7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 337]

| 02/01/2019 a les 17:00h
Arxivat a: XARXES SOCIALS, secrets
 
Imatge il·lustrativa
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.


 



Accedeix a tots els SECRETS publicats fins ara


Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Trista la meva vida
Anònima, 02/01/2019 a les 20:07
Molt interessant
+213
-1
Doncs jo tinc 16 i no m’he liat ni he fet res
Ja vindrà...

Per cert, fan de la del coixí
fa 3 mesos k no em lio
Anònim, 03/01/2019 a les 02:02
+15
-44
tinc 14 anys i soc noi si alguna noia vol k respongui
x el noi que no es lia
Anònim, 03/01/2019 a les 09:29
+11
-17
holaa jo no m'he liat mai i tinc casi 14❤️😢❤️
Per el de fa 3mesos
Anònim, 03/01/2019 a les 10:27
+6
-17
Jo estic disponible, Semblare desesperada 😂 Ho sé però no, no ho sóc 😂
Per el de fa 3 m
Anònim, 03/01/2019 a les 11:59
+1
-4
Jo tb estic igual, bueno 4 mesos fa (q rapid passa el temps jdrr) deixa insta i parlem o algo
per al que no s'ha liat mai
Anònim, 03/01/2019 a les 12:19
+6
-1
Jo tampoc xd🙃😌
Jo tambeeee fa 3 mesos xd
Anònim, 03/01/2019 a les 12:20
+2
-2
Pliis digues el teu insta jajajajajaja
Mai me liat ni res
Noia 15 , 03/01/2019 a les 14:08
+1
-2
Però i com estàs tan segur
Alumillor si s’enteren se’n riurem de tu i tot
Per el noi dels 3 mesos
Anònim, 03/01/2019 a les 14:40
+1
-2
Jo no m’he liat mai i tinc 14 anys dis el teu insta
pel dels 3 mesos
Anònim, 04/01/2019 a les 03:59
+1
-1
digues el teu insta si vols
@heybrother207
Anònim, 06/01/2019 a les 10:27
+0
-2
Jo tambee... es molt trist jajajaja
Pel dels 3mesos
Anònim, 13/01/2019 a les 23:41
+2
-0
Si eso deixa el insta retras que les ties es volen liar amb tu boig.
Confusió
Anònima, 02/01/2019 a les 20:21
Interessant
+62
-3
Bones, sóc noia. Dubte:
M'agraden romànticament els nois però sexualment no. Em fan fàstic els genitals masculins. En canvi puc sentir atracció sexual per noies.
A algú li passa? Consell?
Tranks
Anònima, 02/01/2019 a les 22:33
+13
-1
Tranquila que a mi hem passa el mateix, és normal, m'enamoro de nois però a l'hora de fo**ar prefereixo noies.
Tranqui
Anònimaa 17, 02/01/2019 a les 22:35
+6
-1
Aixo em pasava a mí i al final en vaig donar conta de que lo meu no eren els nois jajajaja. Però això em va portar el seu temps ehh

Pero cadascú és diferent , potser provant i experimentant ho sabràs el que t'agrada
Igual
Anònima, 02/01/2019 a les 23:06
+5
-0
Em passa totalment el mateix suposo que amb el temps s'aniran veient les coses
...
Anònim, 02/01/2019 a les 23:31
+3
-1
El meu consell és que no et matís a entendre-ho.
Mira, quan tinguis nòvio li ho comentes hi ho entendrà perfectament.
Llegeix el que has escrit
Anònim, 03/01/2019 a les 02:14
+4
-1
Llegint aixo es molt probable que siguis bisexual o algo, per una part t atreuen les noies i per l altra t agraden els nois i encara no estas preparada perque t agradin les seves parts. Tambe es probable que et passi aixo d avans amb els nois i que estiguis confusa i creguis que t agraden les noies.
Jo crec que el millor que pots fer es pensarho
Espero haberte ajudat srry per les faltes se escriure bé.
Confusió
Anònim, 03/01/2019 a les 02:20
+5
-1
tinc relacions sexuals amb moltíssims nois pero estic molt pillada de la meva millor amiga. Em declaro o m'oblido???
facil
Anònim, 03/01/2019 a les 08:50
+1
-8
ets bi o t'agraden els trans, o ets asexual
Em passa el mateix
Noia, 15 anys, 03/01/2019 a les 14:20
+3
-0
Estic igual que tu, a més Mai m'he liat ni he fet res. Per tant encara estic més rallada.
Jo igual
Anònima, 03/01/2019 a les 15:12
+3
-1
Tia em passa exactament el mateix no m'imagino res follant amb un tiu pq em fa fàstic les polles i les ties pues en général em molen més . Consell: ETS BI. O potser acabaras sent bolli però que més dóna l'etiqueta?? Realment no crec que importi. Liar amb qui vulguis fins on vulguis arribar i deixa les etiquetes fora!!
Un petó
Una mica més d'informació
Anònim, 04/01/2019 a les 00:42
+3
-0
Com han dit altres persones podries ser bisexual o podria ser una qüestió de temps. Però és interessant tenir clar que l'atracció romàntica i l'atracció sexual no sempre van de la mà (com ja has pogut comprovar) i que pot ser que això canviï o no, ja ho aniràs veient. En el teu cas es podria dir que ets homosexual i heteroromàntica. Aquest "creuament" d'orientacions és molt comú en persones asexuals (que tot i ser asexuals poden ser hetero/homo/pan...romàntiques) però no sempre és així. I, si bé en fòrums asexuals és molt comú trobar informació sobre la distinció entre els diferents tipus d'atracció, en general la gent no n'està al corrent. De totes maneres, aquestes etiquetes només han de servir per ajudar-nos a entendre'ns millor, no t'hi encaparris massa. Espero haver-te ajudat una mica :)
Per la del ex
Anònim, 02/01/2019 a les 21:31
+29
-3
T'aseguro que es millor oblidarlo💛
Lo del cuixi
Anònima, 02/01/2019 a les 21:32
Interessant
+53
-0
Tranquila jo aixo del cuixi tambe ho faig, i m'ajude a dormir millor XD, prove-ho es eficient😂
Coixí
Anònim, 03/01/2019 a les 10:54
+5
-0
No ets la única XD
Bona nit
Anònima, 02/01/2019 a les 21:36
Molt interessant
+358
-21
Like si alguna vegada t’has tallat els pèls de les parts íntimes amb les tisores
I per accident s'ha fet un tall?
Anònim, 02/01/2019 a les 23:53
+11
-13
títol
Noia de 14 anys
Anònim, 02/01/2019 a les 21:45
+44
-0
Em sento identificada faig exactament el mateix amb el meu coixi i pensava que era la unica
Per la del núm. 7
Anònim, 02/01/2019 a les 21:48
Interessant
+68
-0
Diuen que...
Cuando más primo más me arrimo!
😏🔥
Cosins
Anònim, 03/01/2019 a les 02:02
+24
-0
Com més cosins més endins
Ho se
De finals dels 90, 06/01/2019 a les 15:37
+1
-0
Hablaré en castellano porque estoy hasta los huevos del autocorrector.

No soy el del secreto.
Pero por experiencia te doy la razón ;)
cnverses
Anònim, 02/01/2019 a les 21:51
+29
-1
hermano i les converses d’amigues? preguntooo
Besar-se a la boca
Anònim, 03/01/2019 a les 00:29
+2
-0
.
una pregunta
Anònim, 02/01/2019 a les 21:56
+17
-30
que vol dir liar-se?
Mare meva
Anònima, 02/01/2019 a les 22:42
+7
-2
Liar-se és besar-se amb llengua
significat a la meva manera
Anònim, 02/01/2019 a les 22:50
+4
-0
quan estas amb una persona i esteu els dos molt calents donanvos petons amb llengua i normalment dura mes rato que un morreo normal dura bastant
liarse
Anònim, 02/01/2019 a les 22:55
+1
-0
vol dir donar-se un petó amb llengua
♥️
Anònim, 03/01/2019 a les 00:33
+3
-0
olé tú😌
Liar-se
Anònim, 03/01/2019 a les 01:46
+4
-1
Es una mica complicat dexplicar i ns si ho fare be o si ho entendras pero ho intento😂 es en plan un peto als llavis llarg i amb moviments de la boca i la llengua (opcional) un morreo saps q es? Pues semblant a un morreo per no dir q es un sinonim😂
Vol dir....
Anònimeixon, 03/01/2019 a les 02:16
+2
-2
Quedar amb una persona i ferse un morreo
em
Anònim, 03/01/2019 a les 09:09
+3
-2
morrejar-se
too young
Anònim, 20/01/2019 a les 17:10
+1
-0
si fas la pregunta vol dir que encara no estas preparada per saber la resposta xD
Siusplau
Anònim, 02/01/2019 a les 21:57
+47
-59
Em podeu menjar la polla?
Noia, 15
Anònim, 02/01/2019 a les 22:52
+4
-7
Jo em presento voluntaria
Si
Anònim, 02/01/2019 a les 23:32
+5
-6
El que ha dit que si li podem menjar la polla: si, m'encantariaaaaaa.....
.
Anònim, 03/01/2019 a les 00:31
+6
-0
així tal qual 😂
Pel de la polla
Anònim, 03/01/2019 a les 00:37
+3
-8
Encantada 😂😂
Per el de menjar la polla
Anònima, 03/01/2019 a les 00:47
+4
-8
Jo, encantada, mobro de cames si vols.
D1
Anònim, 03/01/2019 a les 01:30
+3
-6
quan vulguissssssssss😋
SI
Anònim, 03/01/2019 a les 10:52
+1
-1
Diguem el teu instagram
Hola k dise
Anònim, 03/01/2019 a les 13:04
+2
-1
Penis.🙃
Iep
Anònim, 03/01/2019 a les 20:28
+5
-0
Els nois també podem ser candidats? ;)
El 2
Anònim, 02/01/2019 a les 21:59
+18
-0
Jo vaig estar molt confusa amb un amic que erem quasi millors amics definitiva ment em vaig adonar que m'havia pillat vam començar a sortir i ara despres d'un temps ho em deixat es una real merda perque de la bonica amistad ja no hi ha res
Hijo puta
Anònim, 02/01/2019 a les 22:24
+2
-2
Hijo puta el tercero k me agarra el mero
AJUDA
Anònim, 02/01/2019 a les 23:04
+7
-1
He quedat per liarme amb el meu crush pero el problema es q es el meu primer cop i no se com ferho.
Algu pot ajudar?
Jo estic igual
Anònim, 08/01/2019 a les 00:26
+0
-0
Jo no puc donar-te consells perquè tampoc m'he liat mai. Aixi que si us plau, que algu comenti, com es lia?
Intercanvi
Anònimaa, 02/01/2019 a les 23:18
+29
-4
A la noia q es va follar al noi de intercanvi, com pots estar orgullosa de posar les banyes al teu novi q porteu 4 anys? Esq no ho pillo, si estimes amb algu l’estimes de veritat tio no entenc la gent q posa les banyes aixi per posar
HBLARE EN CASTELLANO PORK SI XD
Anònim, 09/01/2019 a les 17:53
+1
-0
A veeer yo noo entieendo a las persoonaas k teniendo un priimer plaaato necesitaaan tb el segundo sbs jooder.

Enfin.
per lo de la polla
Anònim, 02/01/2019 a les 23:56
+4
-0
en serio??😑😂
AJUDA!!
Anònima, 03/01/2019 a les 00:26
+8
-1
No se com fer-me per primer cop dits...
Sempre que m’he mastutbat ho he fet tocant-me el clitoris i casi sempre he arribar a l’orgasme...
Pero a l’hora de posar-me els dits dins de la vagina em fa por fer-me mal o no tocar al lloc “correcte”.
Algun cosell?? Ho agrairia moltissiim
...
Anònim, 03/01/2019 a les 22:40
+0
-0
Comença a poc a poc, primer un dit i si vols posa l altre després. No crec que et facis mal.

PD: nse la veritat és que mai he arribat a l orgasme d aquesta manera. Si ja t anava b l altre no tens pk canviar-la.
Necessito ajuda
Anònim, 03/01/2019 a les 01:13
+1
-0
Hi ha una noia del meu institut amb la que he parlat però no tenim relació ara mateix. Com podria començar a parlar-hi?
Pues
Anònim, 03/01/2019 a les 12:10
+0
-0
Treu-li tema. Sense vergonya, si ja heu parlat ja sabràs com començar conversa.
Tmb la pots obrir per insta si vols.
La del coixí
Anònim, 03/01/2019 a les 02:13
+7
-0
Pude es patètic però faig el mateix, fins i tot de vegades m’imagino q tenim una conversa. Real q jo q tinc insomni des de que Sóc petita i m’ajuda moltíssim a dormir. Algú més?
Ajuda
Anònima, 03/01/2019 a les 11:58
+1
-0
Necessito ajuda, hi ha un noi que es 4 anys més gran que jo, pero estic mooolt colada per ell, hem parlat, no gaire, pero t’ho prometo estic molt enamorada de ell i no se que fer, algú ajuda 😭🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Pd: Li vaig dir a la meva amiga pero ens vam enfadar i ara tinc por que li digui a tothom☹️ Que faig??
La del noi 4 anys mes gran
Anònim, 03/01/2019 a les 19:40
+0
-0
Doncs primer el que has de fer es arreclar-ho amb la teva amiga. Jo el que faig molts cops es intentar averiguar el que sent el noi per mi i el que li agrada de les nenes, a partir d'aqui a poc a poc vas parlant amb ell encara que sigui de tonteries i al final ho trovaras algun resultat, no sempre surt com esperes pero jo ho he fet i et quedes mes trnaquila almenys no podras dir que no ho has intenat.
Molta sort💙
Ns q fer amb la meva vida
Nena 15 anys , 03/01/2019 a les 14:06
+1
-1
Mai me liat ni man fet dits ni res ok
Si que man dic de ser novios i l’ió i tot però jo sempre dic que no pq ns o no m’agrada o no busco Res però no es així jo vull tenir novio alguna cosa seria amb un noi que m’entengui I m’estimi sabeu 😕
Algú em pot explicar la seva experiència amb el seu primer lio o dits o el q sigui
Srry per les faltes de ortografia

Ajudeu me estic desesperada 😫😫😣
X2
Anònim, 03/01/2019 a les 17:57
+1
-0
Ja som dos
X2
Anònim, 03/01/2019 a les 18:34
+0
-0
Ja som dos
per la k no sap k fer amb la seva vida
Anònim, 03/01/2019 a les 18:46
+1
-0
Estic igual k tu super desperada i tb he tingut oportunitats de lio i de parella pero ns es com rm fa molt corte, i si no ho faig be o coses aixi i pues al final acabo dient k no busco res, algu m'ajuda a superar aquesta mena dr por? O consells de com fer-ho burno esque ns k fer amb la mevavida tp
Jo igual
Anònim, 08/01/2019 a les 00:31
+0
-0
Jo estic igual, sempre dic que no per por a liar-me malament... esque no sé em dona cosa pk no sé com he de moure la boca o la llengua. Tothom em diu que surt sol pero em quedo igual y no m'ho acabo de creure perquè com pot sortir sol?? No ho entenc
Algú que estigui sol xd
Anònim, 03/01/2019 a les 18:34
+6
-0
Timc15 anys, soc noi, algu?
Yas
Anònima, 03/01/2019 a les 22:06
+0
-0
Faig 15 a principis d febrer i soc noia.
El problem es q stic sense insta x les notes. Si em trobes parlem jajaja
Joo
Anònima, 03/01/2019 a les 22:47
+0
-0
Tinc 16 i soc de Bcn
pel noi *algu q estigui sol*
Anònim, 04/01/2019 a les 04:04
+0
-0
pasa al teu insta
HOLIS
Anònim, 10/01/2019 a les 19:14
+0
-0
Tinc 15 i sóc de BCN
Per tots els nois que hi veieu
Unajajajaja, 06/01/2019 a les 23:24
+0
-0
Soc una nena a la que li agrada molt chuparla(jurat que no es coña)
Si algu vol una mamada que em deixi el insta o el num i parlem
algú s'atreiviria a fer-me una mamada? (noi)
Anònim, 07/01/2019 a les 16:27
+0
-0
el hándicap esque alguns voldran però per comunicar-se serà xungu.... :(
Ajudaa!!🙏