Aquestes 6 sèries de Netflix i HBO t'ajudaran a tenir millor sexe

per Adolescents.cat, 16 de desembre de 2018 a les 20:27 |
Temes com el poliamor, les relacions obertes i les diferències en el sexe segons les generacions, marquen tendència a Netflix i HBO. Segons les sexòlogues de platanomelon.com, els usuaris i usuàries d'aquestes plataformes podrien beneficiar-se d'una vida sexual més completa, diversa i natural.

"Les sèries ens donen idees; ja siguin postures sexuals, fantasies, situacions excitants, conductes provocadores...", diuen les expertes. Així doncs, aprofiteu aquestes sèries per posar en pràctica noves idees!

 
 
Arxivat a:
RÀNQUINGS, hbo, netflix, sexe, sèries
Participació
Jo en conec una de millor
Per Anònim el 17 de desembre de 2018 a les 22:30
0   0
Es diu "caray con el mayordomo, qué grande tiene el maromo"

Elite
Per Anònim el 17 de desembre de 2018 a les 11:43
4   17
Elite és de les pitjors sèries que he vist

Dubtee
Per Anònim el 17 de desembre de 2018 a les 07:43
1   3
Que és una sexòloga??

.
Per Anònim el 17 de desembre de 2018 a les 01:10
2   15
Com és que sempre hi ha una noia sexy i un noi nerd i mai a l'inrevés? Patriarcal?🤔

Però que?
Per Anònim el 17 de desembre de 2018 a les 17:32
5   1
Haver haver... No li busqueu pegues a tot. Mooooolteees vegades es la noia estirada i nerd k ningu li fot cas i de repent el yio mes guapo, de totes les ties del món, se fixa en ella. PERÒ, no obstant, tmb hi ha cops en que es veuen nois nerds i ties populars (no tan, pero tmb). Així que mirei les pelis i deixeu de buscar problemes wherever you go... Es un consell.
??!?
Per Anònim el 16 de desembre de 2018 a les 22:55
20   6
Com podeu ficar que el poliamor es una "moda"? normal que no estigui normalitzat si ho tractem de moda, igual que la bisexualitat, no es cap moda simplement cada cop més gent s'atreveix a dir que son bisexuals

La moda
Per Anònim el 17 de desembre de 2018 a les 07:13
4   12
Si ho és i la moda cada vegada fa més mal a la societat.
Hei
Per Anònim el 16 de desembre de 2018 a les 22:09
4   4
No acabo d'entendre el poliamor, pero tampoc puc dir molt perque no m'he informat, em miraré tu, yo y ella, a veure si ho entenc. La people s'escandalitza pel poliamor, pero i la poligamoa què?

També es podria canviar no?
Per Anònim el 16 de desembre de 2018 a les 22:01
15   47
Sempre és una noia sexy i un noi friki Al revés també es podria fer no? Sempre són els nois els frikis home!

Per la de mmm que?
Per Anònima el 17 de desembre de 2018 a les 22:58
0   0
No és que canvii és que li treuen les ulleres i els brackets i de cop sembla una princesa
Mmmm que?