«Quines posicions són les millores per a l'estimulació del clítoris?»

| 25/12/2018 a les 13:00h
Arxivat a: CONSELLS, consultori
 
Imatge il·lustrativa
A continuació llegiràs la consulta d’una noia enviada al Consultori d’Adolescents.cat. El text és el que ens ha enviat:

Usuari d'Adolescents.cat:

Bones, sempre es diu que se sent més plaer si et toques el clítoris mentre estàs tenint sexe amb penetració, ja que és molt difícil arribar a l'orgasme només amb penetració.



Hi ha algunes posicions que facilitin tocar el clítoris? És que a vegades ho he provat i és complicat. Gràcies.

RESPOSTA:

Hola!

A vegades és complicat trobar la manera... però totes aquelles postures on la penetració es produeixi des de darrere, et dóna via lliure perquè puguis estimular-te el clítoris (inclús pot fer-ho la teva parella). A vegades la mateixa postura que adopteu, permet que l'estimulació es realitzi amb el fregament de la panxa de la persona amb la qual estàs mantenint relacions sexuals ;)

Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!

Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
 

 Pots fer la teva consulta al Consultori d'Adolescents.cat aquí


Fa poc vam publicar un article sobre una de les millors postures per arribar a l'orgasme, segons els experts. Us deixem el link AQUÍ per si us interessa. 





Des d'@AdolescentsiCat parlem amb l'actor Àlex Monner. Comentarem la seva etapa com a estudiant quan era adolescent, també el seu pas per la popular sèrie Polseres Vermelles i com ha estat la seva experiència a Telecinco i a Hollywood.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Jo no he fet la pregunta
Anònimaa, 25/12/2018 a les 13:24
Molt interessant
+167
-2
Però quina caca, mesperava algun dibuix k ho representi per copiarho amb la meva parella
A mi tmb mgaradaria saberho sense anar per radera, ja k no magrada

#ilikemisionero
I a quatre q?
Anònim, 25/12/2018 a les 20:52
+9
-2
Per darrere no només es obligatori fer-ho pel cul eh, també la noia es pot posar a quatre, el noi darrere i penetrar per vagina
És pot fer
Anònimaa, 27/12/2018 a les 00:10
+0
-0
Però sense estimulació del clítoris :(
(Comprovat)
...
Anònim, 25/12/2018 a les 13:45
+43
-3
"Que l'estimulació es realitzi amb el fregament de la panxa de la persona amb la qual estàs mantenint relacions sexuals"

No ho pillo, la imatge que tinc al cap es molt graciosa i em dona que no es correspon amb la realitat.... jajajajaja

Algú que ho expliqui? Graciesss
Resposta
Anònim, 25/12/2018 a les 20:57
+5
-0
Quan la noia es col.loca al damunt del noi (per exemple, estirats al llit) i es mou lentament a sobre seu el clítoris frega contra el seu abdoment i això fa que s'estimuli. Suposo que es refereixen a aixo jejej
És més facil d'imaginar quan ho proves😅
Rtt
Anònim, 25/12/2018 a les 21:12
+10
-0
Rttt k fassin un post amb els dibujitos o algoo no?
la postura
Anònima, 25/12/2018 a les 23:05
+2
-0
la postura seria: la tia asseguda damunt el tio allargat
Psicopata
Anònim, 25/12/2018 a les 20:36
+4
-1
Tinc el número del noi que m'agrada, que puc fer?????
Ja le he trucat en privat
Ajudeumeee no se que fer.
Idea
Anònim, 26/12/2018 a les 11:40
+8
-0
Agrega'l al Whatssapp
Heteropatriarcat
Anònima, 25/12/2018 a les 21:28
+14
-14
Penetració, penetració, penetració.... sempre el mateix... evolucionen una micaa!! No només existeixen parelles heteroos
Retràs
Anònim, 27/12/2018 a les 12:54
+4
-1
Potser si en comptes de comentar tonteries llegissis una mica, veuríes que la pregunta diu clarament amb penetració, si vols saber una altra cosa, estas en el teu dret de fer una altra pregunta.
Pensó lo mateix
Anònima, 29/12/2018 a les 22:05
+2
-0
Jo he entrat al vlog per poder saber postures pero nomes trobo postures amb penetratio
per la del heteropatriarcat
Anònimaa, 04/01/2019 a les 19:04
+1
-0
que yo sapigue les parelles homo/ bi etc etc tambe poden tenir relacions amb penetracio, digo yo vamos jajaaj
Masturbacio
Anònim, 25/12/2018 a les 22:44
+9
-0
Noies com us masturbeu? Objectes, posicions... penseu en algo en concret? Meersi! Es que vull explorar coses noves jajajaja
Masturbació
Anònima, 26/12/2018 a les 12:13
+4
-0
Asseguda i amb imaginació
masturbació
Anònima, 26/12/2018 a les 18:58
+16
-0
amb un coixí (soc la única?)
Música
Anònim, 26/12/2018 a les 19:42
+3
-0
Jo normalment estic o asseguda o estirada, utilitzo la imaginació i em foto música de fons... Realment a mí em mola amb la música canyera, en plan, rock, però en alguns moments la música lenta tmb va de puta mare 😝
Indignada
Anònim, 25/12/2018 a les 22:58
+10
-0
Tinc la sensació que la majoria de vegades no es respon al que es pregunta, se li dona moltes voltes a la resposta i la resposta senzilla en aquest cas: "d'aquestes X maneres" no es dóna quasi mai.
I qui no té sexe?
Anònim, 25/12/2018 a les 23:48
+20
-0
Jo no f*** però vui saber les posicions per poder masturbar-me agust jo sola
Masturbació