Aquestes són les postures sexuals preferides dels adolescents

per Redacció, 1 de gener de 2019 a les 16:00 |
Sovint ens demaneu que parlem de postures o pràctiques sexuals. És per això que us hem preguntat les vostres posicions preferides. Hem recollit les més repetides de manera anònima, són aquestes:

 


 
Arxivat a:
ACTUALITAT, sexe, postures
Participació
Anonim
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 20:49
0   0
Diosss m’he ficat tope de HOT mentres ho llegia 🤤😱

69
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 20:24
0   0
algu explica el 69?

Masturbar-se???
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 11:06
3   0
Algu pot dir diferents menerrs de mesturbarse?? (noia) eske ma agafat un calenton (no digeu ferme dits plis)

Fàcil
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 17:04
0   0
Ficat els dits xddd , nah es broma , agafa un mirall i el posàs entre les cames , mullat els dits i fes cercles al clítoris , això es l glòria , ademes et poses a mil mirante
Ns
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 11:04
3   0
Jo tinc por de la primera vegada ! Tinc la sensació de q fa molttt mal

cullera
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 00:42
4   0
algu esplica les cullera xfi??

tolai
Per Anònim el 11 de gener de 2019 a les 13:40
0   0
és amb lo que es menja la sopa
La cullera es
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 15:24
0   0
La cullera es quan els dos estan estirats lateralment, la noia davant i el noi darrera ben juntets, i doncs ja t’imagines com segueix la historia, no?
Xd
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 00:09
3   0
Pues que equivocats que aneu gent😂

Ojalaa
Per Obriu insta @anoniim35 el 1 de gener de 2019 a les 23:11
8   0
Ojalaa follar per utilitzar les postures aquestees

Ja!
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 12:16
1   0
Ja veus penso el mateix!! Tinc unes ganes de follar ja... em poso molt calent
Ja!
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 12:15
3   0
Ja veus penso el mateix!! Tinc unes ganes de follar ja... em poso molt calent
Jdr tio
Per Anònima el 1 de gener de 2019 a les 22:20
10   0
Podeu posar fotos? Gracies😀

Crisi
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 21:59
2   7
No se q es masturbarse Porf que algu mexpliqui reslment que es grax

Masturbarse
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 20:57
0   1
Masturbar-se es auto donar-se plaer podríem dir. Emplan, amb una polla de silicona per exemplee
Masturbarse
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 13:55
36   0
Masturbarse es recollir animals abandonats pel carrer i donalshi posada
Ejeemmm
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 21:52
9   2
Dons jo no tinc ni novio aixins que a mi aquestes coses no amb ser ei en de molt. Pd: encara Soc verge

ho sento
Per Anònima el 2 de gener de 2019 a les 13:16
1   0
així*
Solitària lol
Per Anònima el 1 de gener de 2019 a les 21:47
25   0
Jo només faig la solitària Que trist xddd

I per als que no podem follar que?
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 21:40
19   10
Els que no follem estem farts de llegir aixó, no podeu posar postures per als que no follem i ens hem de masturbar?

Ja ja
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 11:03
3   0
Cert tio jo em vull masturba (noia) i numes en tinc una o dos digeune algu plia
Què és el misionero?
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 21:39
4   0
Què és el misionero!?

El del misionero
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 12:40
1   0
Es quan la noia esta estirada mirant cap amunt amb les cames obertes i el noi en les seves cames follantli,per aixo hi ha contacte visual xd
Pregunta
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 21:35
1   1
A quina edad veu perdre la virginitat ?

Virginitat
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 11:21
20   0
Encara no la he perdut. Tincs 17, no tinc pressa ja que no hi ha edat per això. Encara que vull estar preparada quan passo em dona una mica de por, la novetar suposo no se jajaj
😊
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 10:17
11   0
14, sé que és d'hora però si estàs amb una persona de confiança i a la que estimes realment no hi ha cap problema (ni pressa)