Saps quin és el teu signe de zodíac? Segurament estàs equivocat! Descobreix el teu verdader horòscop

| 07/12/2018 a les 08:42h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, horòscop
 
Imatge il·lustrativa
Les dates dels signes del zodíac van ser fixades fa més de 2.000 anys. En aquella època corresponien a la constel·lació d'estrelles que apareixia darrere del Sol el dia que un naixia.

Els antics astrònoms, però, no van tenir en compte un efecte anomenat "precessió". Aquest fenomen, que passa cada 26.000 anys, provoca que la Terra "trontolli" a causa de la força de la gravetat de la Lluna i el Sol.

Per tant, el resultat de tot plegat és que des que els signes del zodíac es van fixar, les constel·lacions s'han mogut un mes. "Diguem que vas néixer a finals de gener. Això significa que el Sol hauria d'estar a la constel·lació d'Aquari, però no és així: el dia que vas néixer la constel·lació que estava rere el sol era Capricorn", explica l'astrònoma Radmila Topalovic a la BBC. 

I això no és tot. Resulta que el zodíac astronòmic conté 13 signes: els dotze que coneixem més un anomenat Ofiuco. Aquest va ser "ignorat" pels astròlegs perquè així podien dividir el recorregut de 360º del Sol d'una manera més senzilla: en 12 parts iguals, de 30º cada una.

Segons aquesta experta, aquestes són les verdaderes constel·lacions que es trobaven darrere el Sol el dia que vam arribar el món.

 







Qui s'amaga darrere l'instagram de @elracodelhipolit? Al programa @adolescentsicat que fem cada diumenge a les 21h per Youtube i iCat, hem entrevistat la persona que el porta.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

WTF
Anònim, 07/12/2018 a les 10:47
+49
-0
pensava que era balança i soc verge
Wtf
Anònima, 07/12/2018 a les 13:48
+0
-0
Jo igual😱
Redactors
Anònim, 07/12/2018 a les 15:34
+6
-3
Pesats.

P-S-E-U-D-O-C-I-È-N-C-I-A
Quin dia
Anònim, 07/12/2018 a les 16:45
+2
-0
De quin dia ets jo tb pensava que era balança però no soc verge tb però jo em crec. Balança igual jaja soc del 30 de septembre
:p
Anònim, 07/12/2018 a les 10:48
Molt interessant
+261
-4
Mes igual , jo seguiré sen el que cregui que soc
i ara com?
Anònim, 07/12/2018 a les 10:50
Interessant
+51
-1
quan fiqueu l'horoscop que he de mirar? el que he mirat sempre o el d'aquest article?🤔
Queee
Anònim, 07/12/2018 a les 10:51
+24
-2
Bua que fort jo sempre he pensat que era bessons però en realitat sóc tauro😶
Rt
Anònim, 07/12/2018 a les 12:13
+2
-0
Iguaaaal jajajajajajaja
Rt
Anònim, 07/12/2018 a les 14:57
+0
-0
Jo iguaal😂
Aligual
Anònim, 08/12/2018 a les 00:30
+2
-1
Em passa el mateix, osigui flipo, jo ara no puc viure tranquila. Que miro el horoscop de l'amor de tauro o de geminis🤷
Quin horoscop?
Anònim, 07/12/2018 a les 10:52
+28
-2
Però llavors ara quin horoscop miro? El que m'acaban de dir o el que jo he pensat sempre??
Els dos
Anònim, 07/12/2018 a les 11:15
+11
-0
Mirrs els dos i dsp d'un temos veuras qu8n et quadra més, i mires el q et quadri mes
la resposta te rao
Anònima capricorn-sagitari, 07/12/2018 a les 13:01
+1
-0
si tens rao, mirarriem els 2 tot hi que a mi casi mai s' hem cumpleix
fake
Anònim, 07/12/2018 a les 10:57
+43
-4
ya no saben q inventar
Cert
Anònima, 07/12/2018 a les 12:49
+5
-5
Molt cert amic. No saben que més inventar per cridar l'atenció. Si bé ja era bastant fake els horòscops, això ja ni et dic.
...
Quina rucada més gran.
Anònima, 07/12/2018 a les 10:59
+47
-6
Coneixo a gent astròloga i no en teniu ni idea. Abans de parlar de qualsevol cosa, informeu-vos bé.
NO US HO CREIEU!!!
maremeva
Anònim, 07/12/2018 a les 11:15
+5
-0
esk no te sentit JAJAJAJAJA s'han flipatt
WTF
Anònim, 07/12/2018 a les 11:53
+7
-0
Els meus enemics són verge, literal, i ara resulta que vaig néixer sota verge i no pas sota balança 😂😂😡
A mi no m’ha canviat
Anònima, 07/12/2018 a les 11:05
+17
-4
Doncs jo avans era tauro i ho segueixo sen JAJAJAJA
Like si ets tauro ♉️
Jo depèn de que cregui jaja
Anònim, 07/12/2018 a les 12:36
+2
-1
Segons adolescents.cat si que sóc tauró jaja
No tio
Anònim, 07/12/2018 a les 11:06
+5
-0
em pensava k era escorpí però ara descobreixo k soc balança i tii, em deifineix xD

pro esk ihualment jo sóc mooolt escorpí tbb xdddd
Rt
Anònim, 07/12/2018 a les 14:22
+4
-0
Yo igual osigui soc escorpi de tota la vida i ara aquesta merda hem diu que doc balança pues me la suda yo segueixo sent escorpi
Quina merda
Anònim, 07/12/2018 a les 11:11
+2
-2
Ja no sabeu que inventarvos, jo soc escorpi i ara aquest article diu que soc balança, pero no. La meva carta astral feta per una astrologa professional diu que soc escorpi amb assendent a escorpi, i es el simbol que mes m'escau segons com soc, per tant NO HOS HO CREIEU
Igual
Anònim, 07/12/2018 a les 13:17
+0
-0
Jo també sóc escorpí i ara som balança
Quin et quedes?
Ofuci
Anònima, 07/12/2018 a les 11:12
+7
-0
Ok doncs afegiu el ofuci als horoscops de semana, cap de semana i d'amor xd.
Wtf
Anònima, 07/12/2018 a les 12:31
+11
-0
K collons es ofuci . Jo segueixo sent sigitario😂 y punto.
Nanananana
Anònima, 07/12/2018 a les 11:32
+8
-0
Me la suda jo sempre seré Tauro
♋♋♋
Anònim, 07/12/2018 a les 11:33
+2
-0
Quan ho he començat a llegir m'ha agafat una crisi existencial i ja no sabia qui era i ara em dieu que segueixo sent cranc igual que abans. Quina decepció. ☹
:D
Anònim, 07/12/2018 a les 11:34
+7
-0
Segueixo sent leo❤
Es mentida
Anònim, 07/12/2018 a les 11:36
+1
-0
Sense ofendre pero a tothom que li he demanat ma dit que es mentida.
Pero.bn ara em llegire els meus 2 horosqups... avera quin es el real i no fake.
Jjajja ❤
Ns com m'ho faig
Anònim, 07/12/2018 a les 12:13
+1
-0
Jeje el meu signe per un dia no m'ha canviat
Em sento enganyada
Anònima, 07/12/2018 a les 12:27
+2
-0
Era aries i ara em dieu que soc peix?
Crec que tinc una crisi

Anònim, 07/12/2018 a les 12:46
+5
-0
Tota la vida havia sigut balança i diu que sóc verge
Suposo que no és veritat i continuo sent balança
♎♎♎♎♎♎
a resulta que soc Sagitari
Anònima capricorn -sagitari, 07/12/2018 a les 13:00
+0
-0
osigui mes rotllo amb els dies
😞
Anònim, 07/12/2018 a les 13:19
+0
-0
Pensava que era Tauró i ara veig que sóc Aries.
Se m'ha trencat el cor.
Però jo seguiré sent Tauro.
pff...
Anònim, 07/12/2018 a les 13:27
+1
-0
Tio, l'únic que fa això és complicar-nos la vida.
Primer diu que sóc capricorn, ara diu que sóc sagitari. Torno a mirar l'horòscop de la setmana i de l'amor i tots dos son completament diferents. m'estic tornant boja..
🤘🏻
Anònim, 07/12/2018 a les 14:21
+2
-0
like si ereu aquari i os an dit q sou capricorn
Deu ser tot mentida....
Anònim, 07/12/2018 a les 14:46
+0
-0
Cada dilluns Adolescents.Cat penja l'horoscop. Si ara ens diuen k em estas enganyat, recordo k ells tmb ens han dit unes dates errònies.

Jo continuaré llegint les k ens fican a l'horoscop
segur que és fake
Anònim, 07/12/2018 a les 14:48
+1
-0
fa anys també va haver-hi una notícia així i era fake
sagitari
Anònim, 07/12/2018 a les 15:00
+1
-0
continuo sent sagitari♐️
Ofiuco
Anònima, 07/12/2018 a les 15:16
+1
-0
I si aquest article em diu que soc aquest signe: Ofiuco.
Como se suposa que haig de mirar el meu horòscop? Si no el poseu enlloc.
Osigui que si voleu fer-nos pensar que hi ha un altre horòscop, l’haureu de posar en els futurs horòscops que penjeu no?
pregunta existencial
Anònim, 07/12/2018 a les 15:18
+0
-0
aleshores que faig?A partir de ara quin miro quan hi hagui l'horoscop???El de abans o el de ara???
Informeu-vos
Estudio astrologia, 07/12/2018 a les 16:12
+2
-0
Ofiuco es una constel•lació, no un signe del zodiac. Hi ha moltes més constel•lacions que no són part del zodiac... quina tonteria que es consideri un signe perquè sí.

A més, lo de les dates es una altra patinada: no funciona així. Informeu-vos, en serio
Ofiuco
Anònima, 07/12/2018 a les 16:28
+1
-0
I perquè si ofiuco existeix, mai surt a l'horòscop? A cap d'ells. També, sóc jo o el dibuix és un hashtag?? 😂 (#)
Xd
Anònim, 07/12/2018 a les 17:21
+0
-0
Jo pensava q era verge, i sóc verge, no a cambiat
Indignada
Anònim, 07/12/2018 a les 17:27
+0
-0
Us vaig escriure fa temps per dirvos que posessiu el signe oficuo i vau passar de mi... a veure si ara el podeu a lhoroscop
piscis
Anònim, 07/12/2018 a les 21:50
+0
-0
era peixos i segueixo sent peixos
.
Anònim, 08/12/2018 a les 00:28
+2
-0
JO VIVIA FELIÇ PENSANT QUE ERA CAPRICORN!
Flipan
Anònim, 08/12/2018 a les 10:42
+1
-0
Haviam algú em pot dir si sóc del 18 de desembre ara que miru yo ? El sagitari igualment?
ofiuco
Anònimacapricorn, 08/12/2018 a les 13:11
+0
-0
no l' habia sentit mai quest signe, deu ser nou, pero si no surt al horoscop has de mirar sagitari
emm... no
Anònima, 10/12/2018 a les 21:29
+0
-0
Ni de conyaaa, jo sóc aquari i sempre ho seré, punto final.
emm... no
Anònima, 10/12/2018 a les 21:30
+0
-0
Ni de conyaaa, jo sóc aquari i sempre ho seré, punto final.