«Em masturbo malament?»

| 14/12/2018 a les 11:14h
Arxivat a: CONSELLS, consultori
 
Imatge il·lustrativa
A continuació llegiràs la consulta d’una noia enviada al Consultori d’Adolescents.cat. El text és el que ens ha enviat:

Usuari d'Adolescents.cat, 15 anys:
Hola!



Primer de tot agrair tot el que feu per nosaltres, s'agraeixen tots els consells!
La meva consulta és la següent: des de fa un temps molts cops quan em masturbo em surt una mica de sang, és possible que ho faci malament o que tingui alguna infecció/ferida?

Moltes gràcies!


RESPOSTA:

Hola!

Doncs en principi amb la masturbació no hauria de sortir sang. Els motius d'aquest sagnat poden ser molts: que tinguis alguna petita ferida, que amb el fregament es trenquin alguns petits capil·lars i per això surti sang, que l'estimulació sigui massa forta... et recomanem que primer de tot agafis un mirallet i observis els teus genitals per si veus que tens alguna ferida, si està irritat o quelcom que pugui explicar el sagnat. Si no hi veus res, pots provar de canviar la manera de masturbar-te, fent-ho més suau i valorant si així millora.

De totes maneres, si observes que el sagnat no desapareix, et recomanem una visita amb el ginecòleg perquè pugui valorar-ho.

Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!

Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat

 

 Pots fer la teva consulta al Consultori d'Adolescents.cat aquí





@adolescentsicat entrevistem la Nerea, concursant d'OT 2017 a Youtube i a iCat. Et pots subscriure al CANAL DE YOUTUBE per veure cada diumenge la Premiere de les 21h i seguir les entrevistes dels convidats que tenim cada setmana al programa.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Mmmmmm....
Anònim, 14/12/2018 a les 17:36
+32
-62
Like si sou ties i no us masturbeu
Ttt
Anònim, 14/12/2018 a les 17:59
+1
-0
Xxx
AJUDA!!
Anònim, 14/12/2018 a les 18:38
Interessant
+65
-0
Podriau posar tipos de masturbasions en les dones?
Em masturbo poc
Anònima, 14/12/2018 a les 20:05
+9
-0
Abans era un tabú dir que et masturbaves, ara per sort ja no. Però en la meva opinió ara queda pitjor dir que no ho fas a que sí. Jo em masturbo poc, un cop al mes o cada dos... És raro? Noies podeu contestar vosaltres cada quan ho feu?
11
Anònim, 19/12/2018 a les 00:58
+7
-0
Doncs jo ho faig quan tinc ganes la veritat🤷‍♀️ puc estar una setmana sense masturbarme i despues laltre setmana masturbarme 4 dies
I quan passa aixo?? 👇🏻
Anònim, 14/12/2018 a les 20:09
+10
-1
Tinc 15 anys i definitivament, no em se masturbar, mes avist no se que es
Que es ficar-se els dit pel cony i ja esta??
Per a la noia de 15 anys
Anònima, 15/12/2018 a les 14:01
+13
-0
no cal ficar-se els dits al cony, simplement s'ha d'estimular el clitoris
Pitser es que tens les UNGLES LLARGUES o que esgarrapen
Anònima, 14/12/2018 a les 20:16
+8
-0
Jo tambe sangrava, fins que el meu ex un dia em va fer dits
Vaig descubrir que era perque m’esgarrapava jo mateixa amb les ungles a l’entrar i sortir
Ara me les tallo i llimo per evitar-ho
Pregunta
Anònim, 14/12/2018 a les 20:59
+9
-0
hola a tots!
Nomes em passava per aqui perque volia saber si masturbar-se de 5 vegades a la setmana es molt dolent, pero es que hi ha dies que no em dorm-ho si avans no m'he masturbat i volia saber-ho jejej
X2
Anònim, 15/12/2018 a les 10:50
+3
-0
Jo tmb😶
No ho és
Anònima, 16/12/2018 a les 10:33
+3
-0
Jo tinc 16 i ho faig des dels 13. És el millor del món. 😊
Masturbació
Cigala, 14/12/2018 a les 23:37
+7
-0
Noi, 17 anys
Abans he llegit una equesta sobre si et tocaves 4 cops setmanalment i el 70% posava que menys i m'ha sobtat perque jo em foto 4 al dia i nose si hi ha penya com jo o esq estic massa boig. Masturbar-se es bo!!
Una al dia de mitjana està fino, més ja...
Anònim, 15/12/2018 a les 14:10
+4
-0
Tet què cardes amb 4 al dia? Et quedaran els ous com cigrons fill meu.
Masturbar-se
Anònima, 15/12/2018 a les 15:48
+2
-0
Ho faig 1 vegada o 2 a la setmana
🤔🤔
Anònim, 16/12/2018 a les 17:03
+0
-0
I quants anys teens?
tiess, masturbació
Anònim, 16/12/2018 a les 20:34
+17
-9
like ties si us masturbeu
dislike si no u feu