TEST Ets capaç de dir-nos quina peli d'animació és veient només una imatge?

per Redacció, 11 de desembre de 2018 a les 11:11 |
Ets fan de les pel·lícules d'animació? Creus que ets un expert en Pixar? Posa't a prova amb aquest test.

 


 
Arxivat a:
TESTS, dibuixos, Pixar
Participació
5 de 9
Per Anònim el 12 de desembre de 2018 a les 16:22
1   1
VAMOOOOSS!!! MÉS D'AQUESTS!!

9/9
Per Anònim el 11 de desembre de 2018 a les 22:17
0   3
Boooom k putama noo??? Jeje telodigo

7/9
Per Algú el 11 de desembre de 2018 a les 20:52
3   0
Res més a comentar

8/9
Per Anònim el 11 de desembre de 2018 a les 20:16
8   0
Tant de bo m a hagin anat tant bé com els trimestrals!

Noo!
Per Anònima el 11 de desembre de 2018 a les 19:26
6   0
Gru no és de pixar per favor!

9/9
Per Anònim el 11 de desembre de 2018 a les 18:50
9   3
Les pelicules d'animacio son el millor que hi ha i mes si son de Pixar.

!!!
Per Anònim el 11 de desembre de 2018 a les 18:15
12   2
7/9 però... Encara que tingui molta memòria visual si no he vist alguna de les pelis què passa eh!

7/9
Per Anònima el 11 de desembre de 2018 a les 17:46
19   1
Hi ha una on es veu el cabell de Mèrida jajaaj

6/9
Per Anònim el 11 de desembre de 2018 a les 17:28
32   0
Com es pot Fer un test sense veure la meitat de les pelis i laltre meitat que fa molt que lhevist

Ni tan mal
Per Anònim el 11 de desembre de 2018 a les 17:17
15   13
6/9 per tenir 13 anys

X2
Per Anònim el 26 de desembre de 2018 a les 17:09
0   0
Yo igual🤷‍♀️❤️
Rt
Per ❤️ el 11 de desembre de 2018 a les 21:21
1   0
Jo igual
Sta bw
Per Anònima el 11 de desembre de 2018 a les 16:31
5   2
7/9

5/9
Per Anònim el 11 de desembre de 2018 a les 12:15
48   2
s' ha de veure eh

TDR
Per Anònim el 11 de desembre de 2018 a les 11:52
6   8
Hola, us deixo les meves enquestes. Gràcies per contestar! https://goo.gl/forms/P8Dllx2TcJyFpSou1 https://goo.gl/forms/73inexpotVGRIb852 https://goo.gl/forms/QUBiUzXdVa28cxUp1

Alineee
Per Anònim el 11 de desembre de 2018 a les 17:21
5   1
He provat el que has dit però continuo sense poder
Fet
Per Aline el 11 de desembre de 2018 a les 13:37
23   0
Ja he contestat a les teves enquestes, pero para compte. Quan li he donat al link, hem sortia que havia un error, aquest es que s'ha partit els teus links en 2, i per tant no funcionen. Jo ho he pogut fer per que he probat de copiar el link i l'altra part quan hem sortia l'error, pero potser hi ha gent que no hi cau i ho deixa de fer. :'')