Una famosa ha fet la Nadala més feminista que escoltaràs aquestes festes

per Adolescents.cat, 24 de desembre de 2018 a les 10:01 |
Una de les coses més emblemàtiques del Nadal és la música i les nadales. Doncs bé, la Miley Cyrus no se n'ha pogut estar de fer una altra reivindicació aquest any.

Ha transformat la cançó "Santa Baby" per fer-la feminista i reclamar drets de les dones. La va presentar amb Mark Ronson al programa de Jimmy Fallon "The Tonight Show".


El vídeo ja té més de 5 milions de visualitzacions i ens encanta molt! "Girls best friend is an equal pay"!



"Santa, 'carinyo', vaig sentir que tens alguns regals

Per a mi, Miley


He estat una nena molt bona,

Santa, 'carinyo', així que afanya't per la xemeneia aquesta nit.


Santa, 'carinyo', no em vénen de gust joies luxoses, no és per a mi

Tinc una mica més en ment

Santa, 'carinyo', no necessito els teus regals aquesta nit


No vull diamants, diners en efectiu o estocs

res que vingui en una caixa

no més pelusses, n'he tingut suficients

i puc comprar les meves pròpies maleïdes coses


Santa, 'carinyo', tinc el meu propi cotxe,

sense préstec,

I el vaig comprar per mi mateixa

Santa, 'carinyo', sense l'ajuda del l'elf del prestatge.



Escolta, Santa, el que et dic

El millor amic d'una noia és la igualtat salarial

Deixa d'interrompre'm quan parlo

I no m'enviïs missatges de text dels teus...


Santa, 'carinyo', m'encantaria saber que el meu cul no serà tocat

a la feina

Per algun idiota ignorant

Digues-li a aquests bruts, que guardin les seves xemeneies aquesta nit.


Ho sento santa

Simplement guarda la teva xemeneia aquesta nit!

Simplement guarda la teva xemeneia aquesta nit!"




Des d'@AdolescentsiCat parlem amb l'actor Àlex Monner. Comentarem la seva etapa com a estudiant quan era adolescent, també el seu pas per la popular sèrie Polseres Vermelles i com ha estat la seva experiència a Telecinco i a Hollywood.  
Participació
Miley
Per Anònima el 25 de desembre de 2018 a les 11:55
1   0
Hi ha hagut tanta polèmica amb aquesta dona i en realitat és extraordinària.

=
Per Anònim el 25 de desembre de 2018 a les 02:05
1   4
Si el feminisme busca la igualtat de gèneres, aleshores s'hauria de dir així, igualtat de gèneres. Perquè ser mascliste és que els homes tenen més dret, ergo, ser feminista (que és el contrari, tal i com diu el nom) és que les dones tenen més dret.

Best
Per Anònim el 24 de desembre de 2018 a les 21:56
1   0
La Miley Cyrus és la millor, sens dubte.

Woww
Per Anònima el 24 de desembre de 2018 a les 20:42
1   0
Sense paraules. M'encanta!!

canço bona
Per Anònima el 24 de desembre de 2018 a les 11:12
12   2
no esta malament jeje

Una pregunta
Per Anònim el 24 de desembre de 2018 a les 10:49
12   54
Es a dir jo no entenc gaire bé tot això: si ets masclista ets dolent perquè infravalores i discriminés a les noies? I després si això es així ser feminista també es dolent perquè estàs discriminant els nois? I si els feministes lluiten per l’igualtat que serien els masclistes? I si lluiten per a l’igualtat perquè es diuen feministes? Algú m’ho pot aclarir esque m’estic fent un embolic 😅 no entenc res 🤣😅

El nom felinisme
Per Anònim el 25 de desembre de 2018 a les 16:30
0   0
El feminisma es la lluita x la igualtat de genere, es diu feminisme pero es en masculí tenint aixi un equilibri en la mateixa paraula
Hembrisme
Per Anònim el 25 de desembre de 2018 a les 13:33
2   0
L’hembrisme es un terme inventat per denigrar la lluita feminista. Si ens volem referir a uan dona que es creu superior als homes s’anomena MISÀNDRICA no hembrista. Els dos termes tenen el mateix signinficat pero el primer es incorrecte. 💪🏼❤️
Responent a que discrimina els nois.
Per Anònim el 25 de desembre de 2018 a les 12:11
1   1
Jo sóc un noi i no crec que aquesta cançó ens discrimini, però a part, només dir que per igualar una cosa a vegades has de rebaixar un altre, per aquesta raó, crec que la cançó està bé. El que no m’agrada és quan una noia que es creu molt feminista insulta als nois en general...
Hembrisme
Per Anònim el 25 de desembre de 2018 a les 00:30
2   2
L'hembrisme NO existeix, és un invent dels "machitos" que es senten atacats quan les noies reclamem els nostres drets com a PERSONES que és el que som, encara que alguns no s'ho creguin.
Soc la del comentari
Per Anònim el 24 de desembre de 2018 a les 12:49
19   0
Gràcies 🥰😘
Feminisme