10 coses que potser no sabies de Carlos Cuevas

| 27/12/2018 a les 10:22h
Arxivat a: FAMOSOS, Merlí, aniversari, carlos cuevas
 
Avui és l'aniversari d'en Carlos Cuevas, en fa 23! A la redacció no ens hem pogut estar de fer-li un petit homenatge per felicitar-lo. Aquí us portem 10 coses que potser no sabíeu sobre l'actor català!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Happy birthday to me 🎈❄️ #23

Una publicación compartida de Carlos Cuevas (@carloscuevas) el


 






Des d'@AdolescentsiCat parlem amb l'actor Àlex Monner. Comentarem la seva etapa com a estudiant quan era adolescent, també el seu pas per la popular sèrie Polseres Vermelles i com ha estat la seva experiència a Telecinco i a Hollywood.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

que guay, no?
Anònima, 27/12/2018 a les 11:35
+29
-19
sa germana es diu Anna com jo
BON ACTOR
AnònimaMerlina, 27/12/2018 a les 18:03
+39
-3
es bon acytor, molta gent el vam coneixer per Merli suposo jjeje.
PD: BONES FESTES
Eiii!
Anònim, 27/12/2018 a les 20:37
+10
-0
És del meu poble!!!!! Sóc de Montcada i Reixac!!! Ell concretament viu a Can San Joan.
Moroooo😍🤤
Anònima, 27/12/2018 a les 21:12
+14
-0
Sisplau entrevista a carlos cuevas
si siusplau
Anònimaperipatetica, 28/12/2018 a les 07:17
+2
-5
pero no se si resulta incomode pero siusplau no li feu preguntes intimes que potser alguns es fa vergonya contestar o els incomoda que els hi preguntin, jo seria una d' aquestes persones jja, que esque cada cop que entrevisteu a un jove actor, actriu o cantant li feu preguntes una mica fora de to
No se
Anònim, 27/12/2018 a les 21:14
+3
-0
Jo vaig gravar un videoclip que surt el😊😊
Merlí
Anònim, 27/12/2018 a les 21:15
+4
-0
Adolescents sabeu quan surt La nova temporada de Merlí a tv3??
emissió merlí
Anònim, 27/12/2018 a les 23:23
+0
-0
el 2019 a movistar +
el 2020 a TV3
no se sap
Anònima, 28/12/2018 a les 07:18
+0
-0
pero en teoria al 2019 s' estrena pero no se cuan s' estrena a TV3, si te exit la temporada potser la compren avans i tot
jaja
carloscuevas, 27/12/2018 a les 21:40
+7
-0
tota aquesta info lheu tret delentrevista "del cotxe"😂
😍CARLOS CUEVAS
Anònima, 28/12/2018 a les 00:03
+1
-1
Alguna cosa més innovadora?
Si realment ets fan d’ell, obviament tot aixo ja ho saps😅
Waw
Anònim, 28/12/2018 a les 01:08
+3
-3
Quina ilu jo tambe em dic Anna i em pensava q la seva germana era una q es deia annacuevasbate pero ara he vist aquesta i jo en plan quina casualitat q tambe es digui Anna tio, esq som les ptasmillors
LIKE SI TAMBE US DIEU ANNA/ANA.
(Issa tio donali like al meu comentari)
yo me llamo Annaaa
Anònim, 28/12/2018 a les 17:23
+1
-1
brindis per les Anas
PD: ya see ya seee donare mes dislike pero mira, Anna es un nom bastant comu
Lol