Així són les faldilles que triomfaran aquest 2019

per Adolescents.cat, 24 de desembre de 2018 a les 09:49 |
Últimament ja n'hem començat a veure a Instagram, però tot apunta que les faldilles amb quadres (sobretot els "vichy") seran una de les principals tendències del 2019! De fet, l'actriu Reese Witherspoon ha estat de les primeres de lluir una faldilla d'aquest estil i la combina així:
 

Hem estat mirant la web de Zara i de Mango i n'hem trobat unes quantes! Us agraden?

 
 




Des d'@AdolescentsiCat parlem amb l'actor Àlex Monner. Comentarem la seva etapa com a estudiant quan era adolescent, també el seu pas per la popular sèrie Polseres Vermelles i com ha estat la seva experiència a Telecinco i a Hollywood.
Participació
Faldilles
Per Anònim el 11 de gener de 2019 a les 16:37
0   0
jO NO SOC DE POSARME FALDILLES PERO m'encanta aquest estil de faldilla perque es d'estil com col·legial i com que soc fanatica de l'anime (otaku) m'encanten

😢
Per Anònimade16 el 25 de desembre de 2018 a les 12:54
2   0
Jo cuan era petita en tenia dues que m'encantaven, pero tothom deia que eren molt lletges, i ara que ja no m'hi caben ara es posen de moda😐

Mmm..
Per Anònima el 25 de desembre de 2018 a les 00:04
1   0
Hi ha algú que no li agradin? Em sento sola😂

🤷🏼‍♀️
Per Anònim el 24 de desembre de 2018 a les 23:21
2   0
Vaja q ja de pas agafes les faldilles de l’uniforme (si portes uniforme al cole) les talles mes curtes i ja vas a la moda tu

...
Per Anònima el 24 de desembre de 2018 a les 20:41
2   0
No podieu posar roba més barata?

IGUAL
Per Anònim el 24 de desembre de 2018 a les 20:29
0   0
uuuf el meu uniforme del cole es igual😶✌🏼

No gustan
Per Anònimaa el 24 de desembre de 2018 a les 20:08
1   1
Que volen, que sembli escocesa?

Perque s’ha de posar titol sempre?
Per Anònim el 24 de desembre de 2018 a les 19:55
3   0
Es cosa meva o alguns semblen els mantels de ca l’avia?😂❤️

Buff.
Per Anònim el 24 de desembre de 2018 a les 19:48
1   0
Tallem una mica. Totes són de ratlles O quadres. No sé vosaltres però jo em marejo 😂😅😵

😍