Ets capaç de respondre aquestes 5 preguntes extremes? [ESPECIAL 2019]

per Redacció, 1 de gener de 2019 a les 15:44 |
Tenim ganes de tornar-vos a posar a prova i us hem preparat unes quantes preguntes extremes. Ja saps que la norma del joc és que sempre has de triar una de les dues opcions proposades!

Preparats?

 
Participació
la primera pregunta
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 03:15
5   2
NO TE CAP SENTIT, es obvi, de veritat que m’explota el cap pensar on esta lo complicat de contestar aquesta pregunta jajajajja

...
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 22:59
0   0
Potser no éreu tant amigues com pensàveu. Potser només éreu molt bones companyes. Les/els amics/gues accepten a la persona tal i com és, no et jutjen, i es perdonen. Per molt temps que puguis passar separats saps que el tens allà. Alguna de les dos ha intentat arreglar-ho O vol arreglar-ho? PD: jo prefereixo lo dels mitjons(bàsicament pk es poden netejar) tot i que si menjés el plat que menys m agrada s'aconseguiria, per fi , perdre pes

1
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 22:51
4   0
No estarà malament la 1a no???

Lo del millor amic
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 21:42
3   0
La meva millor amiga ja ha marxat a viure a l'estarnger 😂😂

Extremes?
Per Anònima el 1 de gener de 2019 a les 21:37
7   1
Jo no he tingut cap dubte en cap pregunta no sé vosaltres però aquestes pregunten tenen d'extrem el mateix que Wismichu cabell :v

Bon any nou
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 21:37
9   1
Us desitgo un bon any nou a totes i a tots!♡

Ey
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 21:02
7   0
La 1a pregunta crec q esta mal feta perq es una cosa bona i una de dolenta i la dels mitjons... els rentes i ja sta

La primera
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 20:57
13   0
Emmm.. osigui la primera pregunta no te sentit perque es en plan si tries la dels deures pues no tens deures i pots follar tot el que vulguis. O no ho he entes be?

En general
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 20:56
24   3
sóc la única que ho ha trobat tot molt fàcil de respodre?😂

Jo igual
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 10:30
6   1
Ha sigut com : ostres jo tinc bastant clar, a excepció del mòbil i les sèries...
Mitjons
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 20:55
43   1
Ningú ha dit q els mitjons no es puguin rentar oi?

1a pregunta
Per Anònima el 1 de gener de 2019 a les 16:57
377   3
Uh, que difícil eh la 1a pregunta... :')

Ja veus
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 22:48
31   1
Ja veus m'he llegit 10 cops les frases avera si era cosa meva o era el que posava😂
La primera
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 21:54
15   0
Sta mal formulada amicsssss
Sisi
Per Anònima el 1 de gener de 2019 a les 21:39
11   0
Quan lhe llegit ha sigut en plan wtf?!😂
la de la amiga
Per Anònimamatoll el 1 de gener de 2019 a les 16:28
39   37
per mi com si s' en va a Mart, mes que res perque l' any passat vam deixar de ser amigues per una ximpleria y una infantilada per part d' ella, osigui, per una ximpleria vam barallar i ella ni va voler . escoltar. La d' els mitjons, bueno a vera a mi no m' agrada ni emb resulta comode portar els pateixos mitjons tot l' any, mes que res perque es trenquen de ser utilitzats jja .

no ho estic fent
Per Anònima del comentari el 2 de gener de 2019 a les 11:11
17   5
pero no siguis antipatic nano que cadascu comenta el que vol, vale? bon dia
Pos vale