Les 10 frases que diuen els pares i mares i ens fan molta ràbia

| 09/12/2018 a les 20:28h
Arxivat a: RÀNQUINGS, 10, frases, mares, pares
 
dos equis facepalm GIF by Dos Equis Gifs to the World

Hem preguntat a l'Instagram d'Adolescents.cat quines són les frases que més ràbia ens fan de les que habitualment diuen els pares i mares. Aquestes han estat les 10 més repetides xD

 





Avui diumenge a les 21h, a @adolescentsicat entrevistem la Nerea, concursant d'OT 2017 a Youtube i a iCat. Et pots subscriure al CANAL DE YOUTUBE per veure la Premiere de les 21h i seguir l'entrevista.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

aimai k real
Anònimaaaiaaa, 09/12/2018 a les 20:39
Molt interessant
+341
-2
cuan llegeixo aquestes frases sento el dolor i la rabia que sento cuan els meus pares me les diuen a mi. 1like=1pray pels que tenim pares pesaos.
Pf
Anònim, 09/12/2018 a les 20:53
+14
-1
Ya ves si pesada...🤦🏻‍♀️😂
Real
Anònim, 09/12/2018 a les 20:40
Interessant
+75
-1
Joder son tan reals!!! Més daquests please😂😂😂😂
Falis
Anònim, 09/12/2018 a les 20:42
+17
-0
Eiii k la 7 es mevaaaa😂😂
..
Anònima, 09/12/2018 a les 20:44
+13
-0
Buahhh joder tooooootes🤬🤬🤬
100% real
Anònima, 09/12/2018 a les 20:49
+7
-0
Buaaa la meva mare es igual les indústries totes em posa tan enrabiada a vegades
Real
Anònim, 09/12/2018 a les 20:49
+8
-0
Es massa real totes les diuen els meus pares xd
ARTICLE MASCLISTA!!
Anònim, 09/12/2018 a les 20:53
+46
-44
Pero vaia... Quin article mes masclista. La mare sempre et diu lu de netejar pero en canvi al pare li demanes dines??
Que el pare no sap q es netejar i la mare no te diners??
Que trist es q encara i haguin aquest conceptes tant antics. Q jo sapiga a casa meva el meu pare fa la mateixa feina que la meva mare.
3a ola
Anònim, 09/12/2018 a les 21:24
+23
-8
Aixo tu queixat...aixo ho han pujat directament dinstagram inutil..si no us queixeu no sou felices o que?
a veure
Anònimaa, 09/12/2018 a les 22:13
+32
-3
mira sincerament, jo soc una noia molt feminista però esq arribem a uns extrems on la gent ja és cansa del que demanem, que realment es la igualtat, cosa que no s'hauria de demanar però buenoo... resumint al que et deia, jo trobo que a vegades es fa un gra massa per exemple, aquest article, no crec que vagi amb mala fe cap a ningú, i realment ami les frases manera fet sentir molt identificada i pues me rigut d'alguna, però esq hi ha gent que consegueix que la gent es cansi de sentir la paraula "feminisme/masclisme" i això crec que és una putada però mira
trobo que cadascú tindrà el seu punt de vista i que cadascú es lliure de pensar el que vulgui, però no cal anar a buscar merda, i no fa falta criticar-ho tot
Xd
Lol, 10/12/2018 a les 07:46
+5
-2
Tens rao
que et penses que va dirigit a les noies?
Anònimafeminista, 10/12/2018 a les 15:27
+3
-0
tan li pot demanar a u noi com noia sense es tereotips , si que es veritat lo de demanar diners al pare directament , en aixo estic d' acord
Baia
Anònim, 10/12/2018 a les 16:30
+2
-1
A veure perquè l'article digui que les mares manen molt netejar al seu fill no vol dir que els pares no netejin, aquesta suposició las fet tu sola i a més no té sentit, podria ser fins i tot que la persona que l'ha enviat no tingui pare. No cal que li donis la volta a tot...
No es per res
Anònima, 10/12/2018 a les 20:17
+2
-0
No es per res pero lu de jo no soc la teva criada no es masclista?????
Osigui hauria de ser criat o criada saps
.
Anònim, 09/12/2018 a les 20:58
+15
-20
En comptes de queixarvos del que us diuen, podrieu fer cas...si us ho diuen sera per algo.
perdona però falta aquesta:
Anònim, 09/12/2018 a les 21:12
+40
-0
entres per la porta de casa i et diuen, escolta q ja has arribat? i es com jdr clar q he arribat, si acabo d’entrar per la porta😂
Tets
Anònim, 09/12/2018 a les 21:41
+15
-3
Em fa molta gràcia perquè és molt real però sempre penjeu el mateix haha he vist això dels pares mil cops hehe haviam si renoveu una mica tets
.
Anònim, 10/12/2018 a les 09:42
+4
-0
Si es veritat els mateixos articles ja cansen, jo l'he obert pq pensava que serien frases diferents pel que veig són les mateixes.
....
Anònim, 09/12/2018 a les 21:43
+7
-0
M ho han dit tot.(més d una i dos i tres vegades)
Sincerament entenc que estiguin cansats i tot... Pwr[ taant costa dirho b? En plan nse. Donant bons arguments, essent bons exemples.

Esk em fot molt que a sobre la gent es posi amb els adolesgents i el seu comportament però esk... Qui ens ha educat? Qui són els nostres exemples??(ojo que ja no parlo només dels pares)
seeeempre mho deien
Anònim, 09/12/2018 a les 22:15
+11
-0
i allo tipic que et deien de petit:
•si no tho menges tho enduras al pati de lescola en un taper
•et fare una foto rondinant i li ensenyare a la teva mestra a veure que diu
Dioos
Anonimeetaa , 09/12/2018 a les 22:58
+4
-0
Lo del taper a mi m'ho deien amb les llenties lol "Si no t'acabes les llenties, te les emportaràs demà al cole per esmorzar" OOOOGH QUINA RÀBIA EM FEIA per sort mai va acabar passant xd
un mica machista no?
Anònim, 09/12/2018 a les 22:18
+19
-6
soc la unica q sa donat compte q a totes les frases mencionen a ala mare menys a la ultima q demanen diners i mencionen al pare?🤷
Contingut
Anònim, 09/12/2018 a les 22:22
+8
-0
Opinió meva. Trobo que sempre repetiu el contingut. En aquest cas, la gent que té l'agenda vostra, aquesta secció ja la té posada a l'agenda. Haurieu de publicar nou contingut i no repetir-vos tant. En altres continguts a passat el mateix.
PD: No vui criticar ni res, només volia dir el que penso
La frase 1
Anònim, 09/12/2018 a les 22:24
+2
-0
Jo e escrito la frase 1com molta altra gent i os juro que cada dia la diuen el meus pares les altres no ja que jo als més pares la vec molt poc i quant diuen això és quant em truquen pel mòbil i em diuen que tal el dia i jo com ’'bona estudiat'' el i dic que he suspès anglès com tothom el examen era Molt difícil i em diuen a mi m'és igual el que facin... 😂😂😂 Algú més
REAAAL
Anònim, 09/12/2018 a les 22:46
+3
-0
Deu meeeeeu totes són certes!!!!! Totes les han dit algun cop de la seva vida. Espero que de gran no ho digui...
Al·lucino
Anònim, 09/12/2018 a les 22:54
+10
-0
També el típic que te diuen.....
TU: Mare t'ajudo en algú
MARE: no no cal...
(5 minuts més tard)
MARE: Joderr es que en aquesta casa ningú ajuda!!
TU:😳
Falta la de:
Anònim, 10/12/2018 a les 00:31
+5
-0
Preguntant a la mare: Mama, puc....
Mare: Pregunta-li al teu pare.
Vaig a preguntar al pare: Papa, puc...
Pare: Pregunta-li a la teva mare.
Gent que hagi esta en aquesta situacio 🙏🏻
Anònim, 10/12/2018 a les 00:37
+4
-1
Soc una nena de 16 anys i mig i nomes me liat 2 cops aixi de festa molt rapid... el ultim cop ca ser al estiu i tinc por que el proxim cop que magi de liar amb algu em lii malament perq se m’hagi oblidat😢 a algu li ha passat i despres sa liat malament o be nosee?? Em fa com cosa liarme amb algu que mgradi i que es pensi que em lio malament i tal...🤷🏼‍♀️
Massa real
Anònim, 10/12/2018 a les 08:24
+0
-0
Totes jdr, totes❤️😂
Massa
Anònim, 10/12/2018 a les 09:35
+0
-4
Aquestes frases són massa antigues i massa cruels. I ja no es diu això
Massa
Anònim, 10/12/2018 a les 09:47
+0
-3
Aquestes frases són massa antigues i massa cruels. I ja no es diu això
sobretot la segona
Anònima, 10/12/2018 a les 11:48
+2
-1
es pensen que per ser els nostres pares ens poden escridassar i parlar d' aquesta manera pero en cambi a nosaltres ens diuen que no o fem jaja
Ok
Anònim, 10/12/2018 a les 15:17
+2
-1
Me mare no es aixi
Es una mica masclustee no?
Avera
Anònim, 10/12/2018 a les 19:19
+0
-0
Avera si ta mare no es aixi m'en alegro per tu pq hi ha molta gent q la seva mare es aixi (els pares no tant). I jo no trobo "masclista" demanar-li diners a ton pare ( cosa q faig sempre a ma mare ni li pregunto pq se q no men donara). Hi ha gent q fa un gra massa amb aixo del masclisme. Tot i q jo penso aixo si hi ha algu q no pensa aixi es la seva opinio. En fi q cadascu pensi el q vulgui
Hola
Anònim, 10/12/2018 a les 18:37
+1
-0
També: ves amb compte si us plau que hi ha molta gent ‘suelta’ , ja m’avisaràs quan estiguis allà
Falta la típica
Anònima, 14/12/2018 a les 21:35
+0
-0
Quan no tens cotxe ni res i tamare o tunpare te porten als llocs pq has quedat o mil histories solten la típica frase:
Que et penses?? Que sóc el teu taxi?