Això és el que cobren per un post els 10 famosos i famoses més ben pagats a Instagram

| 30/12/2018 a les 11:25h
Arxivat a: FAMOSOS, instagram, ben pagats, famosos, celebrities
 
Imatge il·lustrativa
Instagram és una font d'ingressos per a molts famosos i famoses. Les grans marques paguen molts diners als celebrities que tenen més seguidors i els que són més influents.

L'empresa britànica "Hopper HQ" ha creat una llista amb els famosos i famoses més ben pagats a instagram. Aquests són els 10 primers (i ens hem quedat de pedra!)

 
 




Des d'@AdolescentsiCat parlem amb l'actor Àlex Monner. Comentarem la seva etapa com a estudiant quan era adolescent, també el seu pas per la popular sèrie Polseres Vermelles i com ha estat la seva experiència a Telecinco i a Hollywood.  

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

.
Anònima, 24/12/2018 a les 11:43
Interessant
+86
-7
estic FLI-PANT

en el fons no m'agradaria no de lluny tenir taanta pasta, em convertiria en capritxosa i malcriaria a les meves filles o fills. A part, no voldria/podria anar ni al super, amb tota la marabunta que se'm tiraria al damunt

dit això, bon Nadal a tothom!
Oi
Anònima, 30/12/2018 a les 20:45
+0
-1
Doncs a mi sempre m’ha agradat ser el centre d’atenció i m’agradaria que els meus pares em malcriessin mes :( Aiii i amb tot el diner que guanyes podria fundar ONG s!!! Seria súper guai... Ojalà :’(
QUESTIONARI
Anònim, 24/12/2018 a les 20:36
+2
-0
Sé que no té res a veure amb aquest article però agrairia la vostra col·laboració.
Només és contestar la seguent enquesta:



BZbQ45NyFo9c3IHl2
No funciona
Anònima, 30/12/2018 a les 12:18
+3
-0
He provat d'entrar i no va
ES UN ENGANY
Anònima, 30/12/2018 a les 15:39
+1
-0
No ho proveu a una amiga meva se li va bloquejar el mobil es un virus
ME CAGU
Anònima, 30/12/2018 a les 16:36
+3
-1
Mare meva... Que troll de veritat... Com s'em bloquegi per algun virus et juru que m'enamoro...😂😂 Tinc un huawei de merda i vull un iphone per favor... PERO NO HI ENTREU (per si a cas)
Alguns sou tontos
Anònim, 30/12/2018 a les 19:29
+0
-0
L'enllaç esta dividit, partit x la meitat heu de copiar les dos parts i enganxar-lo. No és cap virus... mare meva. I el que deixa el link tmb... aqui el bo:


FAIpQLSebFddEygjRLMkkx-TWDEIMb69krqZ1gc4sMtbja8defOENpw/viewform

o be:


BZbQ45NyFo9c3IHl2
Ja veu penjar aixo
Anònim, 30/12/2018 a les 12:08
+5
-0
Joder
Si fos jo
Anònim, 30/12/2018 a les 12:28
+45
-1
Estaria penjant tot el dia fotos!
Article
Anònim, 30/12/2018 a les 13:45
+3
-1
Cuantes vegades heu parlat de quan cobren per un post els famosos?
I mentre
Anònim, 30/12/2018 a les 14:13
+19
-0
I mentre aquestes persones cobren aquestes burrades, milions de persones moren de gana cada dia...
És molt fort.
-L
TOTA LA RAÓ
Anònim, 30/12/2018 a les 23:28
+0
-0
Almenys la meitat ho podeu donar a les ONG

BONA DIADA DE CAP D'ANY A TOT I BONES FESTES DE REIS!!!
No es veritat
Anònim, 30/12/2018 a les 23:40
+3
-0
Els famosos nomes cobren si un post esta patrocinat! No x totes les ftos es cobra i molt menys es cobra el mateix cada marca paga direrent.
Pu...
Anònim, 31/12/2018 a les 00:05
+0
-1
Em cag* en tots ells!
Ells/es que els hi sobra la pasta i jo aquí morint-me de fàstic. Tenint en compte que hi ha gent que dorm al carrer i no té què menjar coi.