10 motius per estudiar el Batxillerat Internacional

| 26/12/2018 a les 10:55h
Arxivat a: EDUCACIÓ, Batxillerat Internacional
 
Imatge il·lustrativa
Aquest 2019 probablement molts de vosaltres acabareu l'ESO i potser ja esteu pensant quin batxillerat escollir. És per això que us volem parlar del Batxillerat Internacional (IB), un programa educatiu amb una gran dimensió internacional i que va més enllà del desenvolupament intel·lectual i l'èxit acadèmic.

En concret, el Batxllerat Internacional ​té com a objectiu formar alumnes que siguin capaços de participar de manera eficaç en una societat cada cop més exigent, complexa, diversa, globalitzada i que evoluciona ràpidament.

I és que, a més de l’estudi disciplinari i interdisciplinari, el Batxillerat Internacional té tres components obligatoris que amplien l’experiència educativa dels alumnes i els repten a aplicar els seus coneixements i habilitats: Teoria del Coneixement (exploració de la naturalesa del coneixement per tal d’establir connexions entre les diferents disciplines) Creativitat-Activitat-i-Servei (component de desenvolupament personal i interpersonal) i Monografia (treball exhaustiu d’investigació). Si encara no esteu del tot convençuts, us expliquem 10 motius més per escollir aquesta formació.

 


I on podeu estudiar aquest Batxillerat? Doncs a l'Institut Josep Lladonosa, el qual us ofereix l'oportunitat de cursar un programa formatiu innovador, internacional i de qualitat, que a més constitueix una excel·lent preparació per a la universitat. Si voleu més informació sobre el centre, podeu visitar el seu web i també contactar amb ells clicant AQUÍ.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

No es oro todo lo que reluce
Anònim, 26/12/2018 a les 14:13
+9
-0
He hecho este bachillerato y la evaluacion externa es una putada. Siguen criterios de correccion distintos a los de tus profesores y luego hay sorpresas. El temario de matematicas se centra demasiado en errores, estadisitica y probabilidad y se dejan de lado temas como la geometria, matrizes o numeros complejos (los contenidos mas importantes de cara a una ingenieria)
bat dual
Anònim, 26/12/2018 a les 15:58
+6
-0
jo al meu insti estic fent una cosa que es identica i hi ha molts instis que es fa eh
No serveix per res
!?!?, 26/12/2018 a les 22:06
+2
-0
Jo l’estic Cursant. Les sortides a nivell nacional són 0. Cap universitat et té en compte això a l’hora de selecció. Les assignatures es cursen en català o castellà, l’única que es fa en anglès és anglès. Per tant, s’agrairia q no es diessin mentides. No et donen sortides per a estades ni campus a l’estranger, t’ho poden tenir en compte, però no t’eximeix a pagar-les. La època de selectivitat cau un mes abans dels examens oficials IB. Et passes un mes a full estudiant pel IB i llavors tens poc temps per a centrar-te per la sele... és una merdaa. A sobre, implica una constància de treball i mola i molta feina, gens de temps lliure...
Per el/la del dual
Anònima, 27/12/2018 a les 09:15
+3
-1
No són coses exactament iguals l'internacional i el dual. Ara bé, si que és cert que l'internacional es fa a més centres. Jo us recomano l'Institut Jaume Vicens Vives de Girona. Realment sortireu molt ben preparats si ho proveu, ja que s'hi fan els dos batxillerats a la vegada (nacional i internacional). Els professors tenen molts anys d'experiència (si teniu sort amb qui us toca de mates i de filo, català ja és quasi insalvable) i us ajudaran molt.
consell
Anònim, 26/12/2018 a les 16:20
+1
-0
Em vaig informar sobre el tema, preguntant a gent que el feia i que l’havia fet, i tots em van dir que jo valia la pena i que realment no es com t’ho plantegen. El batxillerat ja és prou dur per si sol i aquest títol no te tant valor com esforç requereix
??
Anònima, 26/12/2018 a les 16:52
+5
-1
Algú pot explicar-me qué té de bo que hi hagi un alt nivell d'exigència?? No és pitjor? Gràcies
Easy
Anònim, 27/12/2018 a les 16:00
+0
-0
Bàsicament et serveix per preparar-te per la bufetada de la uni. El LOMCE no és un coixí tan grixut. De res.
IB
Anònima, 26/12/2018 a les 17:03
+3
-0
Hi han molts altres centres on també ho fan, sembla que només es faci en aquest...
ajuda!
Anònim13, 26/12/2018 a les 18:09
+4
-0
Soc a quart i m'estic plantejant fer un Batxillerat Internacional, i la veritat és que no em veig capaç, algú d'aqui l'ha fet? Voldria saber les vostres opinions. Com sou, és a dir, has de tenir un perfil concret? Dirieu que es dificil? Si l'heu acabat, veieu que teniu més oportunitats o us veieu més preparats que si haguéssiu fet un batx. normal? Gràcies!
És molt dur
Anònim, 26/12/2018 a les 22:27
+1
-0
Si vols fer aquest batx, realment t'ha d'agradar molt, ja que t'esforçes el doble que en el normal i el resultat que obtens i els beneficis no ho compensen. (i quan vulguis anar a estudiar a fora, si és que vols, veuràs que no és tan fàcil com sembla)
Això si, està molt guai si ets una persona a la qual li agrada anar més enllà de les coses i plantejar-se els perquès de tot.
Att: algú que l'ha fet
Dual
Anònim, 27/12/2018 a les 06:43
+0
-0
Jo estic fent 4t i faig el batx dual que es l america i amb bones notes pots entrar com a estudiant america si t acepten i pel que diuen de l internacional aquest es molt mes facil que l internacional. Tambe havia plantejant fer l internacional pero diuen que son moltes hores i es molt complicat
yo de tu estudiaba cicle
Anònima aconsejera, 27/12/2018 a les 11:56
+4
-1
el batxiller es molt dur y dificil, se de gent que ha deixat el batxillerat perque t' has de trencar molt el cap i es estressant, d' els cicles els que tenen mes sortida es l' auxil.liar enfermeria, no es tan dificil com el batxiller, tot hi que si el que vols es fer una carera , pots demanar recomanacions de batxillers que siguin mes d' el que t' agradi,
Ela que estudieu aquest batxillerat
Anònim, 26/12/2018 a les 18:34
+1
-0
Ho recomanen realment? Pq hi ha gent que diu q no serveix i gent q si
Bueno...
Anònim, 26/12/2018 a les 22:29
+0
-0
Té molts pros i molts contres, ho has de sopesar bastant i veure quina de les dues bandes guanya per tu.
Això si, realment t'ha d'agradar molt i ho has de veure clar, perquè si no et convenç, no duraràs dos dies.
Es semblant a això??
Anònim, 26/12/2018 a les 18:39
+0
-1
El barxillerat dual es similar o no?
No
Anònim, 26/12/2018 a les 22:04
+0
-0
El Sistema de examens, avaluacio de treballs i les notes son totalment diferents
per un altre costat
Anònim, 26/12/2018 a les 18:43
+1
-0
jo per exemple estic estudiant un any a anglaterra i hem dona les mateixes conseqüencies mes una experiencia brutal
ei
Anònim, 26/12/2018 a les 20:52
+3
-1
eieiei hi ha gent que fem batxibac i ena ho estem currant a saco
No val la pena
Anònim, 26/12/2018 a les 22:56
+1
-0
Aquest batxillerat ho venen com no toca. L’alt nivell d’anglès nosé de q jajaja xq solament hi ha uns quants llibres de certes assignatures en angles i les clases no son en anglès, si ho vols per anar a estudiar fora no serveix de res ja que el IB no et prepara per uns estudis al extranger en veritat, amb un altre batx podries fer el mateix, a sobre es una pèrdua de diners ja que s’ha de pagar mensualment, també hi ha assignatures com el CAS on et rasques els ous així que tant nivell d’exigència no hi ha.
Conclusió: si ets un pijo que et creus més que ningú, llavors si ets l’indicat per aquest batxi
Me l recomenarieu?
Anònim, 26/12/2018 a les 23:05
+0
-1
Hola, estic cursant 3ESO I encara k encara falti ha mica per BAT, m estic plantejant for el BAT INTERNACIONAL.
Soc bona estudiant I aplicada, pro no estic segues k a quest BAT sigui el mes adequat per mi.
Es veritas k es reconegut i valorat a les millors universitats del mon?
No el recomano
Anònim, 27/12/2018 a les 09:52
+1
-0
Jo vaig començar aquest bat i el vaig deixar. Requereix molt molt moltissim esforç a csnvi de molt poc reconeixement i notes baixissimes (sempre treia notables i excel·lents i vaig suspendre 2 i la resta 5). Els meus companys han tingut problemes perque la dificultat ha fet que baixessin les seves notes i tenen mitges baixes. Alguns no han pogut entrar a la carrera que volien perque tenien una mitja baixa. No ho reconeixen enlloc. Els viatges son totalment mentida i l'alt nivell d'angles es inexistent. Acaba sent un ensenyament normal pero molt mes dificil, amb més temari i més complicat. Oblidat de dormir i de la vida social.
No val la pena
Anònim, 26/12/2018 a les 23:22
+1
-0
Necessites el doble de esforç i a vegades no veus els resultats i per molt que sigui internacional la nota per la universitat es la mateixa així que val més fer un normal q ja és prou difícil
Boness
Anònima , 27/12/2018 a les 00:41
+0
-1
Hahaha jo també l'estic fent😂 ara es quan anem al mateix insti😂

Com que no se'n parla gaire i hi ha molta gent que no sap què és el batxibac us deixo una explicació per si algú li interessa☺:
Basicament fas 1/3 del batxillerat en francès. Fem història de frança, literatura de frança i francès. Després també fem un intercanvi amb algun institut de frança i el "pitjor" és que has de fer el treball de recerca també en francès.
A part de fer això, fas les optatives del batxillerat que vulguis pero en comptes de ferne 3 en fas 2.
Aa i tampoc es fa anglès, que seria un inconvenient.
Avantatges: aprens moltissim de francès, pots anar a estudiar a frança quan acabes (alla moltes universitats son menys cares) i acabes amb un grup d'amics molt bo ( ja que si no us ajudeu entre vosaltres us costarà més😆 - evidentment amb això no vull dir que amb els altres batxillerats no puguis acabar amb un bon grup d'amics ni que els altres no siguin dificils xd)

PD: merci si has arribat fins aqui
per el de Boness : merci per l'aclariment
Anònim, 27/12/2018 a les 17:52
+0
-1
si no hem estudiat frances en la nostra vida ens podem apuntar?
Hola soc la de boness
Anònima, 29/12/2018 a les 00:39
+0
-0
Es demana un mínim de francès. En el nostre insti per exemple ja ens donen l'opció des de 1 d'ESO de fer francès. La qüestió és que n'hauries de saber ja que si els professors no et coneixen et faran una prova de nivell. Diria que demanen un B1 però tot el que sàpigues de més t'ajudarà.
Anglès
Anònima, 27/12/2018 a les 00:47
+14
-1
No sé si us passa, però a algú més li dona la sensació que tots els profes bons d'anglès estan a les acadèmies? En el meu cas podria dir que en tota l'ESO només he après realment bé l'anglès amb una profe.

-Poseu like si us ha passat o ho penseu
-Poseu dislike si no

Resumint que he acabat l'ESO i em dona la sensació que no he après pràcticament res (i no pq el meu anglès sigui super bo, al contrari xd)- i no estic exegerant pq les altres assignatures em van bé...
Dual
Anònim, 02/01/2019 a les 17:08
+0
-0
Algú em pot explicar en que consisteix el Batxillerat Dual?
Gràcies ❤️