Les 11 felicitacions de Nadal més originals d'Instagram

| 27/12/2018 a les 10:22h
Arxivat a: FAMOSOS, felicitacions, nadal, instagram
 
Imatge il·lustrativa
Passats aquests tres dies de Nadal, hem pogut veure les felicitacions de Nadal d'alguns famosos i famoses. En algunes hem pogut veure la família, en altres els hem pogut veure de petits i petites, i algunes altres felicitacions han estat d'allò més originals! Amb quines us quedeu?

 
 




Des d'@AdolescentsiCat parlem amb l'actor Àlex Monner. Comentarem la seva etapa com a estudiant quan era adolescent, també el seu pas per la popular sèrie Polseres Vermelles i com ha estat la seva experiència a Telecinco i a Hollywood.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Enquesta
Anònim, 27/12/2018 a les 12:17
+1
-0
Passo per aquí per a demanar un favor
Podrieu contestar la següent enquesta si us plau!!



RZR4cy18uZbAiRh1

gràcies i bones festes!
error 404
Anònim, 27/12/2018 a les 15:10
+7
-0
No em deixa fer lentrevista x un error 404
soorry
Jo ja l'he fet
Anònima, 27/12/2018 a les 18:49
+0
-0
És perquè el link s'ha separat el dos. Heu de copiar el link i enganxar-lo junt
:(
Anònim, 27/12/2018 a les 15:05
+1
-0
No em deixa fer l'enquesta, em posa que pàgina no trobada.
...
Anònim, 27/12/2018 a les 15:07
+42
-0
Nose però d'originals res
Nadal
Anònim, 27/12/2018 a les 15:18
+22
-0
Algunes son maques però la majoria més que originals són famosos de moda fent postu.
?
Anònim, 27/12/2018 a les 15:23
+20
-0
Què té d’original tot això?
...
Anònima, 27/12/2018 a les 15:24
+20
-0
Vale, i ara m'expliqueu què té d'original la felicitació de l'Alfred. Li doneu massa importància a la gent d'OT encara que no facin res especial.
Pero...
Anònim, 27/12/2018 a les 15:41
+3
-4
I vosaltres pk li teniu tanta mania a ot
Vale q es un programa bastant cutre pero ns...
Igual q tots els altres com masterchef la voz etc...
Simplement
Anònima, 27/12/2018 a les 21:30
+2
-1
Perquè dot fan noticies quais tots els dies en canvi masterchef la voz,... Com a molt una al me si poques vegades
La meva opinio
Anònim, 27/12/2018 a les 15:30
+9
-0
Hi ha algunes que d’originals no tenen res😅
.
Anònim, 27/12/2018 a les 17:14
+5
-0
La meva foto de nadal tipica com cada any amb els meus germans es mes original que aquestes fotografies.
RT
Anònim, 29/12/2018 a les 20:19
+0
-0
No veig les felicitacions originals a les fotos jajaja
Indignació