10 idees de pentinats per Cap d'Any!

per Adolescents.cat, 20 de desembre de 2018 a les 11:36 |
S'acosta la festa de Cap d'Any, una de les més esperades i boges! A moltes persones ens agrada potenciar-nos una mica més aquest dia, és per això que us volem donar idees de pentinats per si us inspireu! No patiu, n'hi ha per tot tipus de cabell, mida i traça a l'hora de fer-los!

 
 




@adolescentsicat hem entrevistat l'Alfred Garcia, concursant d'OT 2017. Et pots subscriure al CANAL DE YOUTUBE per veure cada diumenge la Premiere de les 21h i seguir les entrevistes dels convidats que tenim cada setmana al programa.

 
Participació
Que Arda Troya JAJAJA
Per 🌹 el 23 de desembre de 2018 a les 11:49
0   0
Son la única que li a fet gracia els copia y pega de aquet article? O sigui que aquet artículo resumir que: Sols existeixen les noies de cabell Ros, (ES COÑA JAJA) Se la suda els cabells arrisats,els nois ni es pentinen ni les importa la seva aparencia i que copia y pegar es dolent. Com els porros.

Que Arda Troya JAJAJA
Per 🌹 el 21 de desembre de 2018 a les 20:26
2   0
Son la única que li a fet gracia els copia y pega de aquet article? O sigui que aquet artículo resumir que: Sols existeixen les noies de cabell Ros, (ES COÑA JAJA) Se la suda els cabells arrisats,els nois ni es pentinen ni les importa la seva aparencia i que copia y pegar es dolent. Com els porros.

Cabell arrissat
Per Anònim el 21 de desembre de 2018 a les 16:25
1   0
Al principi posa que hi ha per tot tipus de cabell, però i el cabell arrissat??

Perdoneu, però algú ho havia de dir.
Per Anònim el 21 de desembre de 2018 a les 08:31
1   0
Aprofito per queixar-me tot i que em queixaria amb tot Internet. Els pentinats normalment són de cabells llisos, i si comets l'error i escrius explícitament "para pelo rizado" et surto cabell afro o cabell rinxolat a la perfecció amb la planxa...tinc sort que m'encanta inventar i crear, però fa ràbia .

Vaia
Per Anònim el 21 de desembre de 2018 a les 08:05
1   3
Us heu fixat que tots ela pantinats son per cabell ros?

Ets idiota?
Per Anònim el 21 de desembre de 2018 a les 17:45
6   0
A veure, no existeixen pentinats unicament per un color de cabell. Pot ser ha coincidit que totes son rosses, pero si ets morena tambe te'l pots fer collons. I si et queixes perque només hi ha noies rosses, no cal ser tan tiquismiquis. Espavila!
.
Per Anònim el 20 de desembre de 2018 a les 22:32
5   0
D'acord molt bè però només penjeu coses d'aquestes per ties. El tios tmb ens pentinem i ens agrada la roba

Hoe ya sta be
Per Anònim el 20 de desembre de 2018 a les 22:30
10   0
Aviam ja sta be aixo es per adolescents en general no?? pq nomes ho feu per ties?? O a cas els tius no ens pentinem o no ens vestim per cap d any o moltes altres coses. Sempre feu nomes per les ties provels tius tambe ens fa gracia poder llegir algun article q podem fer nosaltres. Gracies, q tot i aixi m agrada molt tot lo q escriviu. Aixo no es res contre les dones ni re de maxiste q em dembla perfecte q fasin de ties pro tmb q ho facin de tius si no q avisin q es revista de coses d e ties.

PENTINATS NORMATIUS
Per CABELLS LALRGS = NO NOMÉS SÓN DE NOIA el 25 de desembre de 2018 a les 22:54
0   0
Molt d'acord, haurien d'oferir el mateix post tant per cabells curts com llargs (nois/noies). A part, volia fer un incís dient que justament, el que és masclista és que precisament que només surtin pentinats on la persona principal és tota l'estona una noia, fent entendre que com a noies són elles qui s'han d'arreglar perquè si no no compleixen amb els cànons de bellesa establerts per un model de societat patriarcal i sexista. PS: ELS CABELLS LLARGS / CURTS PODEN SER DE NOI O DE NOIA, PENTINEM-NOS COM ENS DONI LA GANA Salut, bones festes i feminisme !
xd
Per Anònima el 20 de desembre de 2018 a les 21:59
10   0
cabell suelto 24/7 ajajaj

Rinxols
Per Anònim el 20 de desembre de 2018 a les 21:56
12   0
I per a les que tenim cabell rinxolat però molt molt rissat, que fem? :(( (No digueu que hi han pentinats per al cabell rissat perque 1.és més ondulat q no pas rissat, 2.el meu cabell és suuuuuper voluminos i descontrolat...)

!!
Per Anònim el 20 de desembre de 2018 a les 21:48
7   0
I les persones amb el cabell curt doneu idees tambè!♡

Serrell
Per Anònim el 20 de desembre de 2018 a les 21:44
2   0
I si poortees serrell q???? Caao serveiix... Menys els senzills... Q son bastant merda...

vaia tonteria
Per Anònim el 20 de desembre de 2018 a les 16:23
58   8
mira, mai comento pero aquesta vegada em veig obligada... vosaltres creieu que sóc perruquera per fer-me tot això el cap? o que disposo de tota la tarda? si em preparo aixi qui fa el sopar? qui prepara la casa? tots els meus amics i jo estic al lavavo perdent el temps amb això?? Em pensava que serien pentinats senzills no això tio..

Que bordes?
Per Anònim el 21 de desembre de 2018 a les 15:16
2   4
Son tope facils, ets tu que nomes et saps fer monyos chonis, en 5 minuts t'ho fas
I els senzills...
Per Anònim el 20 de desembre de 2018 a les 21:14
11   0
I els senzills són una pta merda😅😂
!!
Per Anònim el 20 de desembre de 2018 a les 15:50
63   0
I per les del pel arrisat??

Pel arrisat
Per Anònim el 21 de desembre de 2018 a les 17:17
1   0
Ens temen oblidades!!!!!!!👩🏼‍🦱👩🏼‍🦱
Quina rabia