TEST Digues què veus en aquestes imatges i et direm quin és el teu desig ocult

| 07/12/2018 a les 08:44h
Arxivat a: TESTS, desig
 
Imatge il·lustrativa
La manera en com interpretem les imatges i els colors diu molt sobre nosaltres. Feu aquest test i intentarem endevinar quin és el vostre desig!

 





Qui s'amaga darrere l'instagram de @elracodelhipolit? Al programa @adolescentsicat que fem cada diumenge a les 21h per Youtube i iCat, hem entrevistat la persona que el porta.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

optimisme
Anònim, 07/12/2018 a les 08:56
Interessant
+67
-3
optimisme jejeje jeje

''Sempre has tingut les coses molt clares i has sabut quins eren els teus objectius. Això fa que de vegades, quan no aconsegueixes el que vols, et frustris i ho vegis tot negre. De fet, sovint et costa afrontar els problemes i no perdre l'esperança. Desitjaries ser més optimista i no posar-te tu mateix/a tants entrebancs.''
Perooo
Anonimaaa:), 07/12/2018 a les 11:02
+24
-0
I les indirectes per quan? :v
Amor
Anònima, 07/12/2018 a les 11:42
Molt interessant
+120
-1
L'amor. Sempre busques l'amor dels altres. Ets una persona sentimental i necessites sentir el suport i l'afecte de les persones que estimes. El teu desig és que t'acceptin i t'apreciïn tal com ets, igual que tu fas amb els teus amics i la teva família.
Amor
Anònim, 07/12/2018 a les 12:44
Interessant
+54
-0
L'amor
Sempre busques l'amor dels altres. Ets una persona sentimental i necessites sentir el suport i l'afecte de les persones que estimes. El teu desig és que t'acceptin i t'apreciïn tal com ets, igual que tu fas amb els teus amics i la teva família.
Like si t'ha sortit amor:
Dame un likee
Anònim, 07/12/2018 a les 22:26
+36
-2
Aquest test si que m’agrada.
Un like pel comentari si a tu tambe😛
Mare meva...
Anònim, 07/12/2018 a les 22:49
+14
-5
Només pel fet de que hagis dit k et doni like no ho he fet XD.

Pero si k mha agradat l'articlee.
Sobrassada
Anònim, 07/12/2018 a les 22:35
+16
-0
Ni el sol, ni lava, ni esponjes ni merdes, jo veig sobrassada i la veig dins la meva panxa🤤
😂😂😂
Anònim, 08/12/2018 a les 12:46
+5
-0
ets el meu ídol
Clavada
Anònima, 09/12/2018 a les 01:57
+0
-1
Sóc molt pessimista i tinc ansietat. És justament el que necessito.
tè raó
Anònim 21, 09/12/2018 a les 12:53
+0
-0
L'optimisme

Sempre has tingut les coses molt clares i has sabut quins eren els teus objectius. Això fa que de vegades, quan no aconsegueixes el que vols, et frustris i ho vegis tot negre. De fet, sovint et costa afrontar els problemes i no perdre l'esperança. Desitjaries ser més optimista i no posar-te tu mateix/a tants entrebancs.