Com serà el teu 2019, segons els astres? Horòscop especial Any Nou!

per Adolescents.cat, 1 de gener de 2019 a les 09:00 |
Diuen els que creuen en l'astrologia i els signes zodiacals que el què passa a la terra és un reflex de què passa al cel! Els moviments dels astres no passen desapercebuts i notem la seva influència. Tant si ho creus com no, et convidem a passar una bona estona llegint aquestes prediccions pel 2019 que avui comença! Demà, com cada dimecres us parlarem de l'amor amb les prediccions també anuals. Aprofitem per desitjar-te que aquest Any Nou siguis molt feliç!

 
També hauries de llegir
Fa 32 setmanes

L'horòscop de l'amor especial 2019

Participació
Hola
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 22:06
0   0
Algú creu en l'astrologia? Really???

2019
Per Anònima el 1 de gener de 2019 a les 22:04
2   0
Like si anaves a posar 2018 a la "comprovació" del comentari i després has pensat que ja estem al 2019.😂😂 (Aprofito per desitjar-vos bon any nou🎊)

Escorpí
Per Anònima el 1 de gener de 2019 a les 22:03
0   0
He llegit el meu horòscop i m'he quedat com "ua guai". Després m'he posat a llegir els altres i la veritat és que tots m'anirien bé. Tinc una crisis existencial perqué si tots els horòscops poden ser reals vol dir que potser no soc escorpí? (O que és una gran inventada, també pot ser😂)

Mataats
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 20:54
0   0
Vaia matats que sou tots enserii haha equisde laik si te ha gustado i si no te ha gustado dislaik

pens oser obtimista
Per Anònima el 1 de gener de 2019 a les 20:48
0   0
si aquest any penso ser obtimista

OB---->OP
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 12:10
0   0
Optimista! Dades de diccionaris.cat Quin mal als ulls!
Horoscp
Per Anònimnuria el 2 de gener de 2019 a les 10:14
0   0
Sí senyor, així és fa possible tot el que tens de bó en el teu horòscop.🌞
jdr tio
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 12:07
10   2
el d peixos es un ptamerda

..
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 15:46
1   0
Ke vaaaa, si el compares amb algun altrees, es molt boooo
2019
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 11:48
7   2
GRACIES JODER, EL PORTAVA ESPERANT DES DE FA MOLT TEMPS OSTIA

Reaaal
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 15:32
0   0
Jajajaj jo iguaaal, no podia faltaar
horoscop
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 11:33
4   6
Hola! Si, mira, doncs q jo soc capricorn i bno he llegit el tros del Capricorn i doncs nose magradaria molt q passessin aquelles coses pero com q abans tb he llegit més horoscopes d'aquests I crec q mai ha passat alguna cosa q posava alla Doncs no m'ho acabo de creure... En plan q m'encantaria saps pero bua nose..

Horoscop capricorn
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 21:18
0   0
Jo també sóc capricorn i penso igualJAJAJA ojala... Sort durant l'any capricorn!!!
Heyy
Per Anònima el 1 de gener de 2019 a les 11:25
5   1
M’ha dit tot el que ja sabia🤷🏽‍♀️