ENQUESTA Quina d'aquestes ha estat la millor peli del 2018?

per Redacció, 31 de desembre de 2018 a les 09:03 |
El 2018 s'acaba i es tanca un altre any carregat de cinema. Des d'històries d'amor envoltades de música, passant per sagues de superherois, dramàtiques interpretacions i romàntics moments fins al retorn d'antigues històries que crèiem que tornaríem a veure mai més en pantalla gran. Us portem algunes de les millors pel·lícules d'aquest any: amb quina us quedeu?

 


Si no podeu veure el playbuzz, espereu uns segons o torneu a carregar la pàgina.
Participació
No es posible
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 16:02
0   0
No em crec que la merda peli Netflix hagui guanyat a Bohemian Rhapsody!!!!

bohemian y campeones
Per Anònimafeminista el 1 de gener de 2019 a les 16:31
0   0
aposto per aquestes jejee bonissimes, la d' els increibles 2 no l' he vist pero m' agues agrdadat veurela ja que a diferencia de l' altre peli cambien els llocs, osigui, es elastigirl la que va a la misio y te mes protagonisme.

LA MILLOR PELI DE L'ANY
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 14:32
0   0
La millor peli de l'any es MEGALODON. Ja esta discusió acabada.

What
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 13:09
2   1
Per què ningú està parlant de fantastic beaaastsss?????😍

...
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 09:37
0   0
No he vist cap d'aquestes...😂😂😂😂😂😂

BOHEMIAN RAPSODY
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 09:08
0   0
Bohemian Rapsody sens subte la millor peli!!!😍😍😍

No nai vis cap
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 05:09
0   0
Pos si eks no nai vis cap destes😂😂

A todos los chicos de los que me enamoré
Per Anònima el 1 de gener de 2019 a les 03:18
2   0
Sóc la única que pensa que aquesta peli està molt sobrevalorada?

Spoileeeeer
Per Anònima el 1 de gener de 2019 a les 02:40
1   1
Deadpool mor a la segona película

:)
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 01:24
1   1
Infinity War mereix més vots!!!! :’(

BR
Per Anònima el 1 de gener de 2019 a les 00:49
3   0
Rami Malek es mereix un Òscar per la seva fantástica actuació!!!

ai mare..
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 00:47
3   0
Com ha de ser millor la pastelada de "A todos los chicos que me enamoré" que "Bohemian Rhapsody", per favor... pd: Freddie es una puta llegenda❤

?
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 00:38
1   0
Com heu pogut comparar a todos los chicos de los que me enamore amb totes les altres

Falta el gran showman
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 23:52
1   1
Pos eso

Bueno...
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 23:19
2   0
No es per res, pero la de a todos los chicos a los que me enamore es molt dolenta...

Ugh
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 23:05
2   0
Bohemian rhapsody es MOLT millor que a todos los chicos de los que me enamoré (leas he vist les dos i m’encanten les dos).

Estic entre doss
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 22:26
1   0
O vengadores q va ser brutal o bohemian rapsody q pensava q no em molaria i va estar moolt be

De veritat...
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 21:46
4   1
De veritat que no ens poseu cap película que valgui realment la pena? ( Puc entendre que alguna se'n pugui salvar) però que siguem adolescents no vol dir que ens hagin d agradar a Tots el mateix tipus d pelis ( que a + és obvi que van dirigides a adolescents) i... De veritat " de todos los chicos que me enamoré" ?estic perdent la fe en la humanitat...

bohemian rapsody
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 21:36
0   0
B R U T A L

BIRD BOX
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 21:33
2   0
Y the maze of runner...

...
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 21:22
4   1
A veure a todos los chicos q me enamore es una peli molt guai pero tmp per ser la millor peli d 2018 ns...

Gust horrible
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 20:58
2   0
Com pot ser que Infinity War no sigui la primera? Mare meva, com pot agradar els increibles 2 que Avengers?

.
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 15:19
0   0
Totalment d'acord joder. Infinity war meriex el primer lloc de lluny.
Bohemian rhapsody
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 20:45
1   1
Les millprs son bohemian rhapsody i solo: a star wars story

Cap
Per Anònima el 31 de desembre de 2018 a les 20:42
1   3
Per mi... The Kissing Booth, I Love Dogs, Amor a Medianoche...

QUEEN
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 00:17
2   0
avera, tothom va d: buaaa, soc super fan d queen! quan segur que abans no sabies qui era el freddie mercury. em cansa molt que la gent coneixi a gent tan iconica com ell per una peli...
Kpop 24/7
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 20:35
0   3
Qui afegiria BURN THE STAGE THE MOVIE? AJAJAJAAJA Bon any nou a tots

BR. RPO. C
Per Lalexmonster99 el 31 de desembre de 2018 a les 20:25
1   2
Bohemian Rhapsody. Ready Player One. Campeones. I sens dubte com ha dit company anteriorment, en falten moltes i de millors...

The Greatest Showman😍
Per Anònimaa el 31 de desembre de 2018 a les 20:17
2   2
Jo us recomano aquesta pel•lícula, crec que es de les millors pel•lícules de l’any. Espero que si la veieu us agradi!💚 Bon any nou Adolescents🎉

To all t'he boysss
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 20:16
5   1
Ara ja ni es menciona THE KISSING BOOTH hahahahaha.

hahaha
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 20:15
2   1
Estas tu que para todos los chicos de los que me enamoré es més bona que bohemian rapsody

BOHEMIAN RHAPSODY
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 20:14
9   0
DEU MEU BOHWMIAN RHAPSODY LA MILLOR PELI LmHE VISTA SIS VEGADESS

..
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 19:43
5   0
Clarament Bohemian rhapsody y con amor Simon 😍😍😍

.
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 19:41
1   0
De les 6 primeres no en puc triar ni una, m'han enamorat totes 6😍

❤️
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 19:36
6   1
Bon any noou adooolescentts! Us desitjo el TOT i el RES, tot el que us faci feliç i RES que us faci patir!

Opinió
Per Algú el 31 de desembre de 2018 a les 19:33
19   0
Sóc fan de l'univers de Harry Potter però la millor peli d'aquest any ha sigut Bohemian Rhapsody sense dupte. Visca Queen!! Bon any 🖤

.
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 19:11
7   1
Ready player one. Si no l'heu vist hos la recomano molt. Molt bona

Falta
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 17:52
4   4
Falta Aquaman una de les millors pelicules d'aquest any😍😍

Bohemian Rhapsody
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 16:57
80   8
Bohemian Rhapsody la millor peliiii jooooodeeer!!!!

😀
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 11:19
6   0
Ja som 2 que pensem igual
Bohemian Rhapsody
Per AnÒnImA el 31 de desembre de 2018 a les 19:58
12   1
VISCA QUEEN JODER ❤️
Falten
Per Anònim el 31 de desembre de 2018 a les 12:25
10   14
Solo: a Star Wars stroy, i Mortal engines

Falten
Per Anònim el 1 de gener de 2019 a les 11:50
0   0
Sobretot, Mortal Engines
Ehem
Per Anònima el 31 de desembre de 2018 a les 21:24
6   1
A VEURE... I WONDER QUE?! ES LA MILLOR PUT* PELI DE L'HISTÒRIA 😝
31
Per Anònima el 31 de desembre de 2018 a les 09:23
194   4
Bon dia a tothom. Desitjo k ho passeu be el que queda de 2018 i també us desitjo un feliz 2019!❤