7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 335]

| 12/12/2018 a les 11:00h
Arxivat a: XARXES SOCIALS, secrets
 
Imatge il·lustrativa
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.

 





Les instagramers, Carla DiPinto i Alba Miró han acceptat contestar totes les preguntes que teníem preparades per a elles al programa @adolescentsicat que fem cada diumenge a les 21h per Youtube i iCat.


Accedeix a tots els SECRETS publicats fins ara



Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Per la noia que inventa històries
Anònim, 12/12/2018 a les 15:58
Molt interessant
+120
-2
Segurament ho fas innocentment, però hauries de començar a deixar de mentir a la gent o d'inventar-te històries. Pot convertir-se en un gran problema i després t'arrepentiràs i desitjaries haver dit la veritat.
Histories
Anònim, 12/12/2018 a les 21:43
+18
-0
O digues sempre la mateixa😂
ELECTRICISTA
Anònim, 12/12/2018 a les 22:40
+7
-3
13 anys.... que cullons.
A més
Anònim, 12/12/2018 a les 23:35
+11
-3
I a més a més, només tens 13 anys, el més normal és que no t'hagis menjat el món encara 😂
El que pot Fer sino
Anònim, 13/12/2018 a les 07:44
+4
-4
Sino també pot complir les mentides llavors ja no serien realintat i per tant el problema tindria una solució
Aixo va x tothom que parla dels a tenen 14 o 13 i expliquen coses seves i els demes critiquen
Anonòniim2004, 13/12/2018 a les 16:24
+7
-9
Havera, jo crec q tots els q esteu aquí dient dels que tenen 14 i els altres dieu que si son pekes i tal, doncs tampoc hos creieu tant madurs perque si ells volen mentir, follar, liar-se o el que sigui doncs que ho fagin, ara mateix están en una edat on volem provar-ho tot i ho dic en 2a persona del plural perque jo tambe hi soc en aquesta edat i tambe m'agradaria liar-me o fer el que sigui sabeu? Que potser vosaltres els mes grans🙄 No hos a pasat perque en el vostre temps les coses no eren aixi pero crec que no hauriau de qüestionar tant el que fem o no Fem.
per la dels pelitos del xixi
djddj, 12/12/2018 a les 17:39
+4
-10
tens 14 anys, quan eres mes peque no debies tenir pels a cap lloc jjjajajaja
per la dels pelitos del xixi
djddj, 12/12/2018 a les 17:41
+0
-12
tens 14 anys, quan eres mes peque no debies tenir pels a cap lloc jjjajajaja
Hello peoplee
Anònim, 12/12/2018 a les 23:14
+41
-1
M'ho sembla a mi o son experiencies hot fallides?? JAJAJAJA
per la nena de 13 anys
Anònim, 12/12/2018 a les 23:20
+11
-5
haber que tens 13 q tampoc et motivis despres t arepentiras madura una miqueta noieta
La que menteix
Anònim, 12/12/2018 a les 23:47
+18
-2
No pasa res si no t'has liat, en realitat, ho veig normal, tens 13 anys!!
..
Anònim, 09/01/2019 a les 16:11
+0
-0
doncs jo tinc 14 anys, se que soc petita pero a la meva clase tothom menys 3 persones s'han liat i una d'aquestes 3 soc jo i la gent es burla de mi, em donen cops a l'esquena, cap i clatell i no paren de dir-me que soc una cagada i a mi em donava igual pero ja em fot una mica...
Lo de la mamada
Anònima2003, 13/12/2018 a les 07:58
+42
-1
Jajajajajajajaja lo de la mamada ma matat tu juro no he pogut parar de riure xD
nois i noies d catalunya
Anònim, 13/12/2018 a les 21:12
+2
-6
Tinc tretze anys he fet una mamada mhan chupat el cony he fet tres pajas i mhan fet dits. Potser soc mllt petita pero aver q aneu alla d grans criticano tot si us heu quedats tancats a la vostra epoca ja es hora q en sortiu tu q enserio no es quedtio dedat es questio de sentirte comoda per fero ho no
Enquesta sexual (TREC)
Anònim, 18/12/2018 a les 11:46
+0
-0
Adolescents,
Podeu contestar aquesta enquesta? És pel meu TREC...


FAIpQLSdqsiiX8VApaOF8tqqAcCJZsjef6JJKsi3aZ7b7OPevmHCKlw/viewform

Mercès.
Per la noia de 13
Anònim, 10/02/2019 a les 15:12
+0
-0
No passa res, jo tina gairebé 17 i no m'he liat mai. No cedeixis a les pressions socials si no t'has liat és pk no has trobat amb qui. No pateixis
19 anyets
Anònim, 26/02/2019 a les 13:06
+0
-0
Jo tinc 19 anyets i m'he liat pero soc mes verge que l'oli aixi que ni us ralleu si no us heu ni liat.