5 trucs que t'aniran molt bé per no fer faltes d'ortografia quan escrius en català

| 23/12/2018 a les 10:00h
Arxivat a: EDUCACIÓ, català, ortografia, escriure
 
Imatge il·lustrativa
Segur que us ha passat alguna vegada: esteu fent un treball i no sabeu com s'escriu una paraula o si la frase que heu redactat és correcta. Doncs bé, hi ha un web que us pot ser molt útil: l'Optimot.

Aquest cercador en línia integra diferents diccionaris i recursos lingüístics per ajudar a resoldre dubtes sobre la llengua catalana. A més, quan les opcions de cerca no resolen el dubte, també ofereix un servei d'atenció personalitzada a través del qual podeu enviar les vostres preguntes!

Per tal d'ajudar-vos, hem preparat un recull amb algunes de les opcions que inclou l'Optimot i que us poden anar molt bé per evitar faltes d'ortografia en les redaccions i treballs:

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

joder
Anònim, 23/12/2018 a les 11:48
Interessant
+75
-0
optimon optimon tot és el mateix 😂 ja me cansat de la paraula aquesta, però igualment això només et serveix si estàs a casa, i si estic a l’escola q faig?
pd:srry x les faltes adolescents
xd
Anònim, 23/12/2018 a les 13:45
Interessant
+92
-1
Quan us ha pagat optimot per la publicitat que li feu?
Falsa
Anònim, 23/12/2018 a les 18:43
+0
-1
Es una falsa es peri treure la documentació personal
Nose
Anònim, 23/12/2018 a les 17:57
+31
-0
Molt bé però no es per res em pensava que em donarien trucs per quan estic a l'institut i no se com va/s'escriu una paraula, el que ens heu donat es una pagina web com qualsevol altre que existeix, nose no es el que esperava
...
Anònim, 23/12/2018 a les 18:32
+12
-0
Per això ja hi ha el Softcatalà, k fa lo mateix que aquesta...
eii compte
Anònim, 23/12/2018 a les 21:01
+4
-3
fa *el* mateix

pronoms febles...
LOL
Anònim, 23/12/2018 a les 18:40
+5
-0
quin spam no?
Com a apunt didàctic
Anònim, 23/12/2018 a les 19:07
+9
-0
No es per fotre pero el terme “castellanisme” segons l’Optimot es designat com un element lingüístic d'origen castellà introduït en una altra llengua.
I pel que parleu en l’article us referiu al barbarisme que es designa a una paraula d’origen extranjer no assimilada a la propia llengua i que seria incorrecta.
Que paseu bon diumenge! I molt d’amor❤️
:(
Anònim, 23/12/2018 a les 19:54
+2
-0
publicitat o trucs? :(
Aiii Joanet
No siguis Marco, 23/12/2018 a les 20:05
+2
-0
T'estimo Joan no em posis un 4 si us plauuuu visca optimoooot
Optimot😂😂