TEST Com t'anirà durant l'any 2019?

| 30/12/2018 a les 09:32h
Arxivat a: TESTS, test, cap d'any, any nou, 2019
 
Imatge il·lustrativa
S'acaba el 2018 i comença un any nou ple de somnis i propòsits! Com t'anirà el 2019?

 
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

De moment bé
Anonimeetaa , 30/12/2018 a les 11:18
+33
-0
Serà un any normal
.
Anònim, 30/12/2018 a les 16:46
+0
-0
Igual
Xd
Anònima, 30/12/2018 a les 11:29
Molt interessant
+106
-1
Es que com en un test et posi que el 2019 t'anira fatal ja es per baixar-se de la vida no? JAJAJA
Ja m'agradaria que fos veritat
Anònim, 30/12/2018 a les 12:21
+27
-2
L'any 2019 serà un molt bon any per tu, tens moltes ganes que aquest any nou sigui perfecte!
Tens molts propòsits, i el que és més important, tens moltíssima energia per poder-los fer realitat!
Horòscop 2019
Anònim, 30/12/2018 a les 12:34
+13
-0
Feu un horoscop del 2019 com l'any passat siusplau
Eiii
Anònim, 30/12/2018 a les 12:43
+5
-1
He respòs coses pessimistes per veure si tenia alguna resposta negtiva, i m'ha sortit aixo:
"L'any 2019 serà per tu un any poc ple de novetats, ja que et falten propòsits i tampoc tens gaires ganes de canviar el món, estàs bé tal com estàs!

No passa res, cadascú té els seus somnis i els seus propòsits, i en el teu cas aquest any no ha de ser un gran any!"
Crec que és lo més negatiu que posa😅😂

Un petonarro adolescents! 🦄
Pues crec que no te rao
Anònim18, 30/12/2018 a les 12:47
+3
-2
Em diu que no tindre les millors experiencies de la meva vida i que sera un any normalet, el cas es que men vaig a estudiar batxillerat a inglaterra i sera la millir experiancia tant per a bo com a dolent
buua quins anims ecc
Anònim ebrenc, 30/12/2018 a les 12:58
+7
-0
En general l'any 2019 serà un any normal, ni el millor de la teva vida ni tampoc el pitjor, en general t'anirà força bé!

Tens algunes coses pendents i tens decidit que vols fer-les realitat aquest any 2019! D'altra banda et faltarà una mica de caràcter per afrontar els moments difícils
Em quedo igual.
Anònim, 30/12/2018 a les 16:06
+1
-0
2019 serà un any normal, ni el millor de la teva vida ni tampoc el pitjor, en general t'anirà força bé!

Tens algunes coses pendents i tens decidit que vols fer-les realitat aquest any 2019! D'altra banda et faltarà una mica de caràcter per afrontar els moments difícils.
molaria
Anònim, 30/12/2018 a les 16:09
+3
-0
Estaria guai que posesiu en comptes de com t'anirá l'any 2019 posar lvalorem com t'ha anat l'anys 2018 .
molaria
Anònim, 30/12/2018 a les 16:10
+2
-0
Estaria guai que posesiu en comptes de com t'anirá l'any 2019 posar lvalorem com t'ha anat l'anys 2018 .
molaria
Anònim, 31/12/2018 a les 01:34
+0
-0
Estaria guai que posesiu en comptes de com t'anirá l'any 2019 posar lvalorem com t'ha anat l'anys 2018 .