Ets capaç de respondre aquestes 5 preguntes extremes?

| 11/12/2018 a les 11:21h
Arxivat a: ALTRES, preguntes extremes
 
Imatge il·lustrativa
Tenim ganes de tornar-vos a posar a prova i us hem preparat unes quantes preguntes extremes. Ja saps que la norma del joc és que sempre has de triar una de les dues opcions proposades!

Preparats?

 






@adolescentsicat entrevistem la Nerea, concursant d'OT 2017 a Youtube i a iCat. Et pots subscriure al CANAL DE YOUTUBE per veure cada diumenge la Premiere de les 21h i seguir les entrevistes dels convidats que tenim cada setmana al programa.

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Doneu li like els q estigueu en la mateixa situacio;)
Anònim, 11/12/2018 a les 17:43
Molt interessant
+235
-21
Like si en la pregunta de: que prefereixes? No liarte en 15 i torbar l amor; o liarte amb qui vulguis, però no trobar l amor. Heu marcat la primera opció perquè teniu més de 15 anys i no us heu liat mai😂
Bno babyyys, la vida siguee😂
15 anys
Anònim, 11/12/2018 a les 23:27
+3
-0
+1
Crec que no va aixi
Anònim, 12/12/2018 a les 07:47
+15
-2
Crec que es refereix a 15 vista es a dir que no et lies amb ningu fins als trenta si (ara tens quinze)
et rius
Anònima, 12/12/2018 a les 17:16
+0
-0
pero alguns no tenen pressa saps? maca? a mes que no arriba la persona adecuada i et fa gracia que no s' hagin liat mai? y que passa amb aixo? no es res greu
.
Anònim, 11/12/2018 a les 22:59
+10
-0
Secció d'indirectes als crushes siusplau
.
Anònim, 11/12/2018 a les 23:12
+18
-3
Les pestanyes són importants en el cos, si bols et pots possar ungles postisses
Pestañes
Anònim, 12/12/2018 a les 17:50
+5
-0
També et pots posar pestanyes postisses.
La de la casa de papel i ot
Anònim, 11/12/2018 a les 23:40
+15
-14
Aviam si us serveix per veure que a la majoria de gent no li importa tant ot com vosaltres us penseu... tot el sant dia penjant coses de ot... porque no ho penjeu de la casa de papel? O de vis a vis? O de la que se avecina?.......? Eh? Jdr quin rallasu
A mí m'agrada
Anònim, 12/12/2018 a les 14:00
+11
-5
A mi m'agrada OT i m'interessa, si a tú no t'interessa no miris un article que vagi d'OT. Joder. Que perquè a tú no t'agradi no implica que ho deixin de fer, que si que hi més gent que ha votat per la casa de papel, però trobo que és una falta de respecte que els hi siguis que ho deixin de fer, perquè ells s'ho curtes i van en busca d'articles que siguin interessants. RESPECTE COLLONS.
OT
Anònim, 12/12/2018 a les 15:25
+7
-2
A veure, a bastanta gent i a mi ens agrada OT i és normal q posin més notícies d'OT (un programa que amb el 24h pràcticament cada dia hi ha notícices) que la casa de papel (que no cada dia hi ha notícies sobre la 3a temporada) a mi m'encanten les dues coses però si no t'agrada OT, simplement no entris a la notícia i pensa q hi ha gent q els hi agrada.
resposta
Anònima anna war, 12/12/2018 a les 17:01
+0
-0
tens rao, a vera hi ha gent que si li agrada OT i ja ho he dit vegades si no us agrdada no entreu als articles, no us adoneu que OT val mes la pena que gran hermano? es a dir, OT e una academia que ensenya a joves que voen ser artistes i academia d' on han sortit molts catants tals com David Bisbal, Chenoa, Rosa ( que a mes va guanyar eurovisio un any) i altres artistes, si no us agrada OT no ho veieu ni entreu als articles, perque a alguns no us agradi no vol dir que deixin de publicar sobre el programa a mes us semblara '' merda'' pero mes merda es gran hermano vip y mujeres i hombres i viceversa que no son culturals ni son res.
A veure els que heu respost a dalt
Anònima, 12/12/2018 a les 19:32
+0
-1
Sou uns putus pesats amb OT que sí que está bé que us agradi però arriba un punt que estic fins al cony. Per cert, que jo sàpiga aquest article no té cap títol que posi OT osigui que no és un article d'ot, son preguntes no es la meva culpa que aquest programa doni visites.
reposta a la de la casa de papel i ot
Anònim, 12/12/2018 a les 21:27
+0
-0
ot es pot veure per la tele normal o per internet. Totes les altres sèries que has dit són de plataformes de pagament. Hi ha gent que no se les pot pagar (com ara jo) i no les hem vist mai. Em sembla molt bé que no t'agradi ot però abans de demanar pensa que hi ha gent que mai no veurà aquestes sèries
De putus pesats res
Anònima anawar, 13/12/2018 a les 10:29
+0
-0
Pesats els que us queixeu sempre,vale no us agrada pero respecteu carai
OT
Anònim, 12/12/2018 a les 01:25
+20
-21
Ot es una merda, la casa de papel és 30M de vegades millor
PROBLEMAAAAAA
Anònim, 12/12/2018 a les 08:28
+8
-2
Mai m'he masturbat i tinc setze anys, ho hauria de començar a fer??
👏🏻👏🏻
Anònim, 12/12/2018 a les 15:24
+1
-1
Yo en tinc 15 i mai me masturbat encara q si mho han fet si et ve de gust fer-ho fes-ho i sino doncs no ho faigis
Fer-ho
Anònim, 12/12/2018 a les 16:57
+1
-0
Fes-ho perquè t'agradaa i no podràs parar.
20 y re
Anònima Anawar, 12/12/2018 a les 17:18
+0
-0
20 anys i no m' he masturbat, no es obligatori si tu no sents necesitat doncs no es re dolent
Es molt d’hora?
Anònim, 12/12/2018 a les 20:16
+0
-0
Es molt d’hora masturbar-se amb 11 anys??
17
Anònima, 12/12/2018 a les 20:47
+0
-0
La primera vegada que em vaig masturbar va ser als 17 i mig. No ho vaig fer abans perquè no em va venir de gust mai, no tenia la necessitat.
No hi ha cap pressa!!! Fes-ho quan sentis ganes.
Si
Anònima, 12/12/2018 a les 21:25
+0
-0
Fes-ho
🙄
Anònim, 12/12/2018 a les 14:09
+13
-16
Espero sincerament que no facin mes OT puta merda de programa tio🤣🤣 a sobre sou uns pesats amb ot.
merda de programa?
Anònim, 12/12/2018 a les 18:57
+0
-0
cuida la teva escritura maco o maca, que a tu no t' agradi no vol dir que sigui '' puta merda'' no us entereu que es millor que grran hermano o frisht date? ( si s' escriu aixi) OT es una academia d' aprenentatge on van joves que vole napendre de musica, l' art de la musica.
PD: bona tarda , paaaau
masturbacio
Anònimamatoll, 12/12/2018 a les 16:57
+1
-0
jo no em mastur-bo sere rara jaja
A veure els que heu respost a dalt
Anònima, 12/12/2018 a les 19:33
+0
-2
Sou uns putus pesats amb OT que sí que está bé que us agradi però arriba un punt que estic fins al cony. Per cert, que jo sàpiga aquest article no té cap títol que posi OT osigui que no és un article d'ot, son preguntes no es la meva culpa que aquest programa doni visites.