11 formes de fer-te una cua diferent

per Adolescents.cat, 30 de desembre de 2018 a les 11:28 |
Si ets d'aquelles persones que odia tenir el cabell davant la cara i sovint acabes fent-te una cua, agrairàs aquestes 11 idees amb cues originals per variar una mica! Algunes són més informals i d'altres són perfectes per dies en què vulguis anar més elegant ;)

 
 




Des d'@AdolescentsiCat parlem amb l'actor Àlex Monner. Comentarem la seva etapa com a estudiant quan era adolescent, també el seu pas per la popular sèrie Polseres Vermelles i com ha estat la seva experiència a Telecinco i a Hollywood.
Arxivat a:
CONSELLS, pentinat, idees, cua, cabell
Participació
Cabell gruix
Per Anònima el 31 de desembre de 2018 a les 20:58
0   0
Totes aquestes queden horrible amb els que tenim el cabell tan gruix. No hi ha per els que el tenim aixi? Jo mel tinc que agafar en un monyo que no s’en vegi cabell suelto per darrere perque el tinc molt gruix i es veu molt. Es una merda literalment.

Mmm
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 14:59
1   0
Algu mes Li han semblat horribles?😂

Eiii nosaltres tmb existimm
Per Anònima de cabell arrissat 🤦 el 31 de desembre de 2018 a les 13:31
2   0
No tothom té ek el cabell arrissat ehhh Podríeu fer un post amb pentinats amb el cabell arrissat??? Ens faríeu un favor ja que se'n coneixen gaires😔😔😔 PD: qui és fa aquestea cuesss😂🤦

Crec que us heu equivocat jajjaja
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 11:59
4   0
Avui no es el dia dels inocents eh

...
Per Anònimū el 31 de desembre de 2018 a les 11:18
3   0
No hi ha només un tipus de cabell ehhh... Si heu de fer articles sobre pentinats penseu que també hi ha altres tipus de cabell i no només el llis.

:)
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 10:47
1   0
Amb lu fàcil que es ferse una cua nurmal

SIS PLAU
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 01:42
1   0
Feu un article de com portar el cabell els nois Bon any!!

Si us plau
Per Anònime el 31 de desembre de 2018 a les 01:05
5   0
Podrieu fer recollits senzills amb el cabell curt (per sobre les espatlles +o-)?? Us ho agrairia... m’avorreix dur el cabell sempre igual.

Vaig a la moda
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 00:20
3   0
La desfeta I la despentinada les porto jo sempre JAJAJJAJAJA

Quan
Per Anònima el 30 de desembre de 2018 a les 23:33
4   0
Et quedes amb la de tota la laif. Ni despentinada ni amb bombolles. La cua de cavall que sempre surt malament (almenys a mi xdd) amb tot incluit.

Hola?
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 23:31
6   0
I si tinc el cabell arrisat com collons m’ho faig?

Jajajajajajajjajajajajajjjja
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 23:25
3   0
He entrat per veure alguna idea de que fer-me per cap d'any pero es horrible😂 millor vaig a mirar youtubexd

Horrible
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 23:07
2   0
Però que horrible 😂

Noia amb cabell arissat
Per Anonima el 30 de desembre de 2018 a les 22:51
6   0
Hi ha molta gent, com jo, que te el cabell arissat, i aquest tipus de pentinats són massa difícils o directament no es poden fer. A més a més, són totes una mica horribles. 😅 Podrieu fer una article per noies i nois amb cabell arissat? 😂

marginació
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 22:47
5   0
els cabells rinxolats també existeixen...

CABELLS
Per Anònima el 30 de desembre de 2018 a les 22:37
6   0
NO PODEU FER CAP CUA AMB CABELL ARTISSAT? ni entenc per què només tendiu a llisos🤬

Uuuff
Per Anònima el 30 de desembre de 2018 a les 22:32
4   0
Dios son horribles!! Like si ho penses

Uhtu9bfdhkhffd
Per Anònima el 30 de desembre de 2018 a les 22:31
3   0
Ufff si amb sorts em ser fer una cua

Emmm
Per Noia, 14 el 30 de desembre de 2018 a les 22:20
2   0
I això pq ens serveix?...

.
Per Anònimade16 el 30 de desembre de 2018 a les 22:08
4   0
La d'efecte bombolla i amb cintes son les mateixes pero en diferents cabells en plan "espectativa vs realidad" 😂😂😂

:/
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 22:05
3   0
Trob a faltar el pas a pas perquè per exemple jo sóc un desastre en aquestes coses.

Hemm...
Per Anònima el 30 de desembre de 2018 a les 22:03
3   0
Esque totes son baixes i a mi em queden fatal les cues baixes🤷🏼‍♀️

Wtf
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 21:42
3   0
Soc fan de la cua embolicada jajajajja Són horribles totes

Xd
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 21:38
5   0
No és per res, però son totes una merda

holasss
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 00:21
0   0
real!! només es salva la despentinadaa
Cabell arrissat
Per Anònima el 30 de desembre de 2018 a les 21:36
7   0
Pq totes son per a cabellos llisos?? Esq hi ha gente q no te un cabell tant guai lko

Lol
Per Caca de vaca el 30 de desembre de 2018 a les 21:29
7   0
Jo Porto això a l'institut i s'enriuen de mi jajajaj. Les més normals son la primera i la segona i a sobre totes les noies de les fotos són models, i jo no jeje🙂

Xd
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 21:26
1   1
2 i 7 🤮🤮🤮

😂
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 21:23
8   0
No se dir quina és pitjor😂

.
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 21:18
12   0
I per les que tenim el cabell molt arrissat?

Que?
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 21:13
8   0
Pentinada, descarta y ambiente cintes... Es una broma no? HAHAHA

Aiii
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 21:11
10   0
Aiii sisplauu k es aixooo. Jo això mo poso per carnaval!!!! Jajajajajaj

Peero
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 21:10
10   0
QUE CONY

Vaya merda
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 21:10
14   0
Osigui em semblen horroroses totes

ajudaaa
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 21:08
1   2
que fer perque creixi el cabell?

Aixoo:
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 11:58
1   4
Hi han xampus especials que van be
emm
Per Anònima el 31 de desembre de 2018 a les 09:15
34   1
esperar
cabell arrissat
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 21:07
38   1
podeeu posar-ne que es puguin fer amb el cabell arrissat, que les cues baixes queden molt malament

Això
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 10:11
6   1
Estava pensant el mateix, just abans d’obrir-ho ho he pensat.
...
Per Anònim el 30 de desembre de 2018 a les 18:13
280   1
Són totes horribles

Pfff