10 beneficis d'estar sol/a

| 02/01/2019 a les 10:13h
Arxivat a: CONSELLS, estar sol, beneficis, soledat
 
Imatge il·lustrativa
La soledat està infravalorada. Moltes persones creuen que estar sol/a és una cosa dolenta. Creuen que estar sol/a és un problema i que no li agrada a ningú.

Però no és veritat, quan abraces la soledat t'adones d'un pilot de beneficis que t'aporta i del creixement que fas com a persona!


 

 



Des d'@AdolescentsiCat parlem amb la Suu

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

clar i falta una
Anònimaa, 02/01/2019 a les 11:10
+41
-1
que ningu es queeixa d' el que fas o has de discutir amb aktres persones, cuan estas [email protected] fas el que vols i a la teva manera sense que els altres et critiquin
Veina
Anònim, 02/01/2019 a les 14:07
+7
-4
Em posa moltissim la meva veina... Crec que és verge. És que és tan mona i guai.
I no sé què fer perquè mai ens veiem. Ajuda, crec que m'estic enamorant
Com puc parlar amb ella? consells 🙏🏻
Es veïna
Anònim, 02/01/2019 a les 14:47
+7
-60
Es que ets un cap de suro nen, com tens els collons de escriure veina, tu no ets català ni ets res, de veritat quina decepció de nen.
Per el de "Es veïna"
Anònim, 02/01/2019 a les 15:55
Interessant
+60
-1
Perdó nen, ho he escrit ràpid. Per cert, ES s'escriu amb accent "ÉS" (amb el significat que tu has posat) i "de escriure" és "d'escriure". Si tu no saps escriure bé, millor no corregeixis als altres.
"És que quina decepció de nen eh, de debò..."
Petons als collons que tens per cagar-la tant maco.
Consells
Anònimiii, 02/01/2019 a les 17:51
+12
-0
Obra i diga-li si vol quedar un dia, la convides a veure algo o un piti o algo així. Ns si viviu al mateix barri, carrer o edifici, però si està a prop li pots demanar sal o oli😂 que no falla mai.
Jo el que faria és intentar quedar amb ella o fer un vol potser amb algú que coneixeu els dos (en plan un altre veí) i així aneu parlant. Després li dius de tornar a quedar a veure que diu. Treu tema de conversació, si pot ser.
Pel tema d q es verge, tu pues parlant amb ella a veure si ho esbrines. Tu t'insinues i a veure si et segueix el joc. Potser és com jo que no em vaig liar fins als 15. Potser no folleu, però lios y algun oral és possible.
Enamorar-se mola... si et corresponen. Tu intenta-ho.
puta vida
Anònimaa, 02/01/2019 a les 20:29
+2
-0
joder pues jo igual pero amb el meu veí
No ho entenc
Anònima, 02/01/2019 a les 20:41
+6
-1
Que té que veure que sigui verge amb que t'agradi? Que si no fos verge ja no t'agradaria? Perque com has dit les coses noi...
I una altra cosa, dius del que t'ha corregit i tu poses "és que és" i hauria de ser "es que és", és porta accent quan fa referència al verb "ser" osigui que si tú no en saps, (d'escriure bé) tampoc corregeixis a la gent.
Flipo
Anònima, 02/01/2019 a les 20:51
+6
-0
A cada última noticia que han penjat ho has posat, tant desesperat estas? Pregunto?
tentenc
Anònim, 02/01/2019 a les 23:20
+2
-0
buaa tentect perfectament jo tmb estic pillada del meu veï de dalt i el vec super poques vegadess i tampoc se que fer jajajajja
nano
Anònima, 03/01/2019 a les 18:48
+1
-0
estas desesperadet , relaxa't tuna mica relaxa't
Ets productiu
Anònim, 02/01/2019 a les 20:34
+5
-1
Jo quan estic sol no sóc gens productiu nse vosaltres
Upss
Anònim, 02/01/2019 a les 22:42
+9
-1
Habia entés els beneficis de estar al sol🌞
Casii
Casi paro no
Anònim, 02/01/2019 a les 22:46
+6
-1
Habia entés els beneficis de estar al sol, a més em posses una fotografia de un noi al sol i ascoltam la nena es confón saps.
Venga,
Adeu xeic Ec arreat mano
Xica mana
Anònim, 03/01/2019 a les 13:49
+0
-3
Pos abore nena apre a legir matens u q? Au deeeew
de que parles?