Horòscop setmanal. Especial Nit de Cap d'Any!

per Adolescents.cat, 31 de desembre de 2018 a les 07:00 |
Encetem una setmana molt especial, sobretot perquè la nit d'avui donarà el tret de sortida a un nou any ple d'experiències, il·lusions i nous objectius. Això és el que diu el teu horòscop: 

 
Arxivat a:
ACTUALITAT, horòscop
Participació
jeje 2019
Per Anònima el 1 de gener de 2019 a les 00:08
2   0
Bon any nooou a tothooooom adolescents ❤️❤️ Pd: que raro escriure 2019 jaksja

Realitat
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 19:30
1   0
Em quedare sola a casa com he fet tot el que portem de vacances. Vull sortir pero cap amic/ga em diu de quedar sf. M' estic agobiant tant a casa estic per dir-li als meus pares que sortire amb alguns amics i donare una volta sola.

El 3 dels escorpins
Per Anònima el 31 de desembre de 2018 a les 18:12
0   0
Quina gràcia perqué justament avui m'he fet un compte per un joc i com que el que utilitzo sempre estava agafat va i he posat el meu nom i dos 3. Significa que seré molt bona en aquest joc?😂😂😂

Piexos
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 15:39
1   0
Cosa vermella no es refereix nomes a roba interior no? No ticn roba interior vermella, no me le comprada pq tinc la regla i pues no puc anar amb tanga i la compresa... jajajaja, val un pintallavis?

Peixosñ Ho heu clavat
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 14:29
2   0
Millor em quedaré a casa a sol no vull anar amb la familia.

Peixosñ Ho heu clavat
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 14:24
2   0
Millor em quedaré a casa a sol no vull anar amb la familia.

Balança
Per Anònima el 31 de desembre de 2018 a les 14:08
0   0
Kina casualitat porto 1 més amb la roba pensada i vaig de gris i plataa

Épicoooooo
Per Logan G el 31 de desembre de 2018 a les 12:55
1   2
Las clavaaaaa XD

Escorpi
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 11:57
7   0
Valen 3 gomes de cabell Com a pulseres, no tinc tres pulseres aquí només 3 gomes del cabell 😅❤️

Peixos
Per Anònima el 31 de desembre de 2018 a les 11:44
12   0
Soc la més petita de la família.... significa q m'he d'autoajudar a mi mateixa? 😂😂

xd
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 18:04
1   0
same
Rt
Per Anonimeetaa el 31 de desembre de 2018 a les 12:46
4   0
Jo igual jajaja
cosa daurada
Per Anònimacapricrn el 31 de desembre de 2018 a les 10:50
5   2
m... tampoc soc rica jaja pero sembla que sera positiu l' entrada a l' any

la veritat si
Per Anònima del comentari el 1 de gener de 2019 a les 08:24
0   0
no estaria malament
lol
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 12:04
7   0
Podrieu fer un horoscop de com ens anirà l'any no?