L'horòscop de l'amor especial 2019

Com serà el teu 2019, segons els astres? Horòscop especial Any Nou!

| 02/01/2019 a les 10:50h
Arxivat a: ACTUALITAT, amor, horòscop
 
Imatge il·lustrativa
Aquí teniu l'horòscop de l'amor setmanal d'Adolescents.cat. Perquè tots aquells que hi creieu, o els que senzillament us agrada mirar-lo per curiositat, pugueu comprovar si us esperen uns dies de sort en l'amor. Les il·lustracions són de l'Esther Domínguez, @coattikaUs hem especificat amb un cor els signes amb qui sereu més compatibles en l’amor i el foc aquell signe amb qui tindreu més atracció i gaudireu d’una relació més passional.

Aquest contingut el pots llegir en exclusiva des de l'APP d'Adolescents.cat cada dimecres.

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina.




Des d'@AdolescentsiCat parlem amb la Suu.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Algú que m'expliqui
Anònim, 02/01/2019 a les 11:27
+4
-1
No entenc pas que vol dir ❤️ i 🔥
❤️
Anònim, 02/01/2019 a les 11:40
+1
-0
Vol dir amor
Significat de ❤ i 🔥
Adolescents.cat, 02/01/2019 a les 11:53
+9
-0
Com us hem dit al principi de tot:

❤ = els signes amb qui sereu més compatibles en l’amor
🔥 = el signe amb qui tindreu més atracció i/o gaudireu d’una relació més passional

Molta sort!
NO ENTENC
Anònim, 02/01/2019 a les 11:28
+3
-1
Que es això de ❤=Escorpi i peixos| 🔥= cancer
aixo
Anònim, 02/01/2019 a les 11:44
+2
-0
el cor vol dir amor i el foc suposo que significa pasió
💩
Anònim, 02/01/2019 a les 11:30
+6
-0
Vaia merda any que tindré, entre aquest horoscop de l'amor i el del 2019 vaia me✌️ Bueno, uno mas...
Una pregunta
Anònim, 02/01/2019 a les 11:39
+3
-0
Una cosa fa temps vau publicar un article sobre que tenim el signe malament que en relitat n'és un altre, ara quin representa que haig de mirar, el que s'ha dit sempre, el que teoricament em toca tot i que sempre s'ha dit malament o els miro tots dos? Esque els miro tots dos i em surten tot al contrari un amb l'altre. Responeu siusplau adolecents.cat

Merci a tots❤️
Pel que no sap quin mirar
Anònim, 02/01/2019 a les 12:15
+0
-0
Jo segueixo mirant el de sempre, però tampoc se si ho faig bé. Amb el que et sentis més iddmtificat suposo que serà aquell.
Escorpí
Anònim, 02/01/2019 a les 12:25
+7
-0
Soc escorpí i em posa moltissim la meva veina sagitari... Crec que és verge (en l'altre sentit)
I no sé què fer perquè mai ens veiem. Ajuda, crec que m'estic enamorant
Com puc parlar amb ella? consells 🙏🏻
Se que responc tard
Anònim, 05/01/2019 a les 17:18
+0
-0
Si algún cop coincidiu per les escales, o pujant l'ascensor podries saludarla o preguntar-li com li va. Si saps el seu nom podries buscar-la per Instagram i començar a parlar digitalment, potser comença a interessar-se més en tu.
Sort ;>
Vaia caca
Anònim, 02/01/2019 a les 12:43
+5
-0
Jo tio el de sagitari es una caca! 💩
No magrada gene quin anims hem doneu! 🤧
Us heu pasat amb els sagitaris
Anònima, 02/01/2019 a les 16:48
+1
-0
Estic igual m'he decepcionat molt al llegir-ho
sssagitrius
Anònim, 02/01/2019 a les 12:57
+0
-0
al dels sagitari nomes esta posat per els que tenen alguna relacio.
Jo com se com manira lany amb lamor si no tinc cap trlacio i aqi nomes es per si en tens.

Ames q per el q veig que mal que ens anira amb lamor, nomes estem a un signe..buf
escriu la teva pròpia història
Anònima, 02/01/2019 a les 23:39
+0
-0
i mana a la merda l'horòscop 🙈
Omg
Anònim, 02/01/2019 a les 12:58
+5
-0
Me moro, a capricorn diu: després d'un any bastant actiu...
Crec que per mi no va aquest eh😂😂😂😂 actiu de que, de mirar series tot el dia foreveralone?
Capricorns, dieu-me que no tots heu lligat aquest 2018, així em sentiré menys sola😂
geminis
Anònim, 02/01/2019 a les 13:21
+5
-0
Visca un altre any de merda en l'amor JAJAJA :''3
Ajuda
Anònim, 02/01/2019 a les 14:06
+1
-0
Gent em podeu ajudar?
M'agrada el millor amic del meu ex lio (es tan macoo), pero ell jo crec que li tira enrera que jo hagi estat amb el seu millor amic.
Tot I que a vegades em peta l'insta de liles I llavors ja nose...
no sé si això serà una bona idea però...
Anònima, 02/01/2019 a les 23:31
+1
-0
l'únic que se m'ocorre és que l'hi diguis a una festa o que estigueu borratxos, així si et diu que no pot ser que no s'acordi i si sí que ho recorda potser pensa que estaves borratxa i fa com que no ha passat. És el que jo faria ... no sé si et funcionarà...
espero que tinguis sort 💕

Pd: sì et declares explica'ns que ha passat
Mai hi ha cregut però...