Horòscop del cap de setmana: 29 i 30 de desembre

| 29/12/2018 a les 00:15h
Arxivat a: ALTRES, horòscop
 
Imatge il·lustrativa
Aquí teniu l'horòscop del cap de setmana d'Adolescents.cat perquè tots aquells que hi creieu, o els que senzillament us agrada mirar-lo per curiositat, pugueu comprovar si us esperen uns dies de sort o no.

 





Àlex Monner ha passat per @AdolescentsiCat. Hem comentat amb ell la seva etapa com a estudiant, el seu pas per la popular sèrie de TV3 Polseres Vermelles i la recent sèrie que ha fet a Telecinco, «Vivir sin permiso». També ha respost l'interrogatori íntim que fem a tots els convidats!

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

capricorns
Anònima, 29/12/2018 a les 08:11
+8
-1
ort amb l' amor, ja estem en les mateixes que la semana passada jaja, sera per alguns vamos
molt cert
Anònim, 29/12/2018 a les 11:41
+7
-0
Avui és el meu aniversari i la unica cosa q m'ha dit el meu crush és felicitats. Ell sap q m'agrada osigui que em podria haver dit algo més, digo yo.
Per la que ha posat "molt cert" al títol.
Anònima, 29/12/2018 a les 12:15
+10
-1
Prefereixes que et doni falses esperances?
per la resposta al molt cert
Anònim, 29/12/2018 a les 12:52
+4
-0
Sóc la del "molt cert" i tens raó, és millor q si no vol res doncs no em digui res
capricorn
Anònim, 29/12/2018 a les 11:46
+1
-0
hostia, ara soc la persona mes feliç del mon perque la meva novia tambe es capricorn i posa lo de sort amb l'amor amb els del mateix signe i tal...❤
Holaa
Anònima, 29/12/2018 a les 12:07
+24
-0
Dilluns pel mati podrieu posar un horoscop especial fi d'any?🙂 en plan com ens anira i tal a la mateixa nit i eso, molarie moolt mercii!
Peixos
Anònim, 29/12/2018 a les 15:09
+3
-0
Quina cosa de diferent puc fer? No vull anar amb la familia per cap d'any per tant passo de coneixer gent nova anant amb la familia. He quedat amb la meva millor amiga i beurem i soparem junts a casa seva i ballarem i ens ho passarem genial. NO ANIRÉ AMB LA MEVA FAMILIA!

Necesito consell.
Resulta que per cap d'any em vull quedar despres de estar amb la meva millor amiga després de sopar i ballar i jugar i el que sigui em vull quedar a casa seva a dormir i si els hi pregunto els meus pares em diran que no. El meu plá es que quan arribi a casa a les 8 del matí és dirlis que hem estat de festa a casa seva tota la nit i per tant he decidit quedar-me i després esmorzar junts. Creieu que em deixaran i em creuran? O quina altre cosa puc fer?