Ets capaç de respondre aquestes 5 preguntes extremes? [ESPECIAL 2019]

| 01/01/2019 a les 15:44h
Arxivat a: ALTRES, preguntes extremes
 
Imatge il·lustrativa
Tenim ganes de tornar-vos a posar a prova i us hem preparat unes quantes preguntes extremes. Ja saps que la norma del joc és que sempre has de triar una de les dues opcions proposades!

Preparats?

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

la de la amiga
Anònimamatoll, 01/01/2019 a les 16:28
+39
-37
per mi com si s' en va a Mart, mes que res perque l' any passat vam deixar de ser amigues per una ximpleria y una infantilada per part d' ella, osigui, per una ximpleria vam barallar i ella ni va voler .
escoltar.

La d' els mitjons, bueno a vera a mi no m' agrada ni emb resulta comode portar els pateixos mitjons tot l' any, mes que res perque es trenquen de ser utilitzats jja .
Pos vale
Anònim, 02/01/2019 a les 01:12
+52
-22
Tsmpoc fa falta explicar la teva vida jajajajaj
no ho estic fent
Anònima del comentari, 02/01/2019 a les 11:11
+17
-5
pero no siguis antipatic nano que cadascu comenta el que vol, vale? bon dia
1a pregunta
Anònima, 01/01/2019 a les 16:57
Molt interessant
+377
-3
Uh, que difícil eh la 1a pregunta... :')
Sisi
Anònima, 01/01/2019 a les 21:39
+11
-0
Quan lhe llegit ha sigut en plan wtf?!😂
La primera
Anònim, 01/01/2019 a les 21:54
+15
-0
Sta mal formulada amicsssss
Ja veus
Anònim, 01/01/2019 a les 22:48
+31
-1
Ja veus m'he llegit 10 cops les frases avera si era cosa meva o era el que posava😂
Mitjons
Anònim, 01/01/2019 a les 20:55
+43
-1
Ningú ha dit q els mitjons no es puguin rentar oi?
En general
Anònim, 01/01/2019 a les 20:56
+24
-3
sóc la única que ho ha trobat tot molt fàcil de respodre?😂
Jo igual
Anònim, 02/01/2019 a les 10:30
+6
-1
Ha sigut com : ostres jo tinc bastant clar, a excepció del mòbil i les sèries...
La primera
Anònim, 01/01/2019 a les 20:57
+13
-0
Emmm.. osigui la primera pregunta no te sentit perque es en plan si tries la dels deures pues no tens deures i pots follar tot el que vulguis. O no ho he entes be?
Ey
Anònim, 01/01/2019 a les 21:02
+7
-0
La 1a pregunta crec q esta mal feta perq es una cosa bona i una de dolenta i la dels mitjons... els rentes i ja sta
Bon any nou
Anònim, 01/01/2019 a les 21:37
+9
-1
Us desitgo un bon any nou a totes i a tots!♡
Extremes?
Anònima, 01/01/2019 a les 21:37
+7
-1
Jo no he tingut cap dubte en cap pregunta no sé vosaltres però aquestes pregunten tenen d'extrem el mateix que Wismichu cabell :v
Lo del millor amic
Anònim, 01/01/2019 a les 21:42
+3
-0
La meva millor amiga ja ha marxat a viure a l'estarnger 😂😂
1
Anònim, 01/01/2019 a les 22:51
+4
-0
No estarà malament la 1a no???
...
Anònim, 01/01/2019 a les 22:59
+0
-0
Potser no éreu tant amigues com pensàveu. Potser només éreu molt bones companyes.
Les/els amics/gues accepten a la persona tal i com és, no et jutjen, i es perdonen. Per molt temps que puguis passar separats saps que el tens allà.
Alguna de les dos ha intentat arreglar-ho O vol arreglar-ho?
PD: jo prefereixo lo dels mitjons(bàsicament pk es poden netejar) tot i que si menjés el plat que menys m agrada s'aconseguiria, per fi , perdre pes
la primera pregunta
Anònim, 02/01/2019 a les 03:15
+5
-2
NO TE CAP SENTIT, es obvi, de veritat que m’explota el cap pensar on esta lo complicat de contestar aquesta pregunta jajajajja