7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 336]

| 19/12/2018 a les 17:00h
Arxivat a: XARXES SOCIALS, secrets
 
Imatge il·lustrativa
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.


 



Accedeix a tots els SECRETS publicats fins ara


Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Per el q està volant per la seva millor amiga
Adolescent 2112, 19/12/2018 a les 17:20
+32
-1
Jo el q faria seria tirarlo algunas indirectos i veure si et segueix el rollo
Pel que està pillat de la seva millor amiga
Anònim, 19/12/2018 a les 18:16
+31
-0
Li has de dir, et treuràs un pes de sobre molt gran, a mi també hem va passar i la nostra amistat no es va veure gens afectada, és molt millor així. I si et diu que si? I si et diu que no, és molt més fàcil oblidar-lo com a possible parella i molt més fàcil fixar-se en altres persones. Dir-ho és el millor. Ànims.
El d la millor amiga
Anònim, 19/12/2018 a les 22:30
+4
-0
Hem passa el mateix. M agrada el meu millor amic. El problema es que té novia i la seva novia es la meva millor amiga. Tinc por de dirho per por de canvii la noste amistat. Si algú hem pot ajudar ho agraiiria moltissim. Bno chao vaiig a veure la Final d'Ot hahahha
Putavida
Anònim, 19/12/2018 a les 23:27
+4
-1
ESTIC IGUAL AMB LO DE LA MILLOR AMIGA, no se que fer joder perque es el putomillor que tinc enserio, fem de tot junts, la gent ens diu que semblem un matrimoni i tot ajajja, el roze hi es bastant, no vull que canvi res i coneixent-la sé que si li dic o s’entera i ella no sent el mateix tot canviara. El que em costa aguantarme tio...Espero que sigui una cosa temporal i me n’olvidi ja pero ufff...
per al que s’inventa histories
Anònim, 19/12/2018 a les 19:18
Interessant
+78
-3
jo tambe ho faig la veritat jajajaj pero no hi ha manera de parar-ho
JO IGUAL
Anònima, 19/12/2018 a les 22:21
+4
-0
Osigui he llegit el teu post de q t'inventes històries i es que me sentit com si estigués parlant jo😂. Esk enserio de vegades estuc anant cap al insti i abans de quedar amb les meves amigues ps em pasa lo mateix ns pensava q era jo la rara😅❤❤.
Pel que s'inventa històries
Anònim, 19/12/2018 a les 22:25
+2
-0
A mi també, em passa, no hi ha manera de parar
Pel de les.histories
Anònima, 19/12/2018 a les 22:49
+2
-0
Jo tb minvento pero son histories cada vegada diferents o la mateixa repetida, crec que si per fi poses punt i final al llibre que tens muntat et.pot ajudar 😊
Igual
Anònim, 19/12/2018 a les 22:59
+2
-0
Jo tambe ho faig jajajja pensava que era la unica 😂 es una adicció sempre tinc histories i quan no tinc em sento rara i m'he de posar a pensar quina sera la següent
Igual
Anònimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, 21/12/2018 a les 12:44
+0
-0
Sort que no soc l'única!!!!
Per el de les histories
Anònim, 28/12/2018 a les 14:32
+1
-0
Jo tmb, normalment son histories hots que m’agradarien que passesin pero bueno, mai passen😅
El que somia en les sèries/llibres
Anònim, 19/12/2018 a les 21:38
+8
-0
Jo faix exactament igual, fins hi tot he arribat a somiar en q jo era una bruixa de harry potter
Per a la k no sap la seva sexualitat
Anònima lomon, 19/12/2018 a les 21:45
+2
-0
No et mengis el tarro. No et posis etiquetes, només deixa k flueixi l'amor. Mira aquest vídeo de la Leopolda Olda--------

LFiFYMx1NM

Besisss
...
Anònim, 19/12/2018 a les 22:00
+4
-0
Les amistats que forgem durant l'adolescència són o han de ser de les més importants. No val la pena malgastar el temps amb gent que no t'omple.
Segurament molts(incluida jonquan m'hi vaig trobar) sembla molt complicar canviar d amics, però: no és tant complicat dir-los hi algun dia que no cas amb ells sinó amb algú altre... O parlar-ho i ja està.
Tothom mereixem el dret de tenir una amistat vertadera
... Per la noia emamorada
Anònim, 19/12/2018 a les 22:04
+3
-0
1r dir que: jo sóc noia i no m'he liat mai tot i que tinc molt clar que sóc bisexual.
Tia és nirmal -se d una persona del teu mateix sexe.
Si biològicament als nois li han d atraure els pits pk hauria de ser diferent en les noies.
Pd: no ho consideris com a impossible la vostra relació, algún dia potser ja no està amb aquesta noia i pots parlarli lliurament del tema
Pel de la millor amiga
Anònim, 19/12/2018 a les 22:22
+1
-0
Podríeu parlar-ho, pot ser que no però després potser t arrepenteixes .. vaig estar igual i cap dels dos va dir res... Al final, tots dos ens agradavem, però ja era un xic tard :(
Per la que se sent sola
Anònim, 19/12/2018 a les 22:23
+17
-1
Mhe arribat a sentir com tu, i se que es passa molt malament. Si vols deixam el teu instaa o el que sigui, podriem parlar i desafogarte amb mi, se que sona raro i dubto que ho faciis, pero que sapigues que aqui tens una amiga😊
Igual
Anònima, 20/12/2018 a les 20:57
+5
-1
Jo a vegades penso q no serveixo per res, q li faig nosa a tothom. Fons i tot he arribat a pensar q mons pares no m'estimen. La vida es una merda
Per a la que la deixen de banda les amigues
Anònim, 19/12/2018 a les 22:23
+11
-0
A mi tmb em passa el mateix mes O menys
Noi 16 anys
Pel de les històries
Anònim, 19/12/2018 a les 22:24
+4
-0
Tiu same, osigui la meva vida es resumeix en liarme amb tots els personatges de Harry Potter, sé un vampir i ser germana de la Taylor Swift. Tot en un
Al noi que li agrada la seva millor amiga
Anònim, 19/12/2018 a les 22:26
+2
-0
Soc una noia i tinc 16 anys, cuan tenia 13 anys li vaig dir al meu millor amic que m'agradava i al cap de dos mesos ell em va dir que jo tambe li agradava i em va demanar sortir. Fa tres anys que estem junts, seguim sent millors amics pero tambe som novios, jo crec que tu tindries que expressar els teus sentimens amb cap por a saber el que ella pot sentir jo ho vaig fer i es una molt orgullosa.
Al noi que s'inventa les històries
Noia, 15 anys, 19/12/2018 a les 22:28
+0
-0
Buaaa pensava que era l'única que ho feia mhas fet sentir millor xddd
Per la q se sent sola
Anònim, 19/12/2018 a les 22:28
+7
-0
Jo tmb em sento com tu. Sempre m’hi he sentit a linstitut però fora de linstitut vaig trobar una persona en la q li podia explicar tot. Si q la veig de tant en tant i no cada dia però em va ajudar molt poder-me desfogar sempre q podia escoltarme. Un dia em vaig cansar de sentir-me aixi i ho vaig enviar tot a la merda. Em vaig quedar sola sense cap amic però em sentia millor pq era jo mateixa. I ara després d’un any estic molt millor a l’Institut. No perdis mai l’esperança sempre podràs trobar algu en qui confiar.💗
Per la dels problemes amb amics
Anònim, 19/12/2018 a les 22:29
+2
-0
Sincerament ni jo se q faria suposu q intentaria ferme amb algu altre i acabar passan d'ells.
Pel de les històries
Anònim, 19/12/2018 a les 22:30
+1
-0
Jo també ho faig, hahaha! Es el meu dia a dia, no hi ha manera de parar-ho, i realment no m'importa massa. Es la meva sortida de tots els problemes i maldecaps, m'encanta fer-ho, i, si a tu també, gaudeix!
per la que es sent sola
Anònim, 19/12/2018 a les 22:31
+6
-0
tia a mi molts cops hem pasa el mateix! sobretot en aquests moments de la vida jajaja bueno, han dit que tagradaria desahogarte osigui que si vols pasam el teu insta o algo y parleeem perque yo abegades tamb ho necesito....
Que faig?
Anònim, 19/12/2018 a les 22:41
+2
-0
Holaa adolescents!! Fa poc (2 dies xd) vaig tallar amb el meu nòvio per certs motius i també ho vam deixar perquè em va començar a agradar el seu amic 😅. El conec més i tinc molta més confiança amb ell i taaal. El cas és que no se que fer, no sé si dir-li que m'agrada o alguna cosa d'aquestes. Què penseu? Li dic per no sentir-me malament? És que és el seu amic tioo, quina cagada😭
Tmb em mola un amic del meu ex
Anònim, 20/12/2018 a les 14:30
+2
-0
Jo de tu li diria tinc el mateix problema q tu jo em sembla q li dire o lintirare indirectes
La noia d'abans
Anònim, 20/12/2018 a les 16:59
+0
-0
Moltes gràcies!! Jo crec que tard o d'hora li acabaré dient jaja😅
per la que no esta a gust amb les seves amigues
Anònim, 19/12/2018 a les 22:42
+6
-0
A mi abans em pasava,em va costar molt separarme d’elles pero no m’aportaven gens de bó.Has de trobar una amiga o un altre grup d’amigues,no et tanquis les portes,si es riuen i et deixen de costat no son les teves amigues.T’aconsello separarte i trobar algú a qui puguis confiar els teus secrets ,pasar bona moments i sobretot que no et fagi sentir malament amb tu mateixa.Un petó i molta sort!!Sé que es pasa molt malament amb aquest problema.
Per el que li mola la seva millor amiga
Anònim, 19/12/2018 a les 22:42
+1
-1
Potser que sigui un consell de merda però és el que porto fent jo desde que hem pillo de gent indesitjada. Suda de ella ni la miriis si es possible i amb bona sort en 1-2 mesos ja podràs tornar a parlar-la. Si he perdut moltes amigues fent això jajajaja
Per a la que ho passa malament per les amigues
Anònim, 19/12/2018 a les 22:43
+3
-0
No pateixis, m'agradaria molt ajudar-te, pero ho veig poc factible per aqui. Tinc com la necessitat de recolzar-te i animar-te perque d'alguna manera a mi també em passa algo similar. Molts àniims maca!!
Per la noia del grup damigues
Anònim, 19/12/2018 a les 22:43
+3
-0
Abans de prendre qualsevol decisió pensa en això: ets feliç així? Es que si no ho ets, parla amb elles, perquè la teva prioritat no haurà de ser fer-les feliç quan els hi convengui, si no, que hauries de ser feliç tu. Segur que ets una noia increïble, i si elles realment no són les teves amigues i no comprenen com et sents, doncs segur que seràs capaç de trobar a altres amigues. Però de veritat, sigues feliç tu. Fes el què et faci sentir més feliç.
El uqe està enamorat de la seva millor amiga:
Anònim, 19/12/2018 a les 22:44
+2
-0
Pensa que la vostra relació ja va canviar a partir del moment en que tu et va començar a agradar encara que ella no ho sapigués. Fagis el que fagis pensa que algun dia ho sabrà o no, tot depèn de tu, sortt xdd
per la que li agrada el seu veí
Anònim, 19/12/2018 a les 22:47
+4
-0
has de pensar en la possibilitat que potser et masturbes mentre et penses que és ell però també pot ser el seu germà (si en té) o el seu pare (si en té) ...
Pel k esta enamorat de la seva millor amiga
Una noia, 19/12/2018 a les 22:49
+0
-0
Es molt trist, pero a mi em va passar el mateix amv el meu millor amic, li vaig dir i al cap d'un temps vam estar junts, tot era moot romantic, pdfopero la nostra amistad s'en va anar a la merda i ara ens odiem a mort. Si t'impprta de veritat oblidat d'ella. T'asseguro k sino t'arrepentiras tota la vida i ls trobaras a faltar com a millor amiha
per la del grup damigues de merda
Anònim, 19/12/2018 a les 22:54
+2
-0
Soc un xic mes peke ke tu pero he passat exactament el mateix, ja que jo estava en ub grup damigues q tmb eren aixi (vaig acabar engegantlas a la merda)
Estar sempre al mateix punt de confort es una merda i sobretot si es amb amigues aixi si vols et puc ajudar pk krek q et serviria de molt parlar amb mi daquest tema
Si vols passam el insta per aqui i si no vols q la penya el vegi creat un insta fals i mel passas, tenvio un missatge i hem passas el teu real i ja parlem per alla si vols
Estic disposada a ajudarte, pk ja et dic q tu penses q son amigas pro realment estas amb elles per no kedarte sola
es el k ami hem passava
Cliché
Anònim, 19/12/2018 a les 22:57
+5
-0
Tío la historieta d'estar enamorat/enamorada del teu millor o la teva millor amiga ja em sembla molt repetitiu.
Soc l'únic?
Per la del grup d'amigues que la deixen de costat
Anònim, 19/12/2018 a les 23:04
+2
-0
L'important és que tu estiguis bé. Putser si ho expliques, els primers dies no ho passes del tot bé, però segur k això t'obre la porta a noves amistats. Si et deixen de banda dóna per fet que et critiquen a les esquenes.
El meu consell és que ho parlis amb algú en qui hi confiis plenament, des d'un profe, als pares, a algún amic o amiga.
Molta sort i molts ànims!
639484263
obrem al whats la primera, 19/12/2018 a les 23:14
+4
-0
Jo tajudare encara que n et conegui
Per la q no sap la seva orientació
Persona bisexual, 19/12/2018 a les 23:14
+3
-0
Com a persona bi... et pic dir q no fa falta liarte amb una noia x sbr la teva orientció, si simplement ja sents un sentiment per a ella es pot dir q thagrada
Per la noia de les amigues del whatsapp
Anònim, 19/12/2018 a les 23:17
+1
-0
En escolta soc una noia que es molt tímida I sinceramente es por confiar en mi, si vols parlar pasam el teu instagram
La noia de 15 anys i lu de les seves "amigues"
Anònim, 19/12/2018 a les 23:19
+3
-0
Siusplau la noia de 15 anys i lu de les seves amigues, si veus aixo contestam, estic absolutament en la mateixa situació i necessito algu amb qui parlar sobre aixo, cada cop esta sent pitjor la situació. Siusplau contesta a aixo i et dono el meu instagram necesito parlar amb algu sobre això.
Histories
Anònim, 19/12/2018 a les 23:21
+0
-0
Dios jo ho faig cada nit abans d'anar a dormir i a classe tmb ho faig😂 Pensava que era la única que ho feia però ja veig que no xd🙂
Noia pillada de la amiga que es lesbiana
Anònim, 19/12/2018 a les 23:22
+1
-0
Es millor que li diguis que t'agrada l, fa por ho se pero es lo millor. Segurament tambe li agradas o li has cridat l'atenció. Digali que t'agrada
Per la que se sent sola
Anònim, 19/12/2018 a les 23:34
+3
-0
Per la noia que se sent sola et comprenc en un cert punt perque moltes vegades em sento sola tot i tenir amics, tu has de dirli a algu k es el k sents, sobretot a algu de la tev familia perque segur que tajudaran i et donaran consells
Jo tapolloo❤️
X la k les amigues la deixen de banda
Anònim, 19/12/2018 a les 23:35
+1
-0
Tranki a mi em pasava el mateix durant 2 anys. Intenta desferte delles i si realment et necessiten ja vindran. Busca algun altre grup o planta-lis cara (jo ho he fet i sestan enpenedint de lo k em van fer)

Anims
Per al noi que es monta pelicules amb personatges de llibres
Anònima, 19/12/2018 a les 23:52
+0
-0
A mi hem pasa el mateix! Pensaba que era la unica, es molt extany, cada nit continuo la historia i al matí a classe igual.. Si et dic la veritat, ni idea de fer com parar aixo, crec que ens dobra imaginacio 😂
Per la que no sap si es bi
Anònima, 20/12/2018 a les 00:23
+3
-0
No cal que et liis per saber si ets bi. Nomes si ja saps que t'agrada una persona pq sens les mateixes sensacions que si fos un noi, doncs jo ho considero bi directament. Ningu et diu mai que fins que no et liis amb un tio no sabras que ets hetero vamos
Per la de s'inventa histories
Anònim, 20/12/2018 a les 01:08
+0
-0
Jo tmb ho faig, i cada nit, m'imagino que em passen unes coses de pelicula amb la persona que m'agrada jaja
Per el que està pillat per la seva millor amiga
Anònim, 20/12/2018 a les 06:28
+0
-0
Jo tmb ho estic i li he dit. La nostra amistat segueix tot i que sé que no vol res.
Per el que li agrada la seva millor amiga
Anònim, 20/12/2018 a les 07:01
+0
-0
Jo he estat a la teva situació. No t'ho callis diga-li. No li diguis tan semat. Però no té pq canviar la teva amistat, al contrari la pot fer més forta.
Per el noi q sa enamorat de sa millor amiga
Anònim, 20/12/2018 a les 07:02
+0
-0
Estic en la mateixa situacio(soc noia) i me enamorat del meu millor amic i per coses q m'explica i qui li agrada i aixo se a un 80% q no. Preguntali qui li agrada o li atrau, q sapigues mes coses d'ella per aclarirte i llançarte a la piscina. Jo personalment de momemt no ho fare pq es el que dius la nostra amistat es veura afectada... sort
HISTORIES
Anònim, 20/12/2018 a les 08:42
+0
-0
EL DE LES HISTORIES, EM PASSA EXACTAMENT EL MATEIX!!!

PORTO 3 MESOS AMB UNA HISTORIA AMB TRIANGLES AMOROSOS I HISTORIES, EM PENSAVA QUE ESTAVA BOJA JAJAJJAJAJAJAJJAJAJAJAJ M'ENCANTA
Per la que es sent sola la 1era nena que te 15 anys
Anònim, 20/12/2018 a les 16:24
+1
-0
Tranquila les coses aniran a millor yo vaig passar per el mateix q vas passar tu durant 2 cursos i finalment vaig trobar uns amics maravellosos. Estic amb tu moltissims anims❤️❤️❤️❤️
La del secret 1
Anònimaaa, 20/12/2018 a les 17:04
+1
-0
A mi tb em va passar tiaa
Tranki si et critiquen, jo els hi vaig dir i em van criticar. Si k em vaig sentir fatal pero es k el final has de ser una mica egoista i pensar mes amb tuu pk sino sempre faras el que els altres volen i aixo no ho pots permetre. Jo dsp de dir-lshi me'n vaig anar amb una altra amiga meva i ara resulta k ens hem fet millors amiges. Has de entendre k no totes les amistats que faras durant la teva vida seran reals o duraderes, per aixo t'aconsello k vaiguis amb algu k et faci sentir be pk sino acabaras agafant una depressió. Has de dir PROU!!!
Ànims,
Anònima :)
Noi que esta enamorat de la seva amiga
Anònim, 20/12/2018 a les 17:19
+0
-0
A mi tmb em passa, jo ja porto dos anys i, creume quan mes temps passa pitjor ho porto. L'altre dia vaig dir i pk no? A la merda aixi que li vaig dir per whats, ara no ens parlem gaire( pk obiament em va dir q ella no sentia el mateix que jo) pero ara em sento com lliure de fer el que vulgui i ja no tinc por a dir el que penso.
Aixi que la pregunta es pk no?
A LA DEL 1
Anònim, 20/12/2018 a les 17:46
+1
-0
Diga-lis, la gent veurà que lis has plantat cara, i si tenés rao i Li expliques a la gent estaràn amb tu
Playbuzz
Anònim, 20/12/2018 a les 20:43
+1
-0
Què se n'ha fet de la versió sense playbuzz?????
Treball d'estadistica
Anònim, 21/12/2018 a les 11:55
+0
-0
Hola adolescents,
Ja se q no te res a veure amb aquesta pàgina peró podrieu esmplenar aquest formulari per un treball d'estadistica.

Gràcies.

PD: Perdò per les faltes



FAIpQLSfOi2h4JmhSAKCG7a963kVyVAA2nL0goB4-BB-ZdzLTKtImMg/viewform?usp=sf_link
Treball destadistica
Anònim, 21/12/2018 a les 12:14
+0
-0
Hola adolescents,
Ja se que no te res a veure amb el contingut d'aquesta pàgina, però podrieu contestar aquest formulari per un treball d'estadistica.

Gràcies.



FAIpQLSfOi2h4JmhSAKCG7a963kVyVAA2nL0goB4-BB-ZdzLTKtImMg/viewform?usp=sf_link

PD: Perdò per les faltes
Fantasies
Anònim, 08/02/2019 a les 16:58
+2
-0
Jo tb m'invento fantasies d'aquesta mena però nomas de nit. Tinc diversos platònics pero el puchi em dóna molt de morbo