Aquest famós s'ha passat al disseny de moda, t'ho posaries?

| 01/01/2019 a les 10:54h
Arxivat a: FAMOSOS, Disseny de Moda, espardenyes, justin bieber
 
Imatge il·lustrativa
Sembla que el coneguem de tota la vida, però només fa 10 anys que en Justin Bieber es va donar a conèixer a Youtube. Durant la seva infància i adolescència s’ho va currar molt i va ser molt actiu en aquesta plataforma. A més, va tenir la sort que Scooter Braun i Usher es fixessin amb ell i l’animessin a firmar el seu primer contracte discogràfic, “My World” en el que hi havia la famosa cançó “Baby”.

Justin Bieber és una estrella internacional, i encara que fa temps que no està gaire actiu musicalment, ara s’ha volgut estrenar en el món del disseny de moda (com fan molts altres famosos i famoses). I què dissenya? Doncs de moment unes espardenyes d’hotel de només 4,99 dòlars. Per ara la seva marca, anomenada “Drew House”, només té aquest producte, però estarem a l’expectativa de si dissenya alguna cosa més.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@drewhouse

Una publicación compartida de Justin Bieber (@justinbieber) el


La veritat és que les espardenyes es veuen bastant normaletes, què en penseu vosaltres? Us les compraríeu?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

cheap ol’ regular drew house slippers, get ‘em now. LINK IN BIO

Una publicación compartida de Drew House (@drewhouse) el

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

.
Anònima, 01/01/2019 a les 11:24
Molt interessant
+136
-6
Ara qualsevol [email protected] pot fer una merdeta d'aquestes i considerar-se moda. Si algú està interessat en la moda de veritat que busqui a youtube Alexander McQueen. Els espectacles que muntava aquest home eren brutals.
Diners
Anònim, 01/01/2019 a les 17:01
+26
-3
I la veritat això que és una porqueria val un munt de pasta
Molta pasta?
Anònim, 02/01/2019 a les 09:12
+7
-1
Per el que diu que valen molta pasta son 4,99$ nomes eh?😂🤦‍♂️
Que es esta mierda
Anònim, 02/01/2019 a les 22:36
+0
-0
Que es esta mierda??😂
FELIÇ 2019 GUAPES I GUAPOS
Anònim, 01/01/2019 a les 12:11
Interessant
+89
-7
Pero que feass😂😂
La meva opinió
Anònima , 01/01/2019 a les 19:24
+4
-1
Sincerament, quina merd*.
Que es dediqui a cantar que dissenyar no és lo seu.
Justin bieber
Anònim, 01/01/2019 a les 19:31
+4
-8
Com quan simplement dieu coses negatives per que odieu al cantant i no per que realment siguin lletges o no
.
Anònim, 02/01/2019 a les 11:49
+11
-0
Igual que molta gent se les comprara xq li agrada en Justin Bieber i no xq li agradin les sabatilles🤷‍♀️
Super fan
Anònim, 01/01/2019 a les 19:44
+3
-1
Obiamentttt
Per no dir-vos q ja les he vomprat
Iks de
Anònim, 01/01/2019 a les 20:03
+8
-7
Lletges com les seves cançons
Me les compro ja!!
Anònim, 01/01/2019 a les 21:21
+4
-5
Es el Justin😍😍 massa fan de les sabatilles jajaja
Vull estudiar Disseny
Anònim, 01/01/2019 a les 22:35
+4
-2
Al setembre del 2019 segurament començi el batxillerat artistic perq vull estudiar disseny, i com hagi de dissenyar merdes d’aquestes que no se si es poden considerar moda...ho deixo🤷🏽‍♀️🙄
Becs
Anònim, 02/01/2019 a les 01:15
+3
-0
Q cutres
CUIDAAO
Anònima, 02/01/2019 a les 01:40
+8
-0
Son molt normaletes, tipiques sabatilles de hotel q son gratis.
L'unic q em sembla "be" es q almenys no valen una pasta (encara q 5$ ho trobo massa...) .
Tampoc entenc pq ara tot déu ("[email protected]") es crea una botigueta amb roba, no han estudiat ni res, tan sols es una manera de treure mes diners als seus seguidors...
m¡' agraden
Anònima, 02/01/2019 a les 11:41
+2
-1
me les posaria si no fos perque es d' en Justin Bieber
"Espardenyes normaletes"