13 consells que milloraran les teves relacions sexuals

| 30/12/2018 a les 17:04h
Arxivat a: CONSELLS, consells, relacions sexuals, sexe
 
Imatge il·lustrativa
Hi ha consells sobre sexe que a tots i totes ens aniria molt bé conèixer per gaudir més nosaltres però també per fer que les nostres parelles sexuals gaudeixin més. Aquí us en compartim uns quants que esperem que us siguin d'ajuda!

 
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

No puc veure-ho
Anònim, 30/12/2018 a les 17:32
+7
-7
😣😣
No puc veure-ho
Anònim, 30/12/2018 a les 17:45
+4
-3
😣😣
🔥🔥
Anònim, 30/12/2018 a les 18:36
Interessant
+68
-10
Sempre que llegeixo aquestes coses em poso tan hot que m'acabo fent una bona palla. Sóc l'únic?
calents
Anònima, 30/12/2018 a les 23:27
+41
-0
doncs jo no entec com això us pot possar😂
ossigui mola llegir-ho per apendre pero a mi almenys no em posa calenta.
Segurament aneu com a radiadors tot el dia jajaja (sense cap mala intenció
Ieep
Anònim, 31/12/2018 a les 00:05
+7
-1
No ets l'únic
Jo igual
Anònim, 31/12/2018 a les 00:34
+6
-1
Sempre! Segur k tots fem el mateix germà
No ets l'unic🔥
Anònimus personus, 31/12/2018 a les 12:52
+7
-1
Jo ara mateix me'n vaig a fer una👉👌🍌✊
Heis
Anònim, 30/12/2018 a les 19:22
+31
-1
Si voleu fer "garganta profunda", manteniu la llengua a la part de darrere de la boca per evitar nàusees.

No ho pillo, algu m'ho aclara? On es posa la llengua, a la base dede la boca, al "terra bucal"?

P.D.: que fort no home sabia
Garganta profunda
Anònim, 31/12/2018 a les 18:30
+0
-0
Bua a mi també em passa que no se fer la “garganta profunda” sense nausees! Algú m’explica??
.
Anònim, 30/12/2018 a les 19:25
+24
-0
Soc la unica que pensa que hi ha coses que es podrien dir a les xerrades d'educacio sexual aque classe? No em refereixo a les especifiques de com donar plaer i tal.... pero hi ha coses basiques i per a la teva salut que ningu t'explica i no sabia... com lo de pixar despres de tenir sexe...
Si
Anònim, 31/12/2018 a les 20:07
+0
-0
Tota la raó




Vui nep
Ajuda
Anònim, 30/12/2018 a les 19:49
+13
-7
Es molt tard no haver-se liat ni fet res amb 16 anys? Tinc por de que s’allargi molt
jo tp
Anònim, 31/12/2018 a les 12:21
+8
-0
No estàs sol/a jo tb en tinc 16 i tampoc he fet mai res.
Rt
Anònima, 31/12/2018 a les 13:43
+9
-0
Jo tinc 16 i no he fet re😂
I si no follo?!
Anonimaaa, 30/12/2018 a les 20:20
Interessant
+58
-4
Laik si tu tampooc
Indirectes
Anònima, 30/12/2018 a les 22:52
+19
-0
Hey adolescents!
No te res a veure amb aquest post però no trobeu que fa molt temps que no penjen indirectes ni secrets??
Pregunta
Anònim, 30/12/2018 a les 23:12
+3
-9
A algu li ha passat lu del semen als ulls?
Ajuda🙏
Anònima , 30/12/2018 a les 23:13
+6
-0
No se com fer-me per primera vegada dits...
Sempre que m’he masturbat, ho he fet tocant-me el clitoris, i casi sempre he arribat a l’orgasme. Pero... em fa molta por posar-me els dits dins la vagina. Em fa por fer-me mal o posarmels on no toca
A més a més tinc el foradet sper petit
Ajudeu-me plis, què faig?
Jo tb
Anònima, 31/12/2018 a les 13:45
+1
-0
Jo només m’he tocat el clítoris només i tinc por de fer-me mal ficant-me els dits.
Alguna recomanació?
dits
Anònima, 31/12/2018 a les 15:41
+1
-0
tot i que el foradet sigui petit, hi cap tot jajajaj tu prova amb un dit primer però vigila amb les ungles !! i intenta arribar al punt g. si necessites mes indi sempre està internet, tot i que al qüestionari hi havia algú que ho va preguntar i van deixar un vídeo que explica molt bé
Equisde
Adolescent, 30/12/2018 a les 23:27
+12
-1
Esta mb aixo, pero primer de tot he de tenir parell😂
xD
Anònim, 30/12/2018 a les 23:27
+20
-0
Els consells funcionarien si per lo menys tingués vida sexual JAJAJAJA
Maremeva moriré sola i amb 50 gats
Eoo
Anònim, 30/12/2018 a les 23:45
+5
-0
Una pregunta quina diferencia hi ha entre corre’s i arribar a l’orgasme
Sending help
Anònima, 31/12/2018 a les 13:46
+1
-0
Quan arribes a l’orgasme et corres, encara q algunes dones (com jo) no es corren ns pk
.
Anònima, 31/12/2018 a les 01:06
+14
-0
Podrieu fer un article sobre la masturbació ? No m’acaba de quedar clar com fer-ho. Gràcies.
Joguines sexuals
Anònima, 31/12/2018 a les 01:52
+4
-0
Tinc un dubte. Si som menors d'edat podem entrar a les sex-shops? Esque em sona haver sentit alguna vegada q està prohibit i ja no ho he provat mai xd
Nop
Anònim, 31/12/2018 a les 20:13
+0
-0
No es pot, n'has de tenir 18 o anar acompanyat d'algú que en tingui 18
Alcalde dimisión
Pablo Villegas Terú, 31/12/2018 a les 02:17
+8
-1
Váyase señor Ballesteros, váyase
No foteu cops de tita a la cara
Anònima, 31/12/2018 a les 03:14
+18
-0
M'he pixat amb aquesta frase de veritat JAJAJJAJAJA ale sensillo y directo
😂😂
Anònim, 31/12/2018 a les 03:51
+4
-23
Em fa molta gracia que en lloc de dir noi o noia diguin persona amb penis/vagina, com si no fos el mateix😂
Pot no ser el mateix
Anònim, 31/12/2018 a les 11:28
+5
-1
Podria ser una persona transexual que encara no s’ha canviat el sexe
Malament
Anònima, 31/12/2018 a les 15:47
+0
-3
Transfòbic ignorant
Títol
Nom, 31/12/2018 a les 20:15
+0
-1
Comentari

Les llengues bífides molen que flipes, sóc l'únic que ho pensa?
Dubte
Anònim, 01/01/2019 a les 17:43
+0
-0
Soc la unica que es masturba posantse un coixi entre les cames i fent pressio?😂