​5 preguntes extremes que et costarà molt respondre

| 23/12/2018 a les 12:00h
Arxivat a: RÀNQUINGS, preguntes extremes
 


Arriba una nova edició de LES PREGUNTES EXTREMES d'Adolescents.cat! Recorda que el joc funciona de manera que has de triar una de les dues possibles respostes sí o sí.

 




Des d'@AdolescentsiCat parlem amb l'actor Àlex Monner. Comentarem la seva etapa com a estudiant quan era adolescent, també el seu pas per la popular sèrie Polseres Vermelles i com ha estat la seva experiència a Telecinco i a Hollywood.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Ecs
Anònim, 23/12/2018 a les 12:27
Interessant
+94
-1
Quin puto fàstic tioooo
La 1
Anònima feminista, 23/12/2018 a les 13:04
+16
-2
La 1 s millor semen crec jo perq quan fas una mamada ten tragues una mica ni q sigui sense voler aixis que prefereixo 2 cullerades d semen
AJUDA
Anònima, 23/12/2018 a les 13:08
+4
-0
Haver, us explico: Estic enamorada un noi des de fa un any i l'any passat semblava que anés a pasear algo pero van venir les vacances d'estiu i només ens hem veure com 6 cops O així pel carrer i a la piscina pero tipo amb altre gent. I ara estem bé i hi han vegades que tontejem, però a l'altre dia casi no em fot cas. Moltes noies van per ell i la seva ex incluida (fa 3 setmanes es van liar ells dos però després no va tornar a passar res ni es van tornar a liar) llavors no sé que fer perquè em presti (ns si es diu així) atenció, algun consell? Que no sigui dirli q m'agrada perq soc massa timids per dirli o per llançar-me.
No sé si ajudaré molt
Anònim, 23/12/2018 a les 18:41
+3
-0
Jo crec que hauries d’intentar parlar una mica amb ell i no sé seguir tontejant i en el moment oportú soltar alguna indirecta per a q vegi q vols algo i pensa q n tens gaire a perdre
A veure
Anònim, 23/12/2018 a les 18:47
+2
-0
La veritat es necessiten mes dades de la situació, pero abans de lestiu ereu propers no? Recorda com va començar tot. Si vas començar tu intenta repetir duna manera semblant el k vas fer. Si va ser ell, pensa en el k va fer, moltes persones (jo inclòs) donen el que volen rebre. Per tant, intenta fer una cosa similar al k ell va iniciar. Despres de k s hagi ences la flama una mica, no et restringeixis al q va pasar, llavors ja sera un altre moment el qual has de deixar k flueixi. I recorda q algun dia thauries de declarar, espero k no soni egoista pero mencanta experienciar el k pasa quan em declaro(pk hi ha molta esperança pero dedpres no pasa res XD, encara k segur k el teu cas sera diferent)
Jo crec
Anònimaaa, 23/12/2018 a les 21:32
+4
-0
Jo crec que el millor que pots fer es fer veure que no estàs interessada en ell perquè, si com dius, tantes noies (inclosa fins i tot la seva ex) li van darrere, estarà una mica cansat de que siguin totes iguals i a part potser s'ho té cregut. Fes-te la interessant, no li vagis darrere com fan la resta, has de mantenir una mica les distàncies, sigues diferent a les altres noies en aquest aspecte, això et farà destacar i que ell tingui ganes d'estar amb tu.

(NO DIC QUE SIGUI LO CORRECTE, NOMÉS ÉS EL QUE JO FARIA)

Petoooons
Nsns
Anònim, 23/12/2018 a les 13:31
+4
-2
Això de extremes no gaire eeh
AJUDA
Anònima, 23/12/2018 a les 14:16
+1
-0
Estic enamorada d'un noi des de fa un any i pico, l'any passa va semblar que passava algo pero al final va arribar l'estiu i no ens vam veure casi aixi que no va passar res. El cas és que ara algun dia tontejem i estem bé i a l'altre està raro tot i que també parla amb mi (es el típic del que moltes van per ell perquè és guapo i bon tiu) però la seva ex que segueix enamorada de ell lo està tot el dia a sobre (fa 3 setmanes es van liar però no va passar res després) ell ja està cansat perq molts dels seus amics ho diuen i a vegades quan jo estic al seu costat tipo pero sense dir res els seus amics cm q a vegades l'empenten cap a on jo soc. No ho sé que pensar. Doneu me algun consell (tenint en compte que per depèn de quines coses sóc molt timida, com declararme o llençarme no hay faré mai)
Proposta pel proxim
Anònim, 23/12/2018 a les 16:28
+3
-2
Que prefereixes??
- Dutxarte amb pipí
- Dormir en un llit de caca
El que diu Proxim
Anònima, 23/12/2018 a les 23:24
+4
-0
Pipi. Sense pensar-m'ho dues vegadess!!
anuncis
Anònim, 23/12/2018 a les 17:01
+31
-1
no se si llegieixo mes, els vostres articles o els anuncis que apareixen al mig de la pantalla
poseu coses
Anònim, 23/12/2018 a les 21:01
+5
-0
poseu coses menys subrealistes
Tenir una cua
Anònim, 23/12/2018 a les 23:09
+2
-2
😍😍😍😍jo si que vull una cuaaaa🐶🦊🦁🐱
Ajuda
Anònim2, 01/01/2019 a les 21:52
+0
-0
No crec que sigui el lloc adient per possar-ho però bueno...El cas és que m'agrada un amic però sento que no li interès perquè no hem fa ni cas, i ademés si arribéssim a sortir o algú per l'estil al final és trencaria el nostre grup d'amics. No sé que fer, intento algú amb ell o no?
Ajuda pliiis