes als examens...(aquestes coses tontes a les ties fa que es fixin, i tota la classe tambe, segur que s adona que existeixes almenys).
-No et facis mai el notes (per aixo ja estan els que fracassen intentant lligar).
-Quan comencis a parlar amb ella parlahi com un amic (tal cual, pero hi has d anar afegint coses per coquetejar, ja et sortiran)
-Preguntali coses (aixi ella segur que et preguntara alguna cosa i pots anar treient temes).
Res mes tio jajaj. Espero que et serveixi. No et desitjo sort perque no te la mereixes si no fas res.
Cranc♋🦀❤
Anònima, 05/12/2018 a les 20:41
+0
-0
No es per res pero al normal vareu posar que tindria sort el 8 i ara el 7, com s'entén?
Peixos
Anònima, 05/12/2018 a les 23:32
+3
-0
Sóc peixos i fa mesos que tinc descarregada l'aplicació i mai he vist que passessim dels tres cors. Tenim molt mala sort :(
Gua de fac