Aquestes són les 10 tendències de moda de 2019 segons Pinterest

| 17/12/2018 a les 08:36h
Arxivat a: TENDÈNCIES, tendència, moda, pinterest
 
Imatge il·lustrativa
Una manera de saber quines seran les tendències de l'any següent, més enllà de les desfilades, és mirant les cerques dels usuaris a Pinterest. És un indicador gairebé infal·lible! Aquí us deixem les 11 tendències més buscades a Pinterest i que arrasaran aquest 2019:

 
 



@adolescentsicat hem entrevistat l'Alfred Garcia, concursant d'OT 2017. Et pots subscriure al CANAL DE YOUTUBE per veure cada diumenge la Premiere de les 21h i seguir les entrevistes dels convidats que tenim cada setmana al programa.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

ECSSSS
Anònim, 17/12/2018 a les 16:31
Interessant
+59
-2
No magradaaa genssss
POssible??
Anònim, 17/12/2018 a les 16:43
+11
-20
Cada cop m agrada menys i esque no m agrada res, no es res aixi machista pero cada cop els maniquins q porten roba d home se semblmn mes els de dona i els de dona se semblen csda cop mes els d home.
No se si tambe us passa q ho veieu aixi, per sue a mi m agrada a anar a la moda pero clar ja hicha un punt q dius cullons aixo me de posar?😅😅 us passa??
.
Anònim, 17/12/2018 a les 17:19
+14
-0
Pq heu deixat de fer la versioó sense playbuz??
Whaat
Anònima, 17/12/2018 a les 17:34
+8
-0
Sóc ciclista i t'asseguro q portar pantalons de ciclista no son els millors, en quant a comoditat. Just saying
Se les fue
Anònim, 17/12/2018 a les 21:50
+1
-0
Y menys encara cuan son texans coñe desde cuan es porten texans curts al hivern y els ciclistes porten malles no texans
I els tiu q?
Anònim, 17/12/2018 a les 18:29
+22
-1
Tu que passa? Que els tius no ens podem vestir be o algo? Hem sembla molt be que poseu fotos i tot aixo de mida per les ties, pero nosaltres q? Tmb ens en podeu fer un per nosaltres no?
Ídol
Anònima, 18/12/2018 a les 01:40
+0
-0
Tota la raó, soc noi però de cop tot és com per a noies i les coses per nois ja casi no estan
Comida
El campeon, 17/12/2018 a les 22:40
+0
-0
Nuestra receta de Gazpacho Andaluz Alvalle® acerca la tradición del sabor andaluz a la mesa. Esta receta combina una cuidadosa selección de hortalizas frescas con pan; un elemento básico en la cocina y con el que se obtiene una textura más consistente. Todo ello mezclado con aceite de oliva virgen extra, agua, sal y vinagre de vino: toda la tradición del gazpacho para disfrutar de su sabor cucharada a cucharada.
Fins on em arribat
Anònim , 17/12/2018 a les 23:14
+1
-0
Les ulleres semblen dels umpalumpas (Charlie y la fabrica de chocolate)
Back to the future 70's time
Anònima, 17/12/2018 a les 23:15
+2
-0
Cada cop mes horteras...