7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 337]

per Redacció, 2 de gener de 2019 a les 17:00 |
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.


 



Accedeix a tots els SECRETS publicats fins ara


Arxivat a:
ACTUALITAT, secrets
Participació
VISCA RÚSSSSSIA
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 20:38
0   2
DIGUIS NO A L'INCEST I SÍ A LA URSS

Ajudaa!!🙏
Per Anònim el 8 de gener de 2019 a les 00:21
0   0
Hola! Tinc un dubte enooorme i us demano consells, si us plau: com es lia?? Encara no m'he liat mai perquè, quan tinc l'oportunitat, dic que no perquè tinc por de fer-ho malament... Us agrairia que no em diguèssiu lo típic de: deixa't portar i tal perquè tothom em diu això i em quedo igual! He de saber com moure la boca o la llengua? Si us plau, digueu-me com és🙏

algú s'atreiviria a fer-me una mamada? (noi)
Per Anònim el 7 de gener de 2019 a les 16:27
0   0
el hándicap esque alguns voldran però per comunicar-se serà xungu.... :(

Per tots els nois que hi veieu
Per Unajajajaja el 6 de gener de 2019 a les 23:24
0   0
Soc una nena a la que li agrada molt chuparla(jurat que no es coña) Si algu vol una mamada que em deixi el insta o el num i parlem

Algú que estigui sol xd
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 18:34
6   0
Timc15 anys, soc noi, algu?

HOLIS
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 19:14
0   0
Tinc 15 i sóc de BCN
pel noi *algu q estigui sol*
Per Anònim el 4 de gener de 2019 a les 04:04
0   0
pasa al teu insta
Joo
Per Anònima el 3 de gener de 2019 a les 22:47
0   0
Tinc 16 i soc de Bcn
Yas
Per Anònima el 3 de gener de 2019 a les 22:06
0   0
Faig 15 a principis d febrer i soc noia. El problem es q stic sense insta x les notes. Si em trobes parlem jajaja
Ns q fer amb la meva vida
Per Nena 15 anys el 3 de gener de 2019 a les 14:06
1   1
Mai me liat ni man fet dits ni res ok Si que man dic de ser novios i l’ió i tot però jo sempre dic que no pq ns o no m’agrada o no busco Res però no es així jo vull tenir novio alguna cosa seria amb un noi que m’entengui I m’estimi sabeu 😕 Algú em pot explicar la seva experiència amb el seu primer lio o dits o el q sigui Srry per les faltes de ortografia Ajudeu me estic desesperada 😫😫😣

Jo igual
Per Anònim el 8 de gener de 2019 a les 00:31
0   0
Jo estic igual, sempre dic que no per por a liar-me malament... esque no sé em dona cosa pk no sé com he de moure la boca o la llengua. Tothom em diu que surt sol pero em quedo igual y no m'ho acabo de creure perquè com pot sortir sol?? No ho entenc
per la k no sap k fer amb la seva vida
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 18:46
1   0
Estic igual k tu super desperada i tb he tingut oportunitats de lio i de parella pero ns es com rm fa molt corte, i si no ho faig be o coses aixi i pues al final acabo dient k no busco res, algu m'ajuda a superar aquesta mena dr por? O consells de com fer-ho burno esque ns k fer amb la mevavida tp
X2
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 18:34
0   0
Ja som dos
X2
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 17:57
1   0
Ja som dos
Ajuda
Per Anònima el 3 de gener de 2019 a les 11:58
1   0
Necessito ajuda, hi ha un noi que es 4 anys més gran que jo, pero estic mooolt colada per ell, hem parlat, no gaire, pero t’ho prometo estic molt enamorada de ell i no se que fer, algú ajuda 😭🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Pd: Li vaig dir a la meva amiga pero ens vam enfadar i ara tinc por que li digui a tothom☹️ Que faig??

La del noi 4 anys mes gran
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 19:40
0   0
Doncs primer el que has de fer es arreclar-ho amb la teva amiga. Jo el que faig molts cops es intentar averiguar el que sent el noi per mi i el que li agrada de les nenes, a partir d'aqui a poc a poc vas parlant amb ell encara que sigui de tonteries i al final ho trovaras algun resultat, no sempre surt com esperes pero jo ho he fet i et quedes mes trnaquila almenys no podras dir que no ho has intenat. Molta sort💙
La del coixí
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 02:13
7   0
Pude es patètic però faig el mateix, fins i tot de vegades m’imagino q tenim una conversa. Real q jo q tinc insomni des de que Sóc petita i m’ajuda moltíssim a dormir. Algú més?

Necessito ajuda
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 01:13
1   0
Hi ha una noia del meu institut amb la que he parlat però no tenim relació ara mateix. Com podria començar a parlar-hi?

Pues
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 12:10
0   0
Treu-li tema. Sense vergonya, si ja heu parlat ja sabràs com començar conversa. Tmb la pots obrir per insta si vols.
AJUDA!!
Per Anònima el 3 de gener de 2019 a les 00:26
8   1
No se com fer-me per primer cop dits... Sempre que m’he mastutbat ho he fet tocant-me el clitoris i casi sempre he arribar a l’orgasme... Pero a l’hora de posar-me els dits dins de la vagina em fa por fer-me mal o no tocar al lloc “correcte”. Algun cosell?? Ho agrairia moltissiim

...
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 22:40
0   0
Comença a poc a poc, primer un dit i si vols posa l altre després. No crec que et facis mal. PD: nse la veritat és que mai he arribat a l orgasme d aquesta manera. Si ja t anava b l altre no tens pk canviar-la.
per lo de la polla
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 23:56
4   0
en serio??😑😂

Intercanvi
Per Anònimaa el 2 de gener de 2019 a les 23:18
29   4
A la noia q es va follar al noi de intercanvi, com pots estar orgullosa de posar les banyes al teu novi q porteu 4 anys? Esq no ho pillo, si estimes amb algu l’estimes de veritat tio no entenc la gent q posa les banyes aixi per posar

HBLARE EN CASTELLANO PORK SI XD
Per Anònim el 9 de gener de 2019 a les 17:53
1   0
A veeer yo noo entieendo a las persoonaas k teniendo un priimer plaaato necesitaaan tb el segundo sbs jooder. Enfin.
AJUDA
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 23:04
7   1
He quedat per liarme amb el meu crush pero el problema es q es el meu primer cop i no se com ferho. Algu pot ajudar?

Jo estic igual
Per Anònim el 8 de gener de 2019 a les 00:26
0   0
Jo no puc donar-te consells perquè tampoc m'he liat mai. Aixi que si us plau, que algu comenti, com es lia?
Hijo puta
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 22:24
2   2
Hijo puta el tercero k me agarra el mero

El 2
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 21:59
18   0
Jo vaig estar molt confusa amb un amic que erem quasi millors amics definitiva ment em vaig adonar que m'havia pillat vam començar a sortir i ara despres d'un temps ho em deixat es una real merda perque de la bonica amistad ja no hi ha res

Siusplau
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 21:57
47   59
Em podeu menjar la polla?

Iep
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 20:28
5   0
Els nois també podem ser candidats? ;)
Hola k dise
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 13:04
2   1
Penis.🙃
SI
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 10:52
1   1
Diguem el teu instagram
D1
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 01:30
3   6
quan vulguissssssssss😋
Per el de menjar la polla
Per Anònima el 3 de gener de 2019 a les 00:47
4   8
Jo, encantada, mobro de cames si vols.
Pel de la polla
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 00:37
3   8
Encantada 😂😂
.
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 00:31
6   0
així tal qual 😂
Si
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 23:32
5   6
El que ha dit que si li podem menjar la polla: si, m'encantariaaaaaa.....
Noia, 15
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 22:52
4   7
Jo em presento voluntaria
una pregunta
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 21:56
17   30
que vol dir liar-se?

too young
Per Anònim el 20 de gener de 2019 a les 17:10
1   0
si fas la pregunta vol dir que encara no estas preparada per saber la resposta xD
em
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 09:09
3   2
morrejar-se
Vol dir....
Per Anònimeixon el 3 de gener de 2019 a les 02:16
2   2
Quedar amb una persona i ferse un morreo
Liar-se
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 01:46
4   1
Es una mica complicat dexplicar i ns si ho fare be o si ho entendras pero ho intento😂 es en plan un peto als llavis llarg i amb moviments de la boca i la llengua (opcional) un morreo saps q es? Pues semblant a un morreo per no dir q es un sinonim😂
♥️
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 00:33
3   0
olé tú😌
liarse
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 22:55
1   0
vol dir donar-se un petó amb llengua
significat a la meva manera
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 22:50
4   0
quan estas amb una persona i esteu els dos molt calents donanvos petons amb llengua i normalment dura mes rato que un morreo normal dura bastant
Mare meva
Per Anònima el 2 de gener de 2019 a les 22:42
7   2
Liar-se és besar-se amb llengua
cnverses
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 21:51
29   1
hermano i les converses d’amigues? preguntooo

Besar-se a la boca
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 00:29
2   0
.
Per la del núm. 7
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 21:48
68   0
Diuen que... Cuando más primo más me arrimo! 😏🔥

Ho se
Per De finals dels 90 el 6 de gener de 2019 a les 15:37
1   0
Hablaré en castellano porque estoy hasta los huevos del autocorrector. No soy el del secreto. Pero por experiencia te doy la razón ;)
Cosins
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 02:02
24   0
Com més cosins més endins
Noia de 14 anys
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 21:45
44   0
Em sento identificada faig exactament el mateix amb el meu coixi i pensava que era la unica

Bona nit
Per Anònima el 2 de gener de 2019 a les 21:36
358   21
Like si alguna vegada t’has tallat els pèls de les parts íntimes amb les tisores

I per accident s'ha fet un tall?
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 23:53
11   13
títol
Lo del cuixi
Per Anònima el 2 de gener de 2019 a les 21:32
53   0
Tranquila jo aixo del cuixi tambe ho faig, i m'ajude a dormir millor XD, prove-ho es eficient😂

Coixí
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 10:54
5   0
No ets la única XD
Per la del ex
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 21:31
29   3
T'aseguro que es millor oblidarlo💛

Confusió
Per Anònima el 2 de gener de 2019 a les 20:21
62   3
Bones, sóc noia. Dubte: M'agraden romànticament els nois però sexualment no. Em fan fàstic els genitals masculins. En canvi puc sentir atracció sexual per noies. A algú li passa? Consell?

Una mica més d'informació
Per Anònim el 4 de gener de 2019 a les 00:42
3   0
Com han dit altres persones podries ser bisexual o podria ser una qüestió de temps. Però és interessant tenir clar que l'atracció romàntica i l'atracció sexual no sempre van de la mà (com ja has pogut comprovar) i que pot ser que això canviï o no, ja ho aniràs veient. En el teu cas es podria dir que ets homosexual i heteroromàntica. Aquest "creuament" d'orientacions és molt comú en persones asexuals (que tot i ser asexuals poden ser hetero/homo/pan...romàntiques) però no sempre és així. I, si bé en fòrums asexuals és molt comú trobar informació sobre la distinció entre els diferents tipus d'atracció, en general la gent no n'està al corrent. De totes maneres, aquestes etiquetes només han de servir per ajudar-nos a entendre'ns millor, no t'hi encaparris massa. Espero haver-te ajudat una mica :)
Jo igual
Per Anònima el 3 de gener de 2019 a les 15:12
3   1
Tia em passa exactament el mateix no m'imagino res follant amb un tiu pq em fa fàstic les polles i les ties pues en général em molen més . Consell: ETS BI. O potser acabaras sent bolli però que més dóna l'etiqueta?? Realment no crec que importi. Liar amb qui vulguis fins on vulguis arribar i deixa les etiquetes fora!! Un petó
Em passa el mateix
Per Noia, 15 anys el 3 de gener de 2019 a les 14:20
3   0
Estic igual que tu, a més Mai m'he liat ni he fet res. Per tant encara estic més rallada.
facil
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 08:50
1   8
ets bi o t'agraden els trans, o ets asexual
Confusió
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 02:20
5   1
tinc relacions sexuals amb moltíssims nois pero estic molt pillada de la meva millor amiga. Em declaro o m'oblido???
Llegeix el que has escrit
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 02:14
4   1
Llegint aixo es molt probable que siguis bisexual o algo, per una part t atreuen les noies i per l altra t agraden els nois i encara no estas preparada perque t agradin les seves parts. Tambe es probable que et passi aixo d avans amb els nois i que estiguis confusa i creguis que t agraden les noies. Jo crec que el millor que pots fer es pensarho Espero haberte ajudat srry per les faltes se escriure bé.
...
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 23:31
3   1
El meu consell és que no et matís a entendre-ho. Mira, quan tinguis nòvio li ho comentes hi ho entendrà perfectament.
Igual
Per Anònima el 2 de gener de 2019 a les 23:06
5   0
Em passa totalment el mateix suposo que amb el temps s'aniran veient les coses
Tranqui
Per Anònimaa 17 el 2 de gener de 2019 a les 22:35
6   1
Aixo em pasava a mí i al final en vaig donar conta de que lo meu no eren els nois jajajaja. Però això em va portar el seu temps ehh Pero cadascú és diferent , potser provant i experimentant ho sabràs el que t'agrada
Tranks
Per Anònima el 2 de gener de 2019 a les 22:33
13   1
Tranquila que a mi hem passa el mateix, és normal, m'enamoro de nois però a l'hora de fo**ar prefereixo noies.
Trista la meva vida
Per Anònima el 2 de gener de 2019 a les 20:07
213   1
Doncs jo tinc 16 i no m’he liat ni he fet res Ja vindrà... Per cert, fan de la del coixí

Pel dels 3mesos
Per Anònim el 13 de gener de 2019 a les 23:41
2   0
Si eso deixa el insta retras que les ties es volen liar amb tu boig.
@heybrother207
Per Anònim el 6 de gener de 2019 a les 10:27
0   2
Jo tambee... es molt trist jajajaja
pel dels 3 mesos