Com serà el teu 2019, segons els astres? Horòscop especial Any Nou!

L'horòscop de l'amor especial 2019

| 01/01/2019 a les 09:00h
Arxivat a: ALTRES, Horòscop, horòscop
 
Imatge il·lustrativa
Diuen els que creuen en l'astrologia i els signes zodiacals que el què passa a la terra és un reflex de què passa al cel! Els moviments dels astres no passen desapercebuts i notem la seva influència. Tant si ho creus com no, et convidem a passar una bona estona llegint aquestes prediccions pel 2019 que avui comença! Demà, com cada dimecres us parlarem de l'amor amb les prediccions també anuals. Aprofitem per desitjar-te que aquest Any Nou siguis molt feliç!

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Heyy
Anònima, 01/01/2019 a les 11:25
+5
-1
M’ha dit tot el que ja sabia🤷🏽‍♀️
horoscop
Anònim, 01/01/2019 a les 11:33
+4
-6
Hola! Si, mira, doncs q jo soc capricorn i bno he llegit el tros del Capricorn i doncs nose magradaria molt q passessin aquelles coses pero com q abans tb he llegit més horoscopes d'aquests I crec q mai ha passat alguna cosa q posava alla Doncs no m'ho acabo de creure... En plan q m'encantaria saps pero bua nose..
Horoscop capricorn
Anònim, 01/01/2019 a les 21:18
+0
-0
Jo també sóc capricorn i penso igualJAJAJA ojala... Sort durant l'any capricorn!!!
2019
Anònim, 01/01/2019 a les 11:48
+7
-2
GRACIES JODER, EL PORTAVA ESPERANT DES DE FA MOLT TEMPS OSTIA
Reaaal
Anònim, 01/01/2019 a les 15:32
+0
-0
Jajajaj jo iguaaal, no podia faltaar
jdr tio
Anònim, 01/01/2019 a les 12:07
+10
-2
el d peixos es un ptamerda
..
Anònim, 01/01/2019 a les 15:46
+1
-0
Ke vaaaa, si el compares amb algun altrees, es molt boooo
pens oser obtimista
Anònima, 01/01/2019 a les 20:48
+0
-0
si aquest any penso ser obtimista
Horoscp
Anònimnuria, 02/01/2019 a les 10:14
+0
-0
Sí senyor, així és fa possible tot el que tens de bó en el teu horòscop.🌞
OB---->OP
Anònim, 02/01/2019 a les 12:10
+0
-0
Optimista! Dades de diccionaris.cat
Quin mal als ulls!
Mataats
Anònim, 01/01/2019 a les 20:54
+0
-0
Vaia matats que sou tots enserii haha equisde laik si te ha gustado i si no te ha gustado dislaik
Escorpí
Anònima, 01/01/2019 a les 22:03
+0
-0
He llegit el meu horòscop i m'he quedat com "ua guai". Després m'he posat a llegir els altres i la veritat és que tots m'anirien bé. Tinc una crisis existencial perqué si tots els horòscops poden ser reals vol dir que potser no soc escorpí? (O que és una gran inventada, també pot ser😂)
2019
Anònima, 01/01/2019 a les 22:04
+2
-0
Like si anaves a posar 2018 a la "comprovació" del comentari i després has pensat que ja estem al 2019.😂😂
(Aprofito per desitjar-vos bon any nou🎊)
Hola
Anònim, 01/01/2019 a les 22:06
+0
-0
Algú creu en l'astrologia? Really???