​Les 7 tàctiques més habituals que fan servir els adolescents per lligar

| 07/12/2018 a les 11:52h
Arxivat a: RÀNQUINGS, tàctiques, 7, lligar
 
Imatge il·lustrativa
No hi ha una tàctica única i infal·lible a l'hora d'intentar lligar amb la persona que t'agrada. És per això que hem preguntat a l'Instagram d'Adolescents.cat quins són els trucs que més fan servir. Són també els que més funcionen? Atenció amb la llista dels més utilitzats:

 
 




Qui s'amaga darrere l'instagram de @elracodelhipolit? Al programa @adolescentsicat que fem cada diumenge a les 21h per Youtube i iCat, hem entrevistat la persona que el porta.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

REDACTORS!
Anònim, 07/12/2018 a les 12:45
Molt interessant
+251
-0
Sisplau feu un top 10 de regals per amic invisible de 5 a 10€ o de manualitats sisplaaau
.
Anònim, 07/12/2018 a les 14:23
+16
-0
Podrieu fer 2 sesions
1a: de regals comprats
2a: de manualitats (ideas)
.
Anònim., 07/12/2018 a les 16:43
+1
-0
yess
Amic invisible
Anònima, 07/12/2018 a les 19:12
+5
-0
Pots comprar uns auriculars que valen de 8 o 9 € o sino de manualitats et puc recomanar una que la vaig fer un any per a una noia i li va agradar molt,
Caja explosiva Alexa C , si fiques aixo ja et sortira
El gat
Anònim, 07/12/2018 a les 12:49
+52
-3
Ma matat el gif del gat🐶
La de donar like pqe t obri
Anònim, 07/12/2018 a les 12:52
Molt interessant
+111
-4
Des de quan obres a una persona quan veus q ha donat like a una foto?
Nose pero jo em pensava q això no ho fa ningú 🤷🏼‍♀️
Estic d'acord
Anònim, 07/12/2018 a les 14:02
+1
-0
Avera jo tinc amics i amigues que li donen like a fotos antigues meves pero avera jo em quedo una mico com bueno que fasi el que li sembli pero no ombro mai per aixo a no ser que sigui el/la meu/meva crush.
Foto antigua
Anònim, 07/12/2018 a les 14:41
+3
-0
Creo que se refieren a fotos antiguas, para que veas que ha mirado tu perfil, yo a veces he hecho eso ajajajjajaja.
novata
Anònim, 07/12/2018 a les 13:49
+4
-2
Pro funcionen?
Ajudaaa!!
Noia 15 anys, 07/12/2018 a les 14:04
+2
-0
Fa 4 anys que m.agrada un noi del meu curs, som amics i estem en el mateix grupet. Una amiga meva li va dir el que sento, pero no m.atreveixo a parlar del tema amb ell. Què faig?????
Vev3h
Anònim, 07/12/2018 a les 23:50
+2
-0
Ns
Poemes i cartes d'amor
Anònim, 07/12/2018 a les 14:11
+22
-4
Adolescents,
Molt bé això d'internet i tota la pesca, però no trobeu que escriure un poema o una carta d'amor a la persona que t'agrada és més romàntic? Amb internet (instagram, wathsapp...) s'està perdent i és una pena.
Doneu like si preferiu poemes o cartes d'amor i dislike si no ho preferiu.

Besets.
Total
Anònim, 08/12/2018 a les 00:41
+2
-0
Prefereixo mil cops una carta d'amor o un poema que una conversa per insta... m'han fet dos cops una carta pero no va funcionar la cosa ara som molt amics pro ja està.
Li fariau una carta d'amor al noi que t'agrada tot i saben que amb ell no l'agrades de la mateixa manera?
FOTOS
Anònima, 07/12/2018 a les 14:25
+1
-1
TINC UNA QÜESTIÓ PELS REDACTORS (o per qui ho sàpiga): d'on treieu les fotografies que utilitzeu per il·lustrar algunes de les entrades, com ara aquesta? Suposo que és un estil així "tumblr" que se'n diu, però m'agradaria saber un lloc/compte d'instagram on trobar fotos només d'aquest estil amb bona qualitat, perquè m'agraden moltíssim
Pinterest
Anònim, 08/12/2018 a les 08:39
+1
-0
Busques fotos tumblr i surten moltes mes k a google
MRC
Anònimaa penjadaa, 07/12/2018 a les 17:39
+1
-4
Ets un tio de terrassa. MRC son les teves inicials . Si algu sap qui es que ho deixi als comentaris
Crush
Anònimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, 07/12/2018 a les 17:44
+1
-0
M'agrada el meu veí i encara que no ho sembli no ens veiem mai. Algun cop quan ens veiem és molt maco i tal, i parlem molt bé però després ja no tornem a parlar. No sé què fer o quines excuses posar per veure'l, alguna idea?
Flipant amb lo del like
Anònim, 07/12/2018 a les 18:39
+2
-0
Jurat que ho he provat (lo de donar lime a fotos antigues) avui mateix i just ara m'ha obert HAHAHAHA encara no em crec k funcioni
mirades always